Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 3 123 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 17
Afrejse fra Tyskland til Brasilien uden visum: Hej sammen! Jeg har et presserende spørgsmål og håber nogen kan hjælpe mig yderligere. Min brasilianske ven er i Tyskland, men hans turistvisum udløbet allerede. Nu har han til hensigt at flyve tilbage til Brasilien. Kender nogen, hvad han vil få i dette tilfælde i lufthavnen? Han har en bøde
  1. # 1
    Tucan
    Gæst

Unglücklich Afrejse fra Tyskland til Brasilien uden visum

Hej!

Jeg har et presserende spørgsmål og håber nogen kan hjælpe mig yderligere. Min brasilianske ven er i Tyskland, men hans turistvisum udløbet allerede. Nu har han før, igen Brasilien at flyve. Kender nogen, hvad han vil få i dette tilfælde i lufthavnen? Vil han skulle betale en straf? Eller genindførsel er forbudt ham måske? Eller det kunne være værre kommer, og han vil blive anholdt? Og kender nogen, om han kunne undgå mulige komplikationer ved han afviger fra et andet land (f.eks. Nederlandene)? Jeg ville være taknemmelig for oplysninger eller tip! Tak nogensinde!

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    18.09.2004
    Stillinger
    321

Standard AW: Afrejse fra Tyskland til Brasilien uden visum

Han skal klart står over for straf. Det afhænger også, hvor længe visummet er overtrukket. Klart, han er fanget et sted, være det, som han har ingen billetprisen for sporvogn eller en stikprøvekontrol, vil han arresteret og deporteret. Også kan han få nægtet genindførsel i mange år.
    Jeg har gennem en lignende situation med min kone, det har hjulpet os med at vi har fuldt ud samarbejder med myndighederne. Jeg har at vi derefter som planlagt har trods mig gift et år advokat og Domstolen slog med Rom indtil sag fra verden blev gjort... Du kan ikke hjælp, så du, du flytter dig selv som på glatte is.
    Nødudgang i et tredjeland (Holland, knowned...) er ikke længere forskellige som i Tyskland i dagens oplysninger alder. Embedsmændene, der har de samme oplysninger og stille de samme spørgsmål. Du kan derefter også udvises.

Her rapporteres allerede glat Afslut i Spanien, er dette også stor risiko at overveje fuldt og med forsigtighed.

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    03.02.2009
    Sted
    Balsthal / Yata
    Stillinger
    271

Hej
    en afvigelse fra et tredjeland giver kun mening, hvis dette ikke er et af Scheengen området, men din ven skal komme dorthun først.
    Jeg vil anbefale dem at han normalt er travels Hvis du held har ikke sker noget, her i Schweiz jeg hidtil hørt i en sag, der pålagt en midlertidig posten lås. Jeg tror gange lidt mindre anholdelse eller dias fra, fordi myndighederne glade kun, når du rejser ud på sin egen bekostning.
    Lykke

Hilsen Nick

4. # 4
    Brugeren
    Sammenføje dato
    15. Maj, 2008
    Stillinger
    85

MH, eller måske bare sidder med den kompetente udlændinge myndighed sammen. Hvis det er kun om et par dage, ingen vil sandsynligvis betale Wegesperrt/aubgeschoben eller lignende, men helt sikkert kun en sanktion. Wenns er dækket med længe, har du et problem alligevel, og hvis du kontakte de relevante Office. Og selv hvis du eller anden måde bøjet komme ud at med udrejse via et tredjeland, der er problemer senest på den næste post.

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    14. Maj, 2008
    Sted
    Salvador Bahia
    Stillinger
    436

Fra Wikipedia:

Det er Frihedsberøvelse, i angivet situationer i forbindelse med en Udvisning midlertidigt via en ikke ophold være lov- Person kan pålægges. Overordnede formål med tilbageholdelsen er at forhindre det, der er den pågældendes ved nedsænkning én for myndigheder)Administrerende) undisclosed placering tilbagekalde en udvisning.
    Hvorfor skal han gå i tilbageholdelse hvis han afviger men allerede frivilligt? Om der er bøder Tyskland til når du rejser ud frivilligt eller en lås? Godt spørgsmål.
    Hilsner
    -zeta-

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    07.08.2004
    Sted
    BEL/MCP/STM (altid)
    Stillinger
    138

Så på grund af at talrige eksempler på tættere og andre venner kan jeg sige: ja og ja
    Myndighederne indstillet til bøder samt adgangsbarrierer, selvom personen i processen er at forlade frivilligt!
    Denne særlige Frankfurt lufthavn har meget flittigt!
    Så i det mindste Frankfurt havde jeg gøre en bred kaj!
    Eventuelt Amsterdam ville værd at prøve, men uden garanti!
    Tucan, din situation er ikke håbløs, men meget alvorlige (med held)! Kontrolelementerne er mere kraftigt fra år til år og de mere vanskelige sanktioner...

Side 1 af 3 123 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Afgang fra Tyskland med søn
    Ved Aninha i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 11. Juni 2006. 17: 04
  2. Penge til udrejse fra Brasilien
    Ved Typhoon26_0 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 8
    Sidste indlæg: 29. Januar 2006. 18: 52
  3. Afslutte med et barn uden far
    Ved uwe72 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 3
    Sidste indlæg: 15. December 2005, 21: 19
  4. Afgang af børn fra Brasilien til Tyskland
    Ved Seraphan i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 24 Marts 2005. 11: 12
  5. Studerende visum omdanne til turistvisum uden at forlade
    Ved SebastianKnief i Forum arbejde / praktikplads / undersøgelse
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 12. November 2004, 12: 35 pm

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •