Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 7
Parcel/pakke - endnu en gang: Oi har læst mig det seneste af alle mulige bidrag og forordninger til send gaver og pakker, fordi jeg vil selv gerne sende et Gøg ur til São Paulo. Denne watch har en værdi på lige under $100, så over den tilladte 50 U$. Jeg er nu
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    04.09.2008
    Stillinger
    2

Frage Parcel/pakke - igen

Oi

mig det seneste af alle mulige bidrag og forordninger til at sende gaver og pakker læse, fordi jeg selv et Gøg ur til São Paulo gerne sende. Denne watch har en værdi på lige under $100, så over den tilladte 50 U$. Nu er jeg bare usikker på hvordan jeg bedst i stedet for, fordi jeg ikke ønsker, at modtageren har til at betale told. Efter alle bør være en gave. Det er ikke særlig hårdt. Har ikke vejes endnu, men det anslås, at omkring 3 kg. Jeg tror faktisk, at det er bedst at sende dem med DHL pakke. Hvis jeg erklærer indholdet, kan jeg snyde fordi nogle værdi? Så blot 50 U$ angive og håber at du tro mig? Eller jeg bedre angive den reelle værdi og håber, at det ikke ville være vakt interesse?
    Desværre, jeg kan (endnu) ikke nogen portugisiske, ellers jeg ville har behandlet mig tættere den her har ofte anbefalede toldmyndighederne side. Gibts da resulterer i Gøg ure???

Jeg ville have til at sende to flere pakker til andre adresser. Nu, jeg har læst, at en pakke ikke forsikret, en pakke allerede. Er det rigtigt? Har fundet desværre på webstedet DHL ikke direkte til hvad.

Har du nogensinde tak for dit tip eller ideer,
    Alex

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    14. Maj, 2008
    Sted
    Salvador Bahia
    Stillinger
    436

Standard AW: Parcel/pakke - igen

[...] fordi jeg ikke ønsker, at modtageren har til at betale told. Efter alle bør være en gave.[...]
    Du kan uindfriede versteuern som i Tyskland toldsted allerede - eller er jeg forkert der?

Hvis jeg erklærer indholdet, kan jeg snyde fordi nogle værdi? Så blot 50 U$ angive og håber at du tro mig? Eller jeg bedre angive den reelle værdi og håber, at det ikke ville være vakt interesse?
    Som gave erklære og beder til, at det går igennem. Vi har 18 kartoner som fjernelse varer igennem (i port på det skrevet). Ingen består. Wow.

Jeg ville have til at sende to flere pakker til andre adresser. Nu, jeg har læst, at en pakke ikke forsikret, en pakke allerede. Er det rigtigt? Har fundet desværre på webstedet DHL ikke direkte til hvad.
    Pakker er aldrig forsikret. Derfor, de er billigere og ikke altid ankommer -Det gemmer vigtigste.
    Hilsner
    -zeta-

3. # 3
    Moderator
    Sammenføje dato
    12.07.2004
    Sted
    o.f.W.
    Stillinger
    1.697

@ zeta:
    Citat:
    Du kan uindfriede versteuern som i Tyskland toldsted allerede - eller er jeg forkert der?
    Oprindeligt blev bogført i slutningen

Du fools du helt effektfuldt - så noget er lige i din fantasi

buggyman

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    20 Apr 2006
    Stillinger
    2.705

Postminister reagerer: Pak Gøg uret og ombrydes i avis, erklæring: presente sem tapperhed comercial, bør pakken "lost" - den oprindelige faktura i DHL PRäsentieren til refusion (BR uden for tillader). MAXI stempel i udlandet op til 2 kg kan sende ved at skrive en, er derefter dækket med omkring 30 euro mod tab, Maxibrief i udlandet har en samlede kant længde 90 cm og det er allerede en meget stor boks. Dran mener, Indsæt et beløb for told + 60% skat, 100 E + 60 E + 35 E Porto... om det er værd?

5. # 5
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    04.09.2008
    Stillinger
    2

Tak, fordi du nogensinde. I Tyskland allerede afgiftspligtige er altså ikke, Boligareal fandt jeg, at også. Sandsynligvis vil jeg sende de små pakker som et brev, så som Gemic antyder. Valgt til noget, der går også. Tak for idéen!
    Når Gøg uret jeg er stadig uafklaret. Jeg kan sende det umulige som 'Brev'. Der har sider af 35 x 25 x 20 cm. Jeg krig, ikke i 'n konvolut. Hvad mener du med "Beløb beskæftiger til tomme"? Hvor skal bruge? Men jeg troede allerede, uanset om er værd at.
    Skal lytte til undertiden stadig en smule mig. Am allerede betragtning om jeg bør hænge plakater på universitetet og håber, at en person, som kan tage dem flyver ned.

Tak igen!
    Alex

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    20 Apr 2006
    Stillinger
    2.705

Hi - er Maxi bogstavet i udlandet klart en "karton/gjort størrelse" og ingen konvolut. 30 x 30 x 30 cm i størrelse og vægt 2 kg. Grøn toldmyndighederne etiket stick på det: presente sem tapperhed comercial, Cocoo-watch som engelsk navn men midt igennem.

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Pakke til São Paulo
    Ved Felixes i meddelelsen Forum
    Svar: 4
    Sidste indlæg: 2. Februar 2011. 14: 50
  2. parcel
    Ved Unregistriert i meddelelsen Forum
    Svar: 6
    Sidste indlæg: 5. Maj 2009. 01: 54
  3. Umsatzidentnummer i Pack
    Ved maracaipehawaii i Forum insider-tip
    Svar: 6
    Sidste indlæg: 30 Januar 2008. 19: 33
  4. Pakke: Oplysninger til toldmyndighederne
    Ved Unregistriert i meddelelsen Forum
    Svar: 11
    Sidste indlæg: 13. Oktober 2007, 13: 33
  5. Pakker fra Rio
    Ved mariboe i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 19. Oktober 2004, 05: 55

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •