Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 7
Perceel/pakket - nogmaals: Oi heb gelezen me de laatste tijd door alle mogelijke bijdragen en verordeningen te verzenden giften en pakketten, omdat ik wil zelfs een cuckoo clock verzenden in São Paulo. Dit horloge heeft een waarde van net onder de $100, dus boven de toegestane U 50 $. Ik ben nu
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    04.09.2008

Frage Perceel/pakket - opnieuw

Oi

Lees mij de laatste tijd door alle mogelijke bijdragen en regelgeving om giften en pakketten te sturen, omdat ik zelfs een cuckoo clock om te São Paulo zou willen verzenden. Dit horloge heeft een waarde van net onder de $100, dus boven de toegestane U 50 $. Ik ben nu net niet zeker hoe ik het beste in plaats van dat, want ik wil niet dat de ontvanger moet betalen douane. Moet zijn immers een geschenk. Het is niet bijzonder moeilijk. Heb niet gewogen nog, maar het is geschat dat ongeveer 3 kg. Eigenlijk, denk ik dat het is het beste om ze te sturen met DHL pakket. Als ik verklaar de inhoud, kan ik cheat omdat sommige waarde? Dus slechts 50 U$ opgeven en hoop dat u me geloven? Of ik beter opgeven de echte waarde en ik hoop dat het niet zou zijn belangstelling gewekt?
    Helaas, ik kan niet (nog) geen Portugees, anders ik zou heb behandeld me dichter hier hebben vaak aanbevolen douane pagina. Gibts da resulterend in koekoeksklokken???

Ik zou moeten twee meer pakketten verzenden naar andere adressen. Nu, heb ik gelezen dat een pakket niet verzekerd is, al een pakket. Is dat waar? Helaas heb op de DHL-site niet rechtstreeks naar wat gevonden.

Heb je ooit dank u voor uw tips of ideeën,
    Alex

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    14 Mei 2008
    Plaats
    Salvador, Bahia

Standard AW: Perceel/pakket - opnieuw

[...] omdat ik wil niet dat de ontvanger moet betalen douane. Moet zijn immers een geschenk.[...]
    U kunt pre versteuern welke in Duitsland bij het douanekantoor al - of ben ik er verkeerd?

Als ik verklaar de inhoud, kan ik cheat omdat sommige waarde? Dus slechts 50 U$ opgeven en hoop dat u me geloven? Of ik beter opgeven de echte waarde en ik hoop dat het niet zou zijn belangstelling gewekt?
    Als geschenk verklaren en bidden dat het gaat door. We hebben 18 kartons als verwijdering goederen krijgen via (in de haven van het geschreven). Niemand samengesteld. Wow.

Ik zou moeten twee meer pakketten verzenden naar andere adressen. Nu, heb ik gelezen dat een pakket niet verzekerd is, al een pakket. Is dat waar? Helaas heb op de DHL-site niet rechtstreeks naar wat gevonden.
    Pakketten zijn nooit verzekerd. Dus, ze zijn goedkoper en niet altijd komen -Het bespaart belangrijkste.
    Groeten
    -zeta-

3. # 3
    Moderator
    Join Datum
    12.07.2004
    Plaats
    o.f.W.

@ zeta:
    Citaat:
    U kunt pre versteuern welke in Duitsland bij het douanekantoor al - of ben ik er verkeerd?
    Oorspronkelijk geplaatst op het einde

je dwazen u heel krachtig - dus iets gewoon in uw fantasie is

buggyman

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20 Apr 2006

De Postmaster General reageert: de cuckoo clock uitpakken en wikkel in krant, verklaring: presente sem valor comercial, moet het pakket "verloren" - de oorspronkelijke factuur van DHL PRäsentieren voor terugbetaling (BR buiten toestaan). MAXI stempel in het buitenland tot 2 kg kan sturen door het schrijven van een, dan bedekt met ongeveer 30 euro tegen verlies, Maxibrief in het buitenland heeft een totale rand lengte van 90 cm en dit is al een zeer grote doos. Dran denken, een bedrag voor douane invoegen + 60% belasting, 100 E + 60 E + 35 E Porto... of is het de moeite waard?

5. # 5
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    04.09.2008

Dank u ooit. In Duitsland al belastbaar is dus niet, hab kwam ik erachter dat ook. Ik zal waarschijnlijk de kleine pakketten verzenden als brief, dus als viajante dat suggereert. Gekozen tot iets dat ook gaat. Bedankt voor het idee!
    Wanneer de cuckoo clock ik ben nog steeds besluiteloos. Ik kan het onmogelijk als 'Brief' sturen. Dat heeft de kanten van 35 x 25 x 20 cm. Ik dat oorlog niet in 'n envelop. Wat bedoel je met "Bedrag dienst voor de duim"? Waar te gebruiken? Maar ik dacht dat al, of is dat de moeite waard.
    Soms nog een beetje mij moeten luisteren. Ben ik ben al overweegt of ik moet affiches aan de Universiteit hangen en ik hoop dat iemand vliegt naar beneden die hen kunnen nemen.

Nogmaals dank u!
    Alex

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20 Apr 2006

Hallo - is de Maxi letter in het buitenland duidelijk een "karton/gemaakt grootte" en geen envelop. 30 x 30 x 30 cm in de grootte en het gewicht van 2 kg. Green douane stok op het label: presente sem valor comercial, Cocoo-horloge als Engelse naam maar door het midden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte