Moi
Olen 19 matka teknisesti melko kokemattomia ja viikon haluaisi heinäkuussa varten tietoja 3 ja 4 Brasilia lentää Internet-tuttava käydä, jos sitten myös lykätä.
Hän opiskelee Brasilia, elää perheensä kanssa ja on 4 päivän heinäkuuta kuukauden loma.
Tiedän, että olen suhteellisen myöhään pois varauksen kanssa ja koska se pitäisi mennä nopeasti ja en ole niin tuttu markkinoille, haluan kysyä miten I olisi puututtava että vihjeitä.
Halvempia fliegen.com luetellaan joitakin Lennot tietoja Hamburg - Pariisi-.São Paulo-Brasilia hyvä 900 € (katsotuksi muutama viikko sitten se oli edelleen, näyttää kulkea Kyllä todella nopeasti).
Asun lähellä Kiel ja haluat käynnistää Hamburg.
Se mieluummin minulle purkaa, koska puhun ei Portugalin ja haluttomia, sellaisenaan Brasília määritettäisiin edelleen Brasilia.
Koska on olemassa tapoja lentämistä Lissabonin oikein? (Säie), Joka olisi optimaalinen, koska olettaa, että monet englanti, puhuminen Portugalissa ja on varmasti selkeämpi kuin Pariisin. Lensi vain 3 kertaa ja koska mitään, itse järjestää oli.
Yksi Lennon Varaa näyttää tärkeintä ensimmäisen, kohtuudella Halvat pois, ja sitten on otan minulle rokotteet jne..
Olen kiitollinen kunkin vihje.![]()

1Kiitos

Aiheen aloittaja