Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 3 123 ViimeinenLetzte
15 Tuloksen 1-6
Laittoman oleskelun Brasiliassa: Hei, Pousada on vuokrattu, jotka tehdä neljä kuukautta. Kaiken sillä minä ylittänyt vasta tänään sallittuja hotellissa (180 päivää 12 kuukauden ajanjakson kuluessa) 8 viikkoa. Ca 8,00 R$ päivässä (niin Policía ilmoitti minulle) seuraamus
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    14.02.2005
    Virkaa
    8

Standard Laittoman oleskelun Brasiliassa

Hei Pousada on vuokrattu, jotka tehdä neljä kuukautta. Kaiken sillä minä ylittänyt vasta tänään sallittuja hotellissa (180 päivää 12 kuukauden ajanjakson kuluessa) 8 viikkoa. Ca 8,00 R$ päivässä (niin Polícia liittovaltion ilmoitti minulle) seuraamusta ei ole ongelma, mutta: Jos nyt vapaaehtoisesti matkaamaan ja myöhemmin haluat matkustaa mitä odottaa minusta Brasilian maahanmuuttoviranomaisten ongelmia?
    Ystäväni, joilla myös oli kattaa oli juuri waved kautta Rio poistuttaessa ja pyydetään uusi Passport (?) permanenta uudelleen tässä kuussa syöttää.
    Haluamme naimisiin, niin, että yhteisen permanta vaatimukset (tulojen + eläkejärjestelmän korkeus) täytettävä.
    Uskon, että minä rankaisen saksankielinen asianajaja Rio, tehdä tämän ohjeen minulle.
    Olisi iloinen Jos joku olisi allekirjoitettava, on tehnyt kokemus tai kuka voi antaa minulle vähintään muutamia vihjeitä.
    Rakastan Brasilia

Peter

• Mainonta

2. # 2
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    10.06.2005
    Paikka
    Cumbuco
    Virkaa
    67

Standard

Moikka.
    Tiedän, että joku täällä Cumbuco, joita sovellettiin saamiseen uusi Passport-tunnus, jos hän on Alankomaissa, joka tarkistaa vain passin numero
    saapuessa hänellä ei koskaan ollut ongelmia.
    Tervehdys
    Cachaça

3. # 3
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    14.02.2005
    Virkaa
    8

Standard Laittoman oleskelun

Kyllä, cachaca, joka ei ole Saksan ongelma, mutta ensin on ulos kohteesta Brasilia!

Tervehdys + Kiitos

Peter

4. # 4
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    19.08.2005
    Virkaa
    35

Standard Laittoman oleskelun

Mikä ongelma ollut tosiasiallisesti, se menee järjestyksessä tapahtuman jälkeen Brasilia tai virke rahaa.

On maksettava seuraamusta, jos olet maksanut haluat matkustaa viikon kuluessa sitten Saksassa ja sovellettava uusi Passport-tunnus

Tämän vuoksi ole ongelmia saapumisen yhteydessä Brasilia enemmän, koska tietokoneen tiedot tallennetaan,

Että tosiasiallisesti, voi ilmetä tavallisesti Pousada, joka ohjaa toimitusjohtajan yrityksessä kuin muita ongelmia, sinulla ei ole voimassa oleva oleskelulupa, vuoksi Brasilian henkilö on vakuutusliikkeen tai henkilöllä oleskelulupa Brasiliassa.

Koska kuin tulet ulos tilanne olisi sitä mieltä, voit nopeasti menettää kaiken.

Tervehdys

Jaime

5. # 5
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    14.02.2005
    Virkaa
    8

Standard Laiton jne

Moi. Jaime. Tämä on todella hyvä Vihje: se menee noin tapahtumalla. Uskon, joten voidaan tehdä.
    Jos n niin, kehotan Grande voit kaksi viikkoa Ilha - I da ne todella mukavaa Pousada!

Ystävä - minun Pousada hallitsee todellinen ystävä-, niin minulla ei ole ongelma niin!

Kiitos

Peter

6. # 6
    Yenz
    Vieras

Standard

Zitat Alun perin lähettäjä peterratte3
    Moi. Jaime. Tämä on todella hyvä Vihje: se menee noin tapahtumalla. Uskon, joten voidaan tehdä.
    Jos n niin, kehotan Grande voit kaksi viikkoa Ilha - I da ne todella mukavaa Pousada!

Ystävä - minun Pousada hallitsee todellinen ystävä-, niin minulla ei ole ongelma niin!

Kiitos

Peter
    Mutta teoriassa voisi saada maahantulokieltoa. Saksassa I sovellettaisiin uusi Passport-tunnus, mutta toinen passport. Oikeus perusteilla ei ole ongelma.

Tervehdys ys

Sivu 1 / 3 123 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Laiton elinten kauppa (Centre Recife?)
    Mukaan brasilmen Foorumin sosiaaliset kysymykset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 22. Tammikuuta 2004. 13: 29

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •