Hei yhdessä,
Olin mukaan 5.2. 17.2.2012, Brasilia. Aikana välilaskua Salvador Halusin myyntiautomaateissa lentokentällä Rahat Koska I vain keskiyöllä saapuvat Rio ja halusi pyrittävä ei ATM myöhässä aika.
Raha-automaatti on käytetty Jos tämä oli myös siirtyä Maestro ja Visa-korttia. Kun piilotettu PIN input minkä tahansa viestin, että Maestro kortti ei toimi, ch pyrkineet VISA-kortille. 1 Viikkoa myöhemmin on Security-osasto luottokortin pankin soitti minulle, ja kysyi, onko I olet keskeytyksen Salvador eri pankeissa TECBAN tuhatta reais x / Citibank. Samaan aikaan otti minun tatsächlchen Abuchungen Rio ja Igazu sen sijaan joka antoi ajatella minun pankki.
Visa-kortille on lukita ja takaisin rahaa pankista. Minun Meastrokarte normaali tili on valittu sitten online-tilaan ollut myös huolellinen markkinoilta rahaa. Kortti on lukita myös Brasiliassa. Selvennys on, onko pääsen rahat takaisin.
Osoitteessa Automat mitään iski minulle. Päivänä poliisi on lakko Salvador...
Sain minulle ylimääräisiä foorumi voi varoittaa sinua...Koska varovainen ja niiden aika — hab mieluummin meneillään pankki-haaraa.
Tervehdys
Alexandra

3Kiitos
Tarjous vastaa