Oi
Jeg ved ikke, om jeg har ret, men jeg har et spørgsmål, fordi gange: min kæreste elsker Raffellos og vil gerne hende Nutella, som tager hvis jeg over flyve. Kan du huden og hvis ja wievliel?
LG
Thomas
Velkommen til Forum af Brasilien Web
... overalt i Brasilien på en side
JOIN …simple
Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!
p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!
Oi
Jeg ved ikke, om jeg har ret, men jeg har et spørgsmål, fordi gange: min kæreste elsker Raffellos og vil gerne hende Nutella, som tager hvis jeg over flyve. Kan du huden og hvis ja wievliel?
LG
Thomas
OLA e sejá bem vindo....
Aquí af TA escrito o que vc pode trazer e o que vc não pode trazer:
Viajante chegando ao Brasil o que você precisa saber
Jeg havde sidste 20 kilo Nutella, alt fra Ferrero og halv Lidl i sag... ikke engang kender om har tillader var... godt, på siden, intet om chocolatschi er Receita
Du kan ikke tage honning i alle tilfælde. Fleisch(Produkte) ikke, frø, ikke...
Rio de Janeiro er en beskidt by...
Du kan tage, skal kun gange i land info Brasilien se, hvad er grænserne for at bringe.
Hent Nutella ud over også her og prisen er konverteret temmelig prisen i euro i Tyskland.
Det samme gælder for Raffaelos og Mon Cheries Ferrero Rocher (sidst er lige foran webcam),
Der findes stadig som info:
Ofte stillede spørgsmål FAQ
Tyske udenrigsministerium - Brasilien: rejse- og sikkerhed sikkerhedsmeddelelser
Sikker på, at du kan købe at OKK Hebinho også i Brasilien, men blev bekræftet over for mig igen og igen, at det er flavorful men en verden til forskel. Så deuteschem Nutell og Ferrero Rocher kan jeg generere gentagne gange skinnende øjne på min Namorada eller børn af familien...
Wow... hvor du bor jeg gerne også bo...
Lidl: som for 1, 79 Euro svarer til ca. $4, 50R... i Rio (Lojas Americanas) koscht dat men en smule mere...
Jeg ville sige, Nutella er to gange så dyrt i Brasilien. Og selv den billigste chocolade her smager bedre end fra supermarkedet i RJ. Copenhagen get spiselige... men til hvilken pris?
I Porto Alegre var der også en god sæson. Men nettet billige.
Rio de Janeiro er en beskidt by...