Hej sammen,
Jeg var ved 5.2. 17.2.2012 i Brasilien. Under mellemlanding i Salvador Jeg ønskede at automater i lufthavnen Hæve penge Siden jeg kun ville ankomme ved midnat i RIo og ønskede at forsøge ikke at sent tidspunkt af ATM.
Jeg har brugt en pengeautomat når dette var også Maestro og visum kort gå. Efter den skjulte PIN input nogen en meddelelse, der Maestro kortet ikke fungerer, forsøgte ch derefter kortet visum. 1 Uge senere har departementet sikkerhed kreditkort bank ringede til mig og spurgte, om jeg har ophævet x tusinde reais i Salvador på forskellige banker TECBAN / Citibank. Samtidig tog min tatsächlchen Abuchungen fra Rio og Igazu i stedet som gav mener min Bank.
Mit Visa-kort I har låse og få pengene tilbage fra banken. Jeg har kontrolleret min normale konto af Meastrokarte og derefter online var der også flittige tilbagekøbte penge. Kortet jeg har låse også i Brasilien. Præciseringen er, om jeg vil få pengene tilbage.
På Automat slog intet mig. Dagen har politiet strejke i Salvador...
Jeg fik mig ekstra i Forum logget til at advare dig...Da omhyggelig og hvis deres tid Boligareal foretrækker gå til en bank filial.
Hilsen
Alexandra

3Tak
Svare med tilbud