Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

View poll results: Rio er fuldstændig farlige, overalt kun mordere og røvere!

Deltagere
124. Du kan ikke stemme om denne meningsmåling
  • Jeg vil aldrig gå til Rio, meget også farligt for mig...

5 4,03%
  • Ønskede mig endnu, men habs derfor ellers omhyggeligt...

7 5.65 %
  • Afhænger af bare, hvordan det fungerer...

40 32.26 %
  • Er ikke overalt sikker på... men jeg gå alligevel...

42 33,87%
  • Åh hvad, alle skraldeposer, Rio er ikke mere farlige end NY eller Berlin

17 13.71 %
  • Har ingen problemer med Cariocas, kender også ikke wesshalb.

10 8.06 %
  • Ikke er fuldstændig mig mig ligegyldigt... interesseret i emnet!

3 2,42 %
Side 5 18 ErsteFørste 12345678915 ... SidsteLetzte
Vis resultaterne 25-30 af 107
Like Tree5Tak
Rio til farlige...?: @ Jorginho: en ganske lidt han har. Af de 24 mord pr. dag i Hovedstadsområdet (så én pr. time) er nogle personlige hævn eller bortskaffelse handlinger af narkotika mafiaen. Men den & quot;Resten & quot; Det er lidt naivt at undervurdere. Onkel til en ven er på hospitalet for to måneder, han var i bussen
  1. # 25
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    291

Standard

@ Jorginho: en ganske lidt han har. Af de 24 mord pr. dag i Hovedstadsområdet (så én pr. time) er nogle personlige hævn eller bortskaffelse handlinger af narkotika mafiaen. Men at undervurdere "resten" er noget naivt.

Onkel til en ven er på hospitalet for to måneder, i bussen var ham under et røveri i hovedet skudt. Hvis han er heldig kommer han væk med sit liv. Stedfar af en ven blev for nylig skudt i bilen end en person på et trafiklys har angrebet ham. osv.
    Dette kan ske et kursus i Hannover (heldigvis jeg ikke bor der) )

• Reklame

2. # 26
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    926

Standard

@ Vasco

Derefter kalde en af dine venner i Tyskland noget sådant allerede er sket som mig. Jeg er sikker på, at ingen kommer en du. Mig ikke. Men jeg kan du deaktivere manchet to dusin mennesker fra kredsen af venner og slægtninge i Brasilien opkaldet, hvor jeg kender logisk langt færre mennesker. Og der er prostitution, jalousi og hævntørst i Tyskland. Favelas skal være arbejdede på endnu.

Hannover er naturligvis allerede en særligt varm seng: da jeg nødt til at tænke ens på denne kriminelle pee prins Ernst August Prinz von Hannover, som ved EXPO 2000 har pisset tyrkerne på teltet og ellers lignende viser i sin schlagfertigen.

3. # 27
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    butikker
    Stillinger
    750

Standard

godt...

typ fra karlsruhe at overholde Brasilien -uægte på bryllupsrejse... esposa udøver en macheten morder...

eventyrer ud São luis paddling på floden - det menes penge - som slagte kun lidt fornuftigt...

den schweiziske lærer er blæst ud af vinduet, fordi namorada pludselig 150.000 USD (?) behov...

"dumb" pensions-eller rentemodtageren walk på corcovado, han trækker på rygsæk. Han er bumm i hovedet skudt...

Neto, hvad havde rapporteret om "tjenesten" mænd...

AHA, i Europa er bus indhug på dagsordenen?

selv i steilshopp ride jeg med et åbent vindue og ulåste døre...

HM, her har vi "ingen" 5.000 trafik dødsfald om året (jeg tror langt mindre), med dobbelt befolkning ville have Brasilien 10.000. mere pr. år dør i Brasilien 10 x...

og hvilke brasi allerede er fingeren af narkotika? Ved ikke...

Vi ´s racisme... selv med os sexualverbrechen... også med os er ulovlig narkotika og waffenhandel... også nogle tjenestemænd er beskadiget...

Men og så virkelig og venligst: kvalitet og quantittäsunterschiede er indlysende!

4. # 28
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    926

Standard

Zitat Oprindeligt blev bogført ved supergringo
    HM, har vi her et år "nej" 5.000 trafik dødsfald (jeg tror langt mindre), bør være i dobbelte befolkning Brasilien 10.000 har. mere pr. år dør i Brasilien 10 x...
    Og Husk på alle de smukke antal spil: Hvis du ikke er inden for visse frister (bør undersøge, hvor mange dage) dør fra virkningerne af en høj eller ulykke, så du vil dø en normale død officielt og registreres ikke i Krimininal- eller ulykkesstatistikker. Punkt, som er fremsat igen og igen i Brasilien, som de allerede forfærdelige tal er selv juggled!

Hvis du vil bevise, at situationen i Brasilien ikke er normale, faktisk to tal: Brasilien er kun 2,8 pct. af verdens befolkning, har men på 11 procent af alle mord der sker rundt omkring i verden.

5. # 29
    Birgit
    Gæst

Standard Re: lige

Zitat Oprindeligt blev bogført ved patiweber
    Jeg finder det så sjovt når folk altid om dette taler gewaltigsam nonsens i Rio her. Som carioca, kan jeg kun griner uden ende! Rio er så farligt som Manheim, Rostock, Bonn, Hannover eller Hamburg! Jeg har i Rio ALDRIG en alvorlig situation havde, blive som fysisk chikanere hvor jeg var. Aldrig! Her i Tyskland en kvinde havde angrebet mig (jeg var søn med mit 1 år i mit våben!) - hun ville have slået min arm - fordi jeg ikke havde ikke "jeg tilladt gennem gange" sagde... En pack af racistisk Lesbos. Hun ville har ingen grund til at gøre dette, racisme var indlysende! Der er racisme på alt i Tyskland og DEN er også meget farligt. Måske du vil blive skudt i Rio eller hvis du også kan tale ikke det rigtige ord, der kender. Men fortæl mig ikke, at Tyskland er et "paradis" uden Gwalt og Rio er ligesom helvede. Eller sådanne spørgsmål: "Rio er faktisk så farlige??""JA, DET ER SÅ FARLIGT SOM TYSKLAND!" Desværre, men jeg må sige det.
    Hej
    Jeg er ikke så sikker på, hvis dette fungerer med tilbuddet. Ikke desto mindre følgende: Jeg accepterer du ja, at det kan være farligt og i byområder opleve flere... Fremmedhad er ikke en typisk tysk fænomen, vi er kun desværre temmelig god!
    Men hvad bør Sch fordi... med "En pack af racistisk Lesbos"?!
    Gerne sige, at du er blevet molested på af en racistisk lesbisk, fordi du har sprunget?
    Derefter privatlektioner med du gerne genkende 1. racistisk ret off bat og 2. hovedsagelig til endelig lesbiske straks genkende. Selv som en lesbisk efter mange år stadig vanskeligt mig)
    Så i denne forstand: tror før omkring pöbelt, foretrækker først og derefter tale!
    Med venlig hilsen
    Birgit

6. # 30
    Dedikeret bruger
    Sammenføje dato
    27.10.2003
    Sted
    Bühlertal, Tyskland
    Stillinger
    541

Standard

Fra tidspunkt tendenser af denne afstemning er jeg lidt overrasket over.
    At flere af udtalelse er intet foregik til dem, hvis de er korrekt funktionsmåde. Mente, at visse er bevidste om risiciene og de gå trods den. (Naturligvis med den korrekte adfærdskodeks)

Funktionsmåde iverrringert naturligvis risikoen, er klart, men ved „richtiges Verhalten“ der derfor ingen fribillet.
    Brasilianere og især den der-, hvis Beruf er at tage turister fra genkende hvem er touri eller belønne. Før alle ved at tyskerne f.eks. gå helt nøjagtigt bare ikke unbetucht et sted eller har i det mindste nogle penge i access. Også tyske som regel af kravene i deres levende miljø er så sat op, at der dér at få hvad.
    Lige dage betænkningen af et medlem her som sikkert forkert har opføre http://kippenhan.NET/phpBB2/viewtopic.php?t=3048
    Jeg kender mig, men jeg er ikke sikker på, at folk gerne chechel, der bor og kende reglerne blev der allerede falder over. Jeg ved også, en person, der var også i sin naboskabspolitik kendt for at han dreng nabo har – blev altid hjalp naboer ene som derefter har bortvejret Bude ham.

Måske tænker ene eller det andet, når han skriver, at han / hun var overfaldt dette ville være på grund af at han fejlagtigt har opføre på det. Det er ikke så – mail-baserede jeg får med da en masse op ud til en som blev skudt. Sidstnævnte vidste godt fra – trods denne viden, han havde sin reflekser ikke under kontrol.
    Jeg mener er vigtigt i sagen, og så jeg har det også angekreutzt at du skal være opmærksom på muligheden for touch. Lige så vigtig som viden, som du er PRäventiv opfører sig, du bør vide, og det ganske undertiden eksperimentere med hvordan det opfører sig under et røveri.

Jeg læser blot en rapport http://www.Brasil-Web.de/phpBB2/viewtopic.php?t=3085 hvor der er en lille smule steg. Hvem tager en digicam på stranden skal forvente, at det vil være stjålet. En lavere punktum, hvis den berørte ville have set det hvad ville have sagt. Her, starter risikoen ved kun!
    Med venlig hilsen

Manglende overhøjde

Side 5 18 ErsteFørste 12345678915 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Am i Rio: Botafogo er hvor farligt?
    Ved Rio_de_Janeiro i Forum insider-tip
    Svar: 66
    Sidste indlæg: 13. Juli 2010. 06: 12
  2. Sprog kursus i Rio (for farlige)?
    Ved Unregistriert i Forum byer og regioner
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 16. December 2007, 15: 27
  3. Er Rio virkelig sååå farlige?
    Ved Anonymous i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 11
    Sidste indlæg: 27. August 2004, 19: 20
  4. For nu er en ferie i Rio som farlige?
    Ved moreno35 i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 16
    Sidste indlæg: 25. Juli 2004. 17: 17

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •