Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivun 7 8 ErsteEnsimmäisen ... 345678 ViimeinenLetzte
45 37-42 Tuloksia
10 Vuotta live: Okei, olemme sopineet Hebinho, että vanha perhe reseptin, että Brasilian vanukas tart ovat ATE Sanele mutta Kyllä jo kertaa lupaavia äänet. Toivottavasti asiakkaat tietävät, se arvostavat. Voit myös siirtää jälkeenkin SP? Muistan, suojatut nimitykset on I ajatella
  1. # 37
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    27. Lokakuuta 2007
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    246

Standard AW: Live 10 vuotta

Okei, Hebinho olemme sopineet, että Brasilian vanukas kakku-käyttöönotto on mutta jotka eivät ole ATE
    Vanha perhe reseptin kanssa kuulostaa Kyllä jo kertoja lupauksen. Toivottavasti asiakkaat tietävät, se arvostavat. Voit myös siirtää jälkeenkin SP?
    Muistan, suojatut nimitykset on usko ei ole Casa pastéis de Belém Valitse-valikosta, mutta ilmeisesti on suojata kansainvälisen?
    Muuten uskon, että Portugalin de Belém maistaa paremmin kuin Pasteis de NATA jokaisen kadun kulmassa todellinen pastéis Vaikka molemmat Pasteis de NATA ovat. Voi olla myös tunnelmaa.
    Onko Habibs yhä myydään, en tiedä, mutta tammikuussa I on maistamani Padaria Portugalin tähän Pastéis de Belém

• Mainonta

2. # 38
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    08.01.2009
    Paikka
    Feldberg/Blumenau
    Virkaa
    23

jotka todella onnistui:
    joten ei ole eläkeläisten
    ei keskeyttäneiden, pienin (mutta ei yksinomaan)-tason kanssa täyttyvät
    Mikään voit, joka jotenkin tuli Brasilian vaimonsa ja perhe
    Ei Pousada toimivat (jos se oli aiemmin turvallisesti)
    Niiden on kiinteät tuotot Euroopassa
    kukaan purkamista Terminal sopimuksen kanssa
    toimia ei Internet-yrityksille
    Tekijöille, välittäjät, konsulttien (sikäli kuin ne ansaitsevat vain Käteissuorituksista todellisuudessa)

edelleen yli:

Maastamuuttajien, eri työllistämiseen löytyi (asiantuntijoiden)
    Riippumaton toimivat omien Liiketoimintamahdollisuuden.

vain isses! I neuvoja voit gedenfalls se yrittää, näyttävät olevan Moniarvoiset koulutettuja ihminen ja tiedot tähän saada että olet brauchst.tiradentes sitä mutta edelleen kohta saatettu joka potentiaali on täällä.
    Olen 5 vuotta vanhempi kuin sinä ja on toteutettava se hitaasti 10 vuotta settle kanssa täällä. ei, koska välttämättä halusin, mutta koska Brasilian vaimoni häntä koskevat tutkimukset enää niin intoa maamme Saksa oli. edelleen, minun pieni mutta handwerksfirma suorittaa myös Saksan kanssa... kumppani weiter ich olen ihminen Brasilia Koska kennt.ich suoritetaan 10 vuotta myös oma ystävä ja kumppanimaiden paulo kanssa yksi engineering Blumenau on nyt melko onnistuneesti käynnissä. Olen ylpeä siitä mitä I saavutettu tässä ja voimme elää elää onnellinen campinas, jos vaimoni vain, unicamp vuoksi niiden lääkärin. kuten me edelleen ajatuksemme Tulevaisuutemme, olemme ymmärtäneet että me, jos meillä on lasten pian ja meidän sicherheitsbeduerfnisse tyydyttävästi vakuutena, olemme keskipitkällä oli merkittävästi. Täällä ei voit chic valtion koulun lasten! Olemme varmasti, Saksan zurueckgehen ehkä 5 vuotta. deperhe on on vähintään ymmärrettävää Brasilian nainen ja barren Saksan paeta liian haluavansa Olemme varmasti joitakin kohta zurueckgehen kuin riippumaton ihmiset, jotka asuvat sen myös Saksan kädessä. niin yksin ja paljon onnea sinun on se

3. # 39
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    15. Joulukuuta 2009
    Virkaa
    69

Zitat Alun perin lähettäjä Tiradentes Beitrag anzeigen

(saa) on paljon harrastukset, jotka minä Brasilia Siirry voi (kevyempää d mukaan) sisältää I asui välillä ja sitten d Brasilian vaimoni kanssa, Saksa on saavutukset.
    Rakkaus Brasilia, ja joka tapauksessa, kuin I Brasiliassa, kehityksen arvioimiseksi ja (pilaantumisen, rikollisuuden, terveyteen, hintakehitystä, melu, roskat) otetaan huomioon standardien, sitten minä tulen entistä päätti mennä hajanaisesti takaisin D. Brasilian Vaimoni on olemassa täysin taakse.
    Tärkein näkökohta Brasilian siten tehtyjä houkutteleva, eksoottisia naisten maailmaan, maiseman ja edullisia hintoja on kulunut ovat nyt minulle ja joitakin kohta, yksi alkaa ajatella, että tässä on katastrofin terveydenhuollon alalla-vuotiaana.

Hei Tiradentes.
    tietää ei kuinka kauan olet Saksasta. Täällä se todella ei saada vain missään paremmin.

Jos on niin paljon huonompi Brasiliassa, en voi kertoa....

Pilaantumisen?
    Täällä ehkä ydinalan voimalan osoitteessa Etuovi, jotka nyt myös Ukermärkischen ja Fr. Dr. Merkel jälkeen 15 vuotta kauemmin kertaa.
    Hän on tiedettävä se, mitä ihmiset haluavat. (Tai energiayhtiöiden pyydetään...)

Rikollisuuden?
    Totta, mutta Frankfurt on suurempi kuin Blumenau.

Terveydenhuollon?
    Mainz-klinikka 2 vauvoille ovat kuolleet muutama päivä sitten pilaantunut pikavalmisteet.

Pelkästään Saksan 150 000 ihmiset kehittää vuonna Stapyhlokokken. kuolleiden 40 000. Joka ottaa voit missä tahansa.

Hintojen kehitys?
    Joka seitsemäs Saksan seisoo köyhyyden kynnysarvon. (Spiegel Online 19.08.2010)
    Energiakustannukset ovat nousseet 10 vuoden aikana 50 prosenttia pidemmälle.

(Herbert: n tuleva Donuts laskennan, tässä crepe kanssa Nutella maksaa vain 3.-euroa) )

Melun?
    Arvata, että riippuu puhtaasti asuinpaikan. Saksa on 229 asukasta / km2. Brasilian vain 22 asukasta / km2.

Sotku?
    Koska meille polttolaitokset ovat varmasti hieman edelleen. Vihreä kustannukset osoittaa kertaa.

Kyllä minä tiedän, yammer korkea Niveau…...

Nyt iässä. Tiedän, että monet, jotka etsivät jotain enemmän sun vanha luut elämän viimeisen kolmannen.

Tervehtiä kertaa ja Tenerife 6 kuukauden aikana.

Saint Elizabeth kynän jossa Täysihoito kustannukset ystävällinen 3400-—Euronen ei ole välttämättä suotavaa Saksan kaupungissa.

Puolan maid maksaa vain €1. 300.-. Tietenkin laittomasti.
    Mitä ansaitsee home ohje Brasiliassa?
    Nyt Saksan olisi eläkeläinen aina kirjautuessasi kuka jälkeen vuoden lykätä eteläisessä maassa (z.B.Brasilien) takaisin Saksa on ja täyty työntää Walker lumen kautta.
    Arvaa vain sekä tällaisten elämän kokemuksia, hyviä tietoja voidaan johtaa.
    Olemme pahoillamme, että säie on nyt hieman vanhempi.
    Ursinho4711 sanoa kiitos.

4. # 40
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.705

Jos aiot kuin eläkeläinen BR jälkeen on valmis elämään ja vain
    Nauti tällä hetkellä. Minä sanon teille myös (olen iän) aseman
    Siirry br on 2-3 loma trips vaihtelevat levelled minua. Aika 30 vuotta sitten
    tulee ei uudelleen (kanssa kaikki tunteita, adventures, jne). Olet nauttinut n osa
    ja se ei kyllä sisältäen Sanne-Permanencia. Loppujen lopuksi se on myös
    Nykyinen hintojen ja valuuttakurssien taloudellinen ongelma on voitu olemassa
    tehdä suuria risteämän ottamatta Sairausvakuutus... Wehwechen
    tullut ylös aika, I oli ei pidetä minulle nuorten Springinsfeld.

5. # 41
    User_11889
    Vieras

Zitat Alun perin lähettäjä gemic Beitrag anzeigen
    Jos aiot kuin eläkeläinen BR jälkeen on valmis elämään ja vain
    Nauti tällä hetkellä. Minä sanon teille myös (olen iän) aseman
    Siirry br on 2-3 loma trips vaihtelevat levelled minua. Aika 30 vuotta sitten
    tulee ei uudelleen (kanssa kaikki tunteita, adventures, jne). Olet nauttinut n osa
    ja se ei kyllä sisältäen Sanne-Permanencia. Loppujen lopuksi se on myös
    Nykyinen hintojen ja valuuttakurssien taloudellinen ongelma on voitu olemassa
    tehdä suuria risteämän ottamatta Sairausvakuutus... Wehwechen
    tullut ylös aika, I oli ei pidetä minulle nuorten Springinsfeld.
    Anteeksi - Yahoo finger kysymys: niin eläkeläisten yhtä suuri kuin "Scheintoter" on sinulle?

Kysy, koska olet kuinka vanha? Kuvaus, kun napauttamalla 75-80.

Tarkoittaa, että 30 vuotta sitten aika tulee ei uudelleen (minulle vähintään) ei ole, että koskaan Pro-beliegen kanssa on aloitettava viimeksi!

On hieman alle 4 vuotta eläkeläisille, tiedän myös, että jotkut että mennyt 40 sisempi eläke, mutta se ei tarkoita niin kauan, että nyt yhtä kaikille ensimmäisen hyödyntää Ristin jo kertaa varotoimenpiteenä viimeksi rituaalien tai mitä on aina pyytää.

Varma repiä viidakon jättiläisiä vajaat 61, mutta pienet hedelmät puiden ulos saavuttaa se pitkä. Ja vain odotettava, että ilmatilan pään kuuluu hänelle, en tiedä kuka on aurinko, onko suotavaa.

Se oli niin kertaa 50 vuotta.

Ja olen sitä mieltä, että eläkeläiselle, joka on peräisin Rentervisum jälkeen BR, kautta edelleen hauskempaa elämää tähän kanssa myös on tällä hetkellä huono vaihtokurssin d, silloin kun hän mahdollisesti sunshine lämmin ray on suuruudeltaan aina 2000-Ocken matka- tai odota sen kesällä jälleen 2 viikkoa syy on kirkas lämmin.

Ja jotka todella rouhittu kivi on ja tarvitsee huolehtia mitään, jonka voi asettaa asuinpaikkansa kaikki kärjillä kauan joka tapauksessa, koska 6 kuukauden voi joskus Brasilia sitten hän pulls vain jatketaan, kunnes Sensenotto saaliit häntä.

Kuka on sisäisesti ylös kanssa pitenemisen, on laskenut vorherein, ellei hän ole niin sairaita, hän rajoittuu pyörätuolin ja järjestelmien säilyttäminen elämän ja sitten suunnittelun on oltava eri selbstverfreilich!

Ja että olemme jossakin vaiheessa esittää, lusikka on oltava, määritettiin meidän syntymähetkellä niin välillä tämä aika parasta olkaamme tehdä! "I eivät enää!" ei sovelleta!

6. # 42
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.705

siten, että ei ollut tarkoitus, ole tällaisiin ja tällaisiin - mutta joka alkaa 40
    sammuu unelma - jos olen eläkeläinen Brasiliahyvin 25 vuotta ovat....
    ja niin kauan sinulla ei suunnitella lomasi etukäteen ja kerron teille, Lisäasetukset
    Brasilia on ikä (kuin myös muualla maailmassa, mukaan lukien DE) toiseen kasvot.
    En ole vielä eläkeiän, olen Vorruheständler ja
    Päivää, mutta ei voi kieltää Wehwechen, joka rajoittaa. Minulla oli IE
    Brasilia-matkan kauan etukäteen varata sitten tuli herniated levyn
    Rakeista, käytetyn "melu", ansiosta vasara lääketieteen päivän mukaan
    Maksuja minun Matkabudjetti olisi mennyt... päivänä it. BR tietäen tämän
    I 'm minun trips läpi eri silmät asioita, mutta olen onnellinen ja nauti
    päivän putoamatta unelmia, minulla on rose värjäytynyt lasit vuosikymmeniä
    ei enää ollut. Olen juuri dyed-in-the-wool Brasilia-ystävä. Oikea yhdistelmä
    olisi ja on viettää talvikuukausien BR - da, mutta yksi on oltava hiili,.
    Koska DE kustannukset edelleen,-oli vain idea, joka ei aiheuttaa.

Sivun 7 8 ErsteEnsimmäisen ... 345678 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Rahaa siirretään Brasilia ja siellä annettava
    Mukaan SHMikel01 Forum rahaa asioissa/Brasilian kanssa
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 14. Maaliskuuta 2010. 12: 16
  2. Fernando de Noronha vihjeitä paikallisen Saksan.
    Mukaan Noronha Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 26. Maaliskuuta 2008. 05: 44
  3. Elämää/Worksin Brasiliassa 2 vuotta
    Mukaan User_14299 Forum maastamuutto Brasiliaan
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 18. Tammikuuta 2007. 17: 04
  4. Feirassa koska Santana/Bahia - joka oli ollut olemassa?
    Mukaan sansibisa Forum kaupungit ja alueet
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 7. Syyskuuta 2005 19: 48
  5. Salvador lentää moottoripyörä tai vuokrata olemassa?
    Mukaan Dlugosch Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 11. Elokuuta 2005 14: 27

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •