Oi
Lees mij de laatste tijd door alle mogelijke bijdragen en regelgeving om giften en pakketten te sturen, omdat ik zelfs een cuckoo clock om te São Paulo zou willen verzenden. Dit horloge heeft een waarde van net onder de $100, dus boven de toegestane U 50 $. Ik ben nu net niet zeker hoe ik het beste in plaats van dat, want ik wil niet dat de ontvanger moet betalen douane. Moet zijn immers een geschenk. Het is niet bijzonder moeilijk. Heb niet gewogen nog, maar het is geschat dat ongeveer 3 kg. Eigenlijk, denk ik dat het is het beste om ze te sturen met DHL pakket. Als ik verklaar de inhoud, kan ik cheat omdat sommige waarde? Dus slechts 50 U$ opgeven en hoop dat u me geloven? Of ik beter opgeven de echte waarde en ik hoop dat het niet zou zijn belangstelling gewekt?
Helaas, ik kan niet (nog) geen Portugees, anders ik zou heb behandeld me dichter hier hebben vaak aanbevolen douane pagina. Gibts da resulterend in koekoeksklokken???
Ik zou moeten twee meer pakketten verzenden naar andere adressen. Nu, heb ik gelezen dat een pakket niet verzekerd is, al een pakket. Is dat waar? Helaas heb op de DHL-site niet rechtstreeks naar wat gevonden.
Heb je ooit dank u voor uw tips of ideeën,
Alex

Onderwerp starter