Inherit
Me viime aikoina kaikkien mahdollisten ja lähettää lahjoja ja pakettien asetusten mukaan lukea, koska pidän jopa Käki kello São Paulo haluaa lähettää. Tämä seuranta on arvo vajaat $100, niin edellä sallitut 50 U$. Olen nyt aivan varma kuinka I parhaan sijasta, koska en halua, että saajan on maksettava tulli. Lahja olisi oltava kaikki. Ei ole erityisen vaikeaa. Nousuaan ei vielä, mutta on arvioitu, että noin 3 kg. Mielestäni todella, kannattaa lähettää DHL-paketin kanssa. Jos vakuutan sisällön, voi I huijata koska jotkut arvo? Vain 50 U$ määrittää ja toivoa, että usko minua? Tai voin määrittää paremmin, todellinen arvo ja toivon, että se ei olisi herättänyt etua?
Valitettavasti ei (vielä) ei Portugalin, toisin olisi käsitellyt minulle lähemmäksi täällä on usein suositeltu tulli sivun. Gibts da Käki kellot tuloksena???
I on lähetettävä kahden enemmän pakettien muihin osoitteisiin. Nyt olen lukenut, että paketti ei ole vakuutettu, jo paketti. Onko se totta? Olet löytänyt valitettavasti ei suoraan-mitä DHL-sivustossa.
Oletko koskaan vihjeitä tai ideoita, kiitos
Alex

Aiheen aloittaja