Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 7
Opholdstilladelse for Tyskland: en af mine venner fra Brasilien har nu her i Tyskland Au Pair.Er er gør som test DAF at forberede et visum til at opnå optagelse til videregående uddannelser her.Jeg kender området meget godt hvorfra han kommer, og dette er ikke den smukkeste.Har din egen år der
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    December 26, 2009
    Stillinger
    5

Standard Opholdstilladelse for Tyskland

En ven af mine fra Brasilien har nu her i Tyskland Au Pair.Er er gør som test DAF at forberede et visum til at opnå optagelse til videregående uddannelser her.Jeg kender området meget godt hvorfra han kommer, og dette er ikke den smukkeste.Boede selv år der.Han har til at sikre at han, hvis han ikke bør bestå testen, Tyskland er tvunget til at forlade, og han ønsker at men nødvendigvis studere.
    Han har i juni PRüfung og hans au pair visum løber ud i August.Nogen har ' ne idé hvordan han bør opføre sig i nichtbestehens?

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.589

Standard AW: Opholdstilladelse for Tyskland

Oi Heiko,
    variere en smule afhængigt af hvor lang tid han er allerede som O-par her, O-par er tilsluttet min viden med sprogundervisning. Hvis parret O-udvider ikke længere tillader stadig mulighed for at ansøge om et kombineret sprog undersøgelser visum.

Så skete min kone oprindeligt D. Tysk Lær med formålet at studere senere. Hun havde en studerende tilladelse siden de allerede nogle år i Brasilien kun de sprog undersøgelse, hvor hun har arbejdet til C1, manglede jer havde studeret Hvad er men sammenlignelige med DaF. På grund af efterfølgende undersøgelser, visum oprindeligt for et år blev indrømmet, fordi C1 trods fuldtids skolegang er svært at oprette i et år, det blev udvidet på 1 1/2 år. Vi fik derefter, gift, gør en yderligere udvidelse, hvor filtypenavnet AB derefter ville også megen goodwill hos de ugyldige.

Akavet sprog / studerende visum er et bevis på finansielle ressourcer, fordi nogen skal en erklæring af engagement og boliger tilgængelige. Ved at ændre lovgivningen, har en brasiliansk sandsynligvis ikke længere at forlade landet fornyede krav på grund af visum grund type ændringen.

Hænder ned direkte med den kompetente du der alligevel er omfattet, og hvad du skal gøre når visummet udløber, hvis jer ikke familien O-par (hendes eget?) ønsker at få problemer. Hvis du gange af visum i d i det, mine kiggede på AB mere end støtte Association for min kone og har hjulpet os, hvor det var muligt.

Hilsen
    Tiradentes

PS: Selvom det den PRformering er, skal han ja, fordi med O-par visum ikke kan han studere der kører ud, ligegyldigt hvordan, PRformering kører.
    Derudover vi ramt tommelfinger (min kone med) at han den PRformering er. Er en virkelig tunge PRüfung. Min kone taler out-bearing tysk (bedre end jeg portugieschisch), kan kommunikere, forstår kompliceret ting på tv, men har PRüfung kun så meget næsten gjort
    Ændret ved Tiradentes (9. januar 2010 til) 12: 47 PM (Ur)

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    08.03.2009
    Stillinger
    1.079

Zitat Oprindeligt blev bogført ved heikoalemao Beitrag anzeigen
    En ven af mine fra Brasilien har nu her i Tyskland Au Pair.Er er gør som test DAF at forberede et visum til at opnå optagelse til videregående uddannelser her.Jeg kender området meget godt hvorfra han kommer, og dette er ikke den smukkeste.Boede selv år der.Han har til at sikre at han, hvis han ikke bør bestå testen, Tyskland er tvunget til at forlade, og han ønsker at men nødvendigvis studere.
    Han har i juni PRüfung og hans au pair visum løber ud i August.Nogen har ' ne idé hvordan han bør opføre sig i nichtbestehens?
    Hvis han ønsker at bo her ikke ulovligt, skal han rejse ud indtil udløbet af sit visum, simpelthen. Men studerer han kan i tilfælde af en ulovlig at låse op 's itsmetyler Glem, uanset enhver test. Bør denne test, men den kun regulerende forhindring at studere, så jeg vil råde ham til at lære, så han er flittigt indtil juni.

Boa sort

Frankie

OBS.: Og når sin hjemegn er så dårlig, som du siger det, han kan prøve ja gælde for asyl, min viden, som ikke er tildelt, men for brasilianere.
    Ændret ved frankieb66 (9th januar 2010 omkring) 13: 45 (Ur)

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    04.05.2006
    Stillinger
    847

Zitat Oprindeligt blev bogført ved heikoalemao Beitrag anzeigen
    ...Han har til at sikre at han, hvis han ikke bør bestå testen, Tyskland er tvunget til at forlade, og han ønsker at men nødvendigvis studere...
    Beautiful og god men DAF testen er ikke den eneste forudsætning for at studere i Tyskland. Har han nogensinde allerede en forpligtelse for universitetet for et universitet sted? Kan han bevise, at han kan finansiere sin levende og studere op? Efter alle andre regler vedrørende arbejde gælder som studerende, fordi intet er derefter mere med au pair-pige spil eller så, da han kan ride Max 90 fulde dage pr. år, eller 180 halve dage, hvis jeg ikke som fejl.

Måske, bør han informere dig om undersøgelse kravene til udlændinge. DAAD er meget godt dafü: DAAD - tysk akademisk Exchange service

P.S. undersøge du kan meget vel i Brasilien!

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    January 13, 2009
    Stillinger
    435

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Tiradentes Beitrag anzeigen
    Derudover vi ramt tommelfinger (min kone med) at han den PRformering er. Er en virkelig tunge PRüfung. Min kone taler out-bearing tysk (bedre end jeg portugieschisch), kan kommunikere, forstår kompliceret ting på tv, men har PRüfung kun så meget næsten gjort
    Der er so'n prøve prøve på Goetheinst. på internettet da jeg har formået kun 80% selv som en tysk. Mange spørgsmål er klart tvetydige, og du kan ikke se, hvad du vil vide, faktisk. 5% Mindre, og jeg ville have til at emigrere...

@ heikoalemao: sandsynligvis skal han alligevel kun den forberedende kursus. Jeg vil først tale med den sprog skole, som skulle give bistand samt. Hvis du kender han vil gerne studere og hvad ligner den måde at få der, har derefter AB, så hvordan Triadentes skrevet. Hvis han til AB går og ikke ved, hvad han virkelig ønsker, så hverken hvad han gerne vil undersøgelse, heller ikke hvordan det fungerer, så dette er sandsynligvis ikke godt indtryk. Jeg vil kontakte mig så ikke senere end tre måneder før udløbet af hans visum med ÆB til studerende visumansøgning. Hvis han har et engagement eller en depotet samt bevis for en lejlighed, bør derefter hovedsagelig være et problem.
    heikoalemao sige tak.

6. # 6
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    December 26, 2009
    Stillinger
    5

Tak for nyttige info, gange sige blos-, hvad er en depotet i dette tilfælde?

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Permanent opholdstilladelse til Tyskland (for kæreste/kone)
    Ved lead341 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 36
    Sidste indlæg: 12. Oktober 2010, 19: 19
  2. Opholdstilladelse for Tyskland
    Ved cabana_1 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 29 Juni 2005. 14: 30
  3. Sprog visum til Tyskland
    Ved pitanga i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 20 Maj 2005. 22: 55
  4. Betjeningsvejledning til Tyskland
    Ved brasilmen sociale spørgsmål i Forum
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 11. April 2004, 19: 48

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •