Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte
9 Tuloksen 1-6
Saapuvan vakuutusturva: Hei kaikki yhdessä! Koska tyttöystäväni seuraavasta minulle, kun Saksa tulevat, haluan tehdä tulevan - sairausvakuutuksen ne tähän. Oikeuskäytännön, tämän vakuutuksen on katettava Kyllä kattavuus sekä vähintään 30 000 euroa. Nyt Kysymykseni on, tämä määrä koskee sairausvakuutuksen tai vastuuvakuutuksen? Sen
  1. # 1
    User_16382
    Vieras

Standard Saapuvan vakuutusturva

Hei kaikki yhdessä!
    Koska tyttöystäväni seuraavasta minulle, kun Saksa tulevat, haluaisin ovat yksi Saapuva-Sairausvakuutus Suorita ne tähän.
    Oikeuskäytännön, tämän vakuutuksen on katettava Kyllä kattavuus sekä vähintään 30 000 euroa.

Nyt Kysymykseni on, tämä määrä koskee sairausvakuutuksen tai vastuuvakuutuksen?

Kun saapuvan vakuutus ADACHansemerkur, ELVIA jne on enimmäkseen 15000 euroa ja vastuuvakuutus sitten enintään miljoona sairausvakuutus-osassa Kyllä.

Tai on mitä da huomiotta?

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    04.05.2006
    Virkaa
    847

Standard AW: Kattavuuden saapuvan vakuutus

Zitat Alun perin lähettäjä AndreasK01 Beitrag anzeigen
    kattavuus, kattavat vähintään 30 000 euroa.

Nyt Kysymykseni on, tämä määrä koskee Sairausvakuutus tai vastuuvakuutus?
    Tämä koskee sairausvakuutus, koska on Kyllä Brazilian, kun matkustat Eurooppaan, velvoite sanoa Schengen-maahan!

Matkavakuutus lääketieteellisen kattavuuden vähintään 30 000 euroa, joka voimassa koko matkan aikana Schengen-alueen kanssa.

LÄHDE: Saksan suurlähetystö Brasilia - viisumi
    Velan vuoksi vakuutus ei mainita viisumivaatimukset, joka tulee on varmistettava, että vakuutus jälleen mitä myydä, yksi haluaa ei ole.

Yhdistetyn sairas / Hafrpflichtversicherung on vain käytännön niin sanottu ilmoitus sitoumuksen suojattu. Mutta tämä on täysin eri aihe uudelleen.

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    04.05.2006
    Virkaa
    847

Sen Saapuva-Versicherungen ADACOn Kyllä sairausvakuutuksen segmenttiin yleensä vain enintään 15000 euroa Hansemerkur, ELVIA, jne.
    Epäilen että kertaa lukea aivan sääntöjen, koska kansi on alle 30.000 euroa-osoitteessa KKV, INCOMMING tekee jaetta. onko sinulla ei järkeä. ADAC-Ve4rsicherung osalta voin vahvistaa 30.000 euron summa-tämän vuoden itse oli tehnyt siellä yksi vaimoni kuin olemme Saksan osalta. Valitettavasti kokonaan tarpeettomia koska saapuessa kukaan on kiinnostunut. Voimme vahvistaa yhdessä mutta varmasti muista traveled olevat haluaisit traveled yksin sen olisi varmasti katsoin toisin. Siten Siewenigstens oli turvattu tahansa hätätapauksia varten, olisi tarvinnut lääkäri.

Lisäksi EUR-30.000-Katso kaikki kolmansien maiden kansalaisten Schengenin alueella matkustavien, ei vain voit epäoikeudenmukaista, että Brasilian!

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    10.05.2004
    Paikka
    Augsburg
    Virkaa
    166

Hei kaikki yhdessä!
    Koska tyttöystäväni seuraavasta minulle, kun Saksa tulevat, haluaisin ovat yksi Saapuva-Sairausvakuutus Suorita ne tähän.
    Oikeuskäytännön, tämän vakuutuksen on katettava Kyllä kattavuus sekä vähintään 30 000 euroa.

Nyt Kysymykseni on, tämä määrä koskee sairausvakuutuksen tai vastuuvakuutuksen?

Kun saapuvan vakuutus ADACHansemerkur, ELVIA jne on enimmäkseen 15000 euroa ja vastuuvakuutus sitten enintään miljoona sairausvakuutus-osassa Kyllä.

Tai on mitä da huomiotta?
    Moin,

Foreign Office on hieman erilainen koska sanomana Brasilia:
    Onko minun Foreign Office - minun matka Saksaan viisumia. Asioita, joita on pidettävä mielessä on joka tapauksessa?

-> Niin kauan kuin ystäväsi vain käymään tulee hän on viisumia sovelletaan, ja on näin ollen myös ole vakuutusta läsnä. Tältä osin myös 30TEURO ei sovelleta tähän.
    Ennakon ja olen ei asianajaja, joten tosiasiallisesti koskaan ole aavistustakaan....

I ei puhua ulos puheenjohtajavaltiona vakuutus, päinvastoin.

Varten vaimoni olen ollut valmis varmuuden vuoksi myös saapuvan vakuutusjärjestelmiä ensin tarkastuskäyntejä. ProVisit on ollut ja on kokonaan täytetty. Palvelujen yksityiskohtaisesti

Mutta katso Tähän ei enimmäismäärää, kun nykyisen suorituskyvyn terveyttä määritetty maksamisesta, mikä on tarpeen aineitten äkillistä kipua. Hampaiden retread, jne., ei ole maksettu.

Kierroksella kysymys: onko tosiasiallisesti Brasilia vakuutusyrityksen paketit kuten "outgoing", joka kattaa nämä riskit. Samankaltainen kuin meidän Kansainvälinen sairausvakuutus?

PS: Jopa mitä. Jos teidän tyttöystävä kanssa NAPAUTA tulee yli Lissabonin: se sitten saapuu Schengen-maahan ja on kuljettava maahanmuutto.
    Sillä hän on sitten selittää, että se tulee turisti, täällä tahto ei työn ja olisi tiedät osoitteesi.
    Se "Naiset" lähetetään takaisin olemassa Brasilia, koska maahanmuutto olettaa, että ne "halusi työskennellä Euroopassa".

HaJo Siewer etusivulla on kirjeessä.

http://www.hajosiewer.de/wp-content/...sschreiben.pdf

Laillisesti, se ei ole merkitystä, ja se korvataan ei sitoutumista, kun tyttäresi siirtyy seuraavan kerran häät. Mutta se tyynnytti erittäin

Tervehdys

heavyfuel
    Jos haluat minulle sponsorointi:
    0900 1-MARTIN [tullut halvempaa:] [0, 69€/min]
    0900-1-627846 Kuva-albumi On olemassa myös

5. # 5
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    29. Heinäkuuta 2008
    Virkaa
    98

Täysin oikein mitä Heavyfuel Koska kirjoittaa. Jos hän tulee Euroopan turisti, onko cruising sillä kukaan ihminen tai miten se on vakuutettu. Kuinka, missä ja what for suojauksista osut voit, jolloin voit kokonaan itse edelleen.

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    12. Toukokuuta 2007
    Virkaa
    233

ristiriidassa jotain, joka oli kirjoittanut toisessa säikeessä vaatimukset ovat tapahtuma...
    MESSENGER08 sanoa kiitos.

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Saapuvan vakuutus-nach-loppuun tapahtuma
    Mukaan User_16382 viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 15. Lokakuuta 2010, 17: 32
  2. Saapuvan vakuutus
    Mukaan joerch viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 22. Kesäkuuta 2009. 15: 26
  3. ADAC matka-sairausvakuutuksen (saapuva)
    Mukaan sfio Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 4. Joulukuuta 2006, 11: 42
  4. Saapuvan Brasilia
    Mukaan Brazil Incoming Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 9. Marraskuuta 2006 19: 15

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •