Hej folk,
Jeg flyver til slutningen af April for første gang Brasilien, rang i Aracaju und freu mich riesig!!! Ich bleibe leider nur zwei Wochen, aber der Flugpreis war einfach unschlagbar
Jeg har nu naturligvis så nogle spørgsmål:
Det er virkelig enorme, og jeg kan beslutte mig ikke helt hvad du skal gøre. Jeg ville soooo ligesom til den Amazon se, men det er værd, til - Lad os sige - ti dage (og sæsonen) at stige igen i en indenlandske flyvning og som Belém at flyve? Og få der kan gøre Amazon tours? Har links og priser siden nogen?
Hvis jeg bo i regionen i Aracaju - har en person nen tip om jeg selv foretrækker mod nord eller syd retning Salvador du vil flytte? I tilfældet vil jeg gerne nen Biludlejning tage, som gør nogen stadig tip (fik at have Opel Corsa til 515,- ved rentalcars.com fundet...), og der er lejr websteder på østkysten? For at gøre dette fandt jeg desværre stadig intet på nettet.
Und eine abschließende Frage: Ist es tatsächlich mordsgefährlich in Brasiliens Städten (in die ganz großen komm ich ja gar nicht) - vor allem als allein reisende Frau? Ein bisschen Respekt hab ich da schon
Tak!
Sabrina

4Tak

Svare med tilbud