Hei ihmisiä,
Ensimmäisen kerran huhtikuun loppuun lentämään Brasilia, arvon.mukaan, Aracaju und freu mich riesig!!! Ich bleibe leider nur zwei Wochen, aber der Flugpreis war einfach unschlagbar
Minulla on nyt tietenkin niin kysymyksiin:
On todella valtava ja I päättää itse ole aivan, mitä tehdä. Americas, kuten sen olisi Amazon Katso, mutta se on syytä,-oletetaan, että - nousee uudelleen kotimaan lentojen ja kuin kymmenen päivää (ja kauden) Belém lentää? Ja hanki tehdä Amazon tours? On linkkejä ja hintojen jälkeen kuka tahansa?
Jos olen Aracaju - alueen joku on nen vihje, onko olen itse mieluummin pohjoisessa tai southward suunta Salvador haluat siirtää? Asiassa haluaisin nen Auton vuokraus toteutettava, kuten kuka tahansa edelleen vihjeitä (sattuu olemaan 515, Opel Corsa- on löytynyt... rentalcars.com) ja itärannikolla leirintä? Tämä löysin valitettavasti vielä mitään netto.
Und eine abschließende Frage: Ist es tatsächlich mordsgefährlich in Brasiliens Städten (in die ganz großen komm ich ja gar nicht) - vor allem als allein reisende Frau? Ein bisschen Respekt hab ich da schon
Kiitän teitä!
Sabrina

4Kiitos

Tarjous vastaa