Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 2 af 2 ErsteFørste 12
Vis resultatet af 7-12 af 12
Studerende søger WG o app. i Santo André o. SBC (Sao Paulo) for 6 måneder: @ evchen jeg troede, jeg kunne med metro fra midten til slutningen af drev i en bus til arbejdsgiveren. Min kontaktperson var der et par år tilbage og har nået dagligt fra centret SP op til høje Pauliceia. Blevet i de seneste år
  1. # 7
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    17.02.2012
    Stillinger
    4

Standard AW: Student udkig....

@ evchen
    Jeg troede, jeg kunne med metro fra centro
    frem til udgangen af ride i en bus til arbejdsgiveren.
    Min kontaktperson var et par år tilbage der og hver dag
    i intervallet Pauliceia fører den Center SP.
    Markedet blev alvorligt forværret i de seneste år?

@ shroeder
    blev aldrig i São Paulo, "-er mere" fra Mexico selv men allerede med den
    En ven af byen . Så efter hvad jeg har hørt, er SP igen
    NE nummer større end CD de México - herved jeg Stell før med trafikken.

Er ikke et egnet middel til linjen Metro/CPTM at omgå trafikpropper?
    Har arbejdet mindst i Mexico City - forudsat at forbindelsen bussen
    var tidligere ikke engang i en trafikprop

@ MESSENGER08
    werdes det sandsynligvis blot som acceptable.
    Jeg har indtryk af, et billigt
    fra de fjerntliggende kan mere gå galt som højre.

Tak meget!
    Andreas
    Ændret ved ozito (18. februar 2012 til) 08: 59 (Ur)

• Reklame

2. # 8
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    15.02.2007
    Stillinger
    1.370

Standard AW: Studerende på udkig efter WG o app. i Santo André o. SBC (Sao Paulo) i 6 måneder

Metro/cptm

Hvis du bor i Center og morgen efter São bernado fährst du tilsluttet har ikke noget problem, fordi du går imod hauptstrom.

Metro
    undtagen naturligvis skal du i de store stationer skifte til. EG SE'et eller ana rosa eller Paraíso. fordi det kan ske allerede gange, det tager lang tid at komme til metro. og jeg taler her ikke om 10 minutter. kun gange som dvs.: en god ven af mine bor i itaquera. Hvis du vil hjem til at komme, han tager linha azul og stiger til se-selskabet. Der, tager han linha vermelha efter barra funda (forkerte retning) og forbliver på endstelle i metroen. som han drev tilbage derefter. Der er forskellige til rush hour næppe muligheden i toget at komme. medmindre manden har lust og tid for evigt og 3 dage til at vente.

cptm er faktisk endnu værre. Det er lige så fuldstændige men togene gå længere ville off. Da der er ofte gange tumulten på bahnsteig. Men hvis du virkelig går imod aktuelt du har held og lykke. Da du gemmer du uhyre meget stress.

Auto er en anden historie. Jeg går ikke i retning af syd og derfor kan jeg sige noget. Men ved I, på alle punkter, hvor det vil arbejde tæt til morgen trafik som impounds. og jammer til dig bryder langs en bus eller en bil. systemet er meget følsomme, og hvis pannendienst et spor kun én 5-lane street lukker hovedsagelig alt kun i zeitlupe går. ét sted på som ellers marmelade aldrig er. Hvis én derefter være alle! meget demokratisk faktisk! rsrsrsrsrs

<-AQUÍ TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

3. # 9
    Moderator
    Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2279

Standard AW: Studerende på udkig efter WG o app. i Santo André o. SBC (Sao Paulo) i 6 måneder

Den Indkvartering Hvordan du vælger god afhænger kun i natten til? Du bør overveje derefter men godt. Den daglige tjeneste, og at navnlig betingelserne for tjenesten, uanset hvilken transportform koster temmelig meget energi.
    Vi havde valgt vores (leje) boliger på tidspunktet så det var så tæt som muligt på arbejdspladsen (min kone) og findes faktisk noget på den modsatte side af vejen. Mennesker i São Paulo Dette har allerede Hvad kommer til at arbejde i 5 minutter!
    To år siden vi har købt derefter "hvad deres egne" os. Ikke helt så snævert, men kun 15 minutter til fods.

Hilsen
    Thomas
    martinho9000 sige tak.

4. # 10
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    15.02.2007
    Stillinger
    1.370

Jeg er i øjeblikket også til arbejdet. ren luksus!

<-AQUÍ TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

5. # 11
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    18.02.2012
    Stillinger
    1

Jardins er et af de dyreste områder i SP. For en simpel Kitnete (1RaumWhg med badeværelse og tekøkken), R regne med mindst $1000 plus Condominio (mellem 100 og 400 R$, afhængigt af ydeevne) og eventuelt IPTU. Uden en Fiador, 1-har en fast ejendom eller egenskaben i SP og 2 på mindst. 3000 R$ fortjener er mig vanskeligt. Der er en såkaldt Seguro Fiança, men da jeg kender fra mig ikke så.
    I München kan du leve billigt

6. # 12
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    første
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    1,030

Så ifølge Google skal du mellem 1 h 16 min. og 1 h 24 min. fra Jardins indtil St André:

Alameda ITU, 1151 - Jardim Paulista, São Paulo, 01421-001 til Santo André - São Paulo - Google maps

og det er helt sikkert optimistisk tider uden rush hour og regn. Hvem foretrækker sådan et sted i Sao Caetano og St André og byen gøre "usikre" i weekenden det er allerede nok

Spiste

Vincent
    Ændret ved Christian.Thiessen (20. februar 2012 til) 22: 33 (Ur)

Side 2 af 2 ErsteFørste 12

Lignende tråde

1. Tyske GK i São Paulo søger Office personale
    Ved BRAZILIANT i Forum arbejde / praktikplads / undersøgelse
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 25. Oktober 2010, 21: 02
  2. Ny post i wiki'en: Kabelbane Paranapiacaba–Santo André
    Ved Christian.Thiessen Nye i Forum i wiki'en
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 19 August 2009, 18: 38
  3. Ny post i wiki'en: Santo André
    Ved Christian.Thiessen Nye i Forum i wiki'en
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 17. August 2009, 13: 38
  4. Brasilianere leder efter sted i Curitiba/São Paulo
    Ved sabrininha i Forum arbejde / praktikplads / undersøgelse
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 1. Marts 2009; 22: 07
  5. São Paulo Santo Amaro: 1 / 2 j. tomme einf. Apartment søgning
    Ved Schnecke i Forum indkvartering Exchange
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 21 Juni 2005. 09: 58

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •