Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 20
Like Tree6Bedankt
Was würdet Ihr tun: Liebe Brasilien -Fans, ich möchte euch meine Geschichte erzählen und bitte um Rat. Mein Liebe zu Brasilien begann bereits vor vielen Jahren. Es vergeht kein Tag, an dem ich nicht an dieses wundervolle Land denke. Im Jahre 2005 begannen meine Reisen dorthin und ich war bereits dreimal vor Ort. Rio,
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    24 Juli 2008

Standard Wat zou u doen

Liefde Brazilië-Fans
    Ik wil u mijn verhaal vertellen en om advies vragen. Vele jaren geleden reeds mijn voorliefde voor Brazilië. Geen dag dat ik niet van dit prachtige land gaat door. Mijn reizen er begon in 2005 en ik was al drie keer op de grond. Rio, Salvador en Recife Mijn stations, elk voor enkele weken waren.
    Ik ben besmet en hebben toegeëigend de taal onderwezen ik. Tijdens mijn laatste bezoek in Salvador kon ik vermaak me al in het Portugees.
    Ik ben 40 jaar oud en in het midden van mijn leven. Onafhankelijke in de onroerend goed en succesvol was. Gelukkig, ik ben in de comfortabele situatie van een voldoende cash om te hebben. (meer dan 100.000 €)
    Ik heb maar ook prachtige twins op de leeftijd van 4, ik ben zeer liefde. Ben maar gescheiden. De weg naar Brazilië zou betekenen de breuk met de hele familie als ik zou worden beschouwd als meedogenloze egoist. Het zou betekenen dat ik niet langer mijn kinderen voor vele jaren zien zou. Dit zou op zijn beurt me maar glad hart breken. Het zou me maar ook het hart om in dit land te gaan breken.

Het is ook de vraag welke investeringen in de kamer Pernambuco zou bieden. Makelaars in onroerend goed, Barraca of soortgelijke?
    Ik moet wat doen dat niet betrokken is. Deprimerend niets doen is niet mijn ding. Nee, ik zal investeren, maar in de bescheiden omvang.
    Ik weet uit ervaring dat u moet uw steenkool als een Gringo bij elkaar te houden. Ik lechze om te leven in nederigheid. Het is dit land, dat een deel van mij is geworden.

Dit is de grote: zelfopoffering ten behoeve van kinderen of het leven van lood, volgens welke u u zo lang dat het is ondraaglijk.

Ik dank u voor vele antwoorden

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard AW: Wat zou u doen

Aangezien u Ja kinderen hebt, is het niet juist, als je zou denken en gewoon duidelijk uit alleen voor u. MAAR u moet ook uw droom niet geven, moet u kijken naar iets realistischer.
    De kinderen zijn oud genoeg op een bepaald punt, te staan op hun eigen twee voeten, maar tot dan u moet zetten beide "verzoend", omdat kinderen de vader zeer moeten. Op dit moment wanneer je vader zijn geworden, hebt je genomen op een verantwoordelijkheid die moet worden gezien als een negatief getal, niet omdat kinderen echt geweldig zijn.
    Bijvoorbeeld zou een oplossing dat u waren slechts een "gedeeltelijke" emigrant, en een half jaar er, waar u hier kan splitsen hen drie maanden als daar een halfjaar hier?
    Maar omdat u uw eigen capaciteiten zeker goed weet!

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    4 Jan 2007

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Revoluzzer Beitrag anzeigen
    Dit is de grote: zelfopoffering ten behoeve van kinderen of het leven van lood, volgens welke u u zo lang dat het is ondraaglijk.
    Ik zou mij contact opnemen met uw groot op de begeleiding, kerk, etc. en niet een Brazilië-Forum.
    Au royaume aveugles van, Les borgnes sont rois.

4. # 4
    007
    007 está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Maart 2008
    Plaats
    Fortaleza / Ceará

Standard Re: Wat zou u doen

Ik ben het eens met Marlon Brando.

Ook, uw "eigen positie" met 100 k is een beetje dun EURO met 40 jaar van het leven voor mij. Als u vervolgens zodra de weg zal sluiten voor u.

Zakendoen is over de hele wereld niet alleen, maar om zaken te doen Brazilië is al echt moeilijk. Wie als de taal kunnen goed, draait zich naar de verkeerde mensen, is zijn geld snel te ontdoen.

U ueberleg dat met permanente in Brazilië. Doen als mijn vorige schrijvers
    heeft voorgesteld.

Abraço

fortal

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20.12.2006

Ik denk ook dat het eigen vermogen van 100.000.--€ voor een 40-jarige is nog steeds erg dun. In het noordoosten een Superhaus door de zee voor het geld is, wat maar dan... ?

Aan de andere kant denk ik ook, dat we in Brazilië -Als u momenteel hard werkend en goed opgeleide - te kunt veel verplaatsen. Met Duitse deugd en zaken acumen je hebt gewoon een bepaalde voordeel vóór de durchsschnittlichen Brazilianen. Klinkt arrogant - maar zo is!

Vraag is misschien of het verblijf er vertegenwoordiger van een latere leven. Niet dat je een vervelende verrassing er in de dagelijkse Lebenskampf ervaren.

Wens u veel geluk in uw besluit toch. Ik ben nog steeds hier, want ik ben te laf om. Hoewel er al een huis gebouwd, maar het is veilig in ieder geval hier.

Pedro Brazilië

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17.02.2005
    Plaats
    Jaboatão

Hallo.

leven in het noordoosten sinds 2001. Zonder gemiddelde goed gelegen bustehouders.Familie, die heeft mij overal gesteund zou hebben zeker verkeerd daar. Is er een kans een Gringo hier niet vrijwillig. Uit mijn ervaring is Brazilië niet een goede land de overgang. Vuil, dure en gevaarlijke, dit is de realiteit hier in het noordoosten.
    Volgens het verslag in de spiegel - online, juli 2008, op Recife en Pernambuco alleen bestond in Pernambuco in de maand juni 2008 ongeveer 2000 slachtoffers van geweld. U moet werkelijk slechts eenmaal aan het juiste monster wonen en testen of te houden dit klimaat van permanent geweld. Op vakantie, alles ziet eruit als in het echte leven altijd anders.
    De prijzen al boven Europa op zeer veel terreinen. Dramatisch stijgen. Veel Duitsers zijn al verdwenen. De definitieve rekeningen voor het licht, dus ik blijf nog steeds.

Hoe dan ook veel geluk

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte