Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte
Koetuloksen 1-6 7
Lohkon/paketti - jälleen: Inherit lukenut minulle viime aikoina kaikkien mahdollisten ja asetusten Lähetä lahjoja ja paketit, koska vaikka haluan lähettää Käki kellon São Paulo. Tämä seuranta on arvo vajaat $100, niin edellä sallitut 50 U$. Olen nyt
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    04.09.2008
    Virkaa
    2

Frage Lohkon/paketti - jälleen

Inherit

Me viime aikoina kaikkien mahdollisten ja lähettää lahjoja ja pakettien asetusten mukaan lukea, koska pidän jopa Käki kello São Paulo haluaa lähettää. Tämä seuranta on arvo vajaat $100, niin edellä sallitut 50 U$. Olen nyt aivan varma kuinka I parhaan sijasta, koska en halua, että saajan on maksettava tulli. Lahja olisi oltava kaikki. Ei ole erityisen vaikeaa. Nousuaan ei vielä, mutta on arvioitu, että noin 3 kg. Mielestäni todella, kannattaa lähettää DHL-paketin kanssa. Jos vakuutan sisällön, voi I huijata koska jotkut arvo? Vain 50 U$ määrittää ja toivoa, että usko minua? Tai voin määrittää paremmin, todellinen arvo ja toivon, että se ei olisi herättänyt etua?
    Valitettavasti ei (vielä) ei Portugalin, toisin olisi käsitellyt minulle lähemmäksi täällä on usein suositeltu tulli sivun. Gibts da Käki kellot tuloksena???

I on lähetettävä kahden enemmän pakettien muihin osoitteisiin. Nyt olen lukenut, että paketti ei ole vakuutettu, jo paketti. Onko se totta? Olet löytänyt valitettavasti ei suoraan-mitä DHL-sivustossa.

Oletko koskaan vihjeitä tai ideoita, kiitos
    Alex

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    14. Toukokuuta 2008
    Paikka
    Salvador, Bahia
    Virkaa
    436

Standard AW: Lohkon/paketti - jälleen

[...] koska en halua, että saajan on maksettava tulli. Lahja olisi oltava kaikki.[...]
    Voit pre versteuern tullitoimipaikkaan, jonka Saksassa jo - tai minä olen väärässä olemassa?

Jos vakuutan sisällön, voi I huijata koska jotkut arvo? Vain 50 U$ määrittää ja toivoa, että usko minua? Tai voin määrittää paremmin, todellinen arvo ja toivon, että se ei olisi herättänyt etua?
    Lahja julistaa ja rukoilla, että se menee. Meillä on 18 laatikoiden, kuin poistaminen tavaroiden, hanki (satamassa on kirjoitettu). Kukaan muodostuu. WOW.

I on lähetettävä kahden enemmän pakettien muihin osoitteisiin. Nyt olen lukenut, että paketti ei ole vakuutettu, jo paketti. Onko se totta? Olet löytänyt valitettavasti ei suoraan-mitä DHL-sivustossa.
    Paketteja ei koskaan vakuutettu. Tämän vuoksi ne on halvempaa ja ei aina saapuvat -Tallentaa tärkeimmät.
    Tervehdykset
    -zeta-

3. # 3
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    12.07.2004
    Paikka
    o.f.W.
    Virkaa
    1.697

zeta: @
    Siteeraa:
    Voit pre versteuern tullitoimipaikkaan, jonka Saksassa jo - tai minä olen väärässä olemassa?
    Alun perin kirjattu lopussa

Voit fools Voit melko kiihdytinlaitteiston - joten jotain on juuri teidän fantasia

buggyman

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.708

Sähköpostin vastuuhenkilö yleiset vastataan: purkaa Käki kellon ja rivittää sanomalehdessä, ilmoitus: presente sem valor comercial, olisi paketti "menettänyt" - DHL alkuperäisen laskun PRäsentieren korvaus (BR ulkopuolella sallitaan). MAXI leima ulkomailla enintään 2 kg lähettää kirjallisesti, on päällystetty noin 30 euroa katoamiselta, Maxibrief ulkomailla on yhteensä reunan pituus 90 senttimetriä ja tämä on jo hyvin suuri ruutuun. Dran mielestäni, lisää tullin määrä + 60 % ALV, 100 E + 60 E + 35 E Porto... siitä on syytä?

5. # 5
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    04.09.2008
    Virkaa
    2

Koskaan kiitos. Niin Saksassa jo verovelvollinen ei ole, löysin että myös — hab. Aion lähettää pienten pakettien todennäköisesti kuin kirjeen, niin kuin Gemic viittaavat siihen, että. Jotain valittu, joka menee myös. Kiitos ajatus!
    Kun Käki kellon olen edelleen epävarma. Voin lähettää mahdotonta kuin "Kirje". Joka on puolet 35 x 25 x 20 cm. Sodan että ei 'n kirjekuoren. Mitä tarkoittaa "Määrä käyttää tuuman" kanssa? Jos haluat käyttää? Mutta ajattelin jo, onko että arvoinen.
    On kuunnella vielä joskus hieman minua. Olen jo olen katsovat onko I jumittua julisteet yliopistossa ja toivoa, että joku lentää alaspäin joka voi niitä.

Uudelleen Kiitos!
    Alex

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.708

HI - selvästi, Maxi kirjeen ulkomailla on "päällys/tehdyt koon" ja ei kirjekuoren. 30 x 30 x 30 cm koon ja 2 kg paino. Vihreä tulli Otsikoi stick sitä: presente sem valor comercial, Cocoo-Katso kuin englanninkielinen nimi mutta keskikohdasta.

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Paketin São Paulo
    Mukaan Felixes Forum-tiedonannossa
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 2. Helmikuuta 2011. 14: 50
  2. lohkon
    Mukaan Unregistriert Forum-tiedonannossa
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 5. Toukokuuta 2009. 01: 54
  3. Pack Umsatzidentnummer
    Mukaan maracaipehawaii Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 30 Päivänä tammikuuta 2008. 19: 33
  4. Paketti: Tiedot tulli
    Mukaan Unregistriert Forum-tiedonannossa
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 13. Lokakuuta 2007, 13: 33
  5. Rio paketteja
    Mukaan mariboe Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 19. Lokakuuta 2004, 05: 55

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •