Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 9
Binnenkomende verzekeringsdekking: Hallo allemaal samen! Omdat mijn vriendin bezoekt mij nadat Duitsland komt, wil ik tot slot een inkomende - health insurance voor hen hier. Volgens jurisprudentie, moet deze verzekering ja een dekking van ten minste EUR 30.000. Mijn vraag is nu is dat dit bedrag geldt voor gezondheid verzekering of verzekering tegen wettelijke aansprakelijkheid? De
  1. # 1
    User_16382
    Beoordelingen

Standard Binnenkomende verzekeringsdekking

Hallo allemaal samen!
    Omdat mijn vriendin bezoekt mij nadat Duitsland komt, zou mij zoals men Inkomende-Ziektekostenverzekering voltooien voor hen hier.
    Volgens jurisprudentie, moet deze verzekering ja een dekking van ten minste EUR 30.000.

Mijn vraag is nu is dat dit bedrag geldt voor gezondheid verzekering of verzekering tegen wettelijke aansprakelijkheid?

Wanneer de binnenkomende verzekering van ADACIs ja de ziektekostenverzekering sectie meestal tot 15000 euro en de aansprakelijkheidsverzekering dan tot 1 miljoen Hansemerkur, ELVIA, enz.

Of heb ik wat da genegeerd?

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    04.05.2006

Standard AW: Dekking binnenkomende verzekering

Zitat Oorspronkelijk Gepost door AndreasK01 Beitrag anzeigen
    ten minste een dekking van 30.000 euro.

Mijn vraag is nu is dit bedrag is van toepassing op de Ziektekostenverzekering of de verzekering tegen wettelijke aansprakelijkheid?
    Dit geldt voor de ziektekostenverzekering, omdat het is ja verplichting voor Braziliaans wanneer u een reis naar Europa, zeggen Schengenland!

Medische reisverzekering met een dekking van ten minste 30.000 euro, geldig voor de Schengen-ruimte tijdens de hele reis.

BRON: Duitse ambassade Brasilia - visum
    In verband met een aansprakelijkheid verzekering vermeldt niet in de toelatingseisen dat komt is zeker de verzekering opnieuw wat te verkopen, wat men wil doen niet hebben.

Een dergelijke gecombineerde zieke / Hafrpflichtversicherung is alleen praktisch om een zogenaamde verklaring van verbintenis. Maar dit is een heel ander onderwerp weer.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    04.05.2006

De InkomendeVersicherung - van ADACJa de ziektekostenverzekering segment meestal alleen tot 15000 euro is Hansemerkur, ELVIA, enz.
    Ik betwijfel dat tijden gewoon via de regels lezen, omdat met dekking van minder dan 30.000 EUR,-op de KKV, maakt een inkomende vers. kreeg geen zin. Voor de ADAC Ve4rsicherung, ik kan bevestigen de som van 30.000 EUR,-dit jaar zelf had gesloten er een voor mijn vrouw als wijzelf voor Duitsland. Helaas volstrekt overbodig omdat bij aankomst niemand geïnteresseerd is. We leggen samen maar zeker niet vergeten dat reisde zijn, zou u reisde alleen al zou hebben zeker anders keek. Dus Siewenigstens had verkregen voor noodgevallen, zou hebben nodig een arts.

In toevoeging, de 30.000 EUR,-voor alle onderdanen van derde landen binnen het Schengengebied reizen, niet alleen aan de Brazilianen verwijzen!

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    10.05.2004
    Plaats
    Augsburg

Hallo allemaal samen!
    Omdat mijn vriendin bezoekt mij nadat Duitsland komt, zou mij zoals men Inkomende-Ziektekostenverzekering voltooien voor hen hier.
    Volgens jurisprudentie, moet deze verzekering ja een dekking van ten minste EUR 30.000.

Mijn vraag is nu is dat dit bedrag geldt voor gezondheid verzekering of verzekering tegen wettelijke aansprakelijkheid?

Wanneer de binnenkomende verzekering van ADACIs ja de ziektekostenverzekering sectie meestal tot 15000 euro en de aansprakelijkheidsverzekering dan tot 1 miljoen Hansemerkur, ELVIA, enz.

Of heb ik wat da genegeerd?
    Moin,

het ministerie van buitenlandse zaken is enigszins verschillend omdat als het bericht in Brazilië:
    Moet ik ministerie van buitenlandse zaken - voor mijn reis naar Duitsland geen visum. Dingen die ik in gedachten moet houden is er toch?

-> Zo lang als uw vriend alleen voor een bezoek aan komt ze moet geen visum toepassing voor en moet daarom ook geen verzekering aanwezig. In dit verband ook de 30TEURO niet van toepassing op hier.
    Het voorschot en ik ben niet een advocaat, dus eigenlijk ooit geen idee....

Ik zal niet spreken uit de inkomende verzekering u, integendeel.

Voor mijn vrouw, was ik klaar voor het geval ook een inkomende verzekering voor eerst bezoeken. Ik was op ProVisit en zijn volledig tevreden. Diensten in detail

Maar ik zie hier geen maximale bedrag als de huidige prestaties in termen van gezondheid besteed wat is nodig opgegeven voor de behandeling van acute pijn. Tanden loopvlakvernieuwing, etc. niet is betaald.

Vraag in de ronde: is er eigenlijk in Brazilië verzekering pakketten als "uitgaande", deze risico's te dekken. Vergelijkbaar met onze Internationale ziektekostenverzekering?

PS: Zelfs wat. Als uw vriendin met TIK OP over Lissabon komt: waar vervolgens Schengenland binnenkomt en de immigratie moeten doorgeven.
    Die ze moet dan verklaren, dat het komt als een toerist, hier zal niet werken en u moet uw adres weten.
    Het "Ladies" worden er terug gestuurd naar Brazilië, omdat de immigratie aangenomen dat zij "wilden werken in Europa".

Op de homepage van HaJo Siewer is er een brief van uitnodiging.

http://www.hajosiewer.de/wp-content/...sschreiben.PDF

Juridisch het geen betekenis heeft en het ook vervangen niet de inzet die u nodig hebt wanneer je meisje de volgende tijd voor de bruiloft invoeren. Maar het kalmeert uiterst

Groet

heavyfuel
    Als u wilt dat ik sponsoring:
    0900 1-MARTIN [goedkoper:] [0, 69€/min]
    0900-1-627846 een Fotoalbum Er is ook

5. # 5
    Gebruiker
    Join Datum
    29 Juli, 2008

Volledig correct wat Heavyfuel omdat schrijft. Als ze naar Europa als toerist, komt in het cruisen geen mens of of hoe het is verzekerd. Hoe, waar en wat voor heggen raakt u voor u, zodat u volledig zelf blijft.

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    12 Mei 2007

in tegenspraak met iets dat werd geschreven in de andere thread over de vermelding eisen zijn...
    MESSENGER08 zeg dank u.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte