Oi
mig det seneste af alle mulige bidrag og forordninger til at sende gaver og pakker læse, fordi jeg selv et Gøg ur til São Paulo gerne sende. Denne watch har en værdi på lige under $100, så over den tilladte 50 U$. Nu er jeg bare usikker på hvordan jeg bedst i stedet for, fordi jeg ikke ønsker, at modtageren har til at betale told. Efter alle bør være en gave. Det er ikke særlig hårdt. Har ikke vejes endnu, men det anslås, at omkring 3 kg. Jeg tror faktisk, at det er bedst at sende dem med DHL pakke. Hvis jeg erklærer indholdet, kan jeg snyde fordi nogle værdi? Så blot 50 U$ angive og håber at du tro mig? Eller jeg bedre angive den reelle værdi og håber, at det ikke ville være vakt interesse?
Desværre, jeg kan (endnu) ikke nogen portugisiske, ellers jeg ville har behandlet mig tættere den her har ofte anbefalede toldmyndighederne side. Gibts da resulterer i Gøg ure???
Jeg ville have til at sende to flere pakker til andre adresser. Nu, jeg har læst, at en pakke ikke forsikret, en pakke allerede. Er det rigtigt? Har fundet desværre på webstedet DHL ikke direkte til hvad.
Har du nogensinde tak for dit tip eller ideer,
Alex

Emne starter