Liefde Brazilië-Fans
Ik wil u mijn verhaal vertellen en om advies vragen. Vele jaren geleden reeds mijn voorliefde voor Brazilië. Geen dag dat ik niet van dit prachtige land gaat door. Mijn reizen er begon in 2005 en ik was al drie keer op de grond. Rio, Salvador en Recife Mijn stations, elk voor enkele weken waren.
Ik ben besmet en hebben toegeëigend de taal onderwezen ik. Tijdens mijn laatste bezoek in Salvador kon ik vermaak me al in het Portugees.
Ik ben 40 jaar oud en in het midden van mijn leven. Onafhankelijke in de onroerend goed en succesvol was. Gelukkig, ik ben in de comfortabele situatie van een voldoende cash om te hebben. (meer dan 100.000 )
Ik heb maar ook prachtige twins op de leeftijd van 4, ik ben zeer liefde. Ben maar gescheiden. De weg naar Brazilië zou betekenen de breuk met de hele familie als ik zou worden beschouwd als meedogenloze egoist. Het zou betekenen dat ik niet langer mijn kinderen voor vele jaren zien zou. Dit zou op zijn beurt me maar glad hart breken. Het zou me maar ook het hart om in dit land te gaan breken.
Het is ook de vraag welke investeringen in de kamer Pernambuco zou bieden. Makelaars in onroerend goed, Barraca of soortgelijke?
Ik moet wat doen dat niet betrokken is. Deprimerend niets doen is niet mijn ding. Nee, ik zal investeren, maar in de bescheiden omvang.
Ik weet uit ervaring dat u moet uw steenkool als een Gringo bij elkaar te houden. Ik lechze om te leven in nederigheid. Het is dit land, dat een deel van mij is geworden.
Dit is de grote: zelfopoffering ten behoeve van kinderen of het leven van lood, volgens welke u u zo lang dat het is ondraaglijk.
Ik dank u voor vele antwoorden

6Bedankt