Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 11 van 29 ErsteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 61 tot en met 66 van 174
Like Tree20Bedankt
Air France crashte: Oorspronkelijk Gepost door Goetz op de opname is te zien de Noord-oostelijke punt van Brazilië. Als je dit met betrekking tot de schlechtwetterfront ziet, is de absturzstelle verre van ten minste voor mij. De machine is neergestort, maar niet in de niet-voorsprong van Brazilië, maar volgens pers verslagen precies op de evenaar, 30 graden w.L.... Helaas
  1. # 61
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: Air France crashte

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Götz Beitrag anzeigen
    op de opname, die is Noord-oostelijke uiteinde van Brazilië Om te zien.
    Als je dit met betrekking tot de schlechtwetterfront ziet, is de absturzstelle verre van ten minste voor mij.
    De machine is neergestort, maar niet in de niet-voorsprong van Brazilië, maar volgens pers verslagen precies op de evenaar, 30 graden w.L.... Helaas kunt u niet zien de latitude op uw kaart.

Spreken van locatie...

Minister Jobim zei het volgende interview gepubliceerd in een in de spiegel:

"De politicus beloofd dat alle delen van het lichaam zou worden teruggevorderd, zal worden gevonden." Maar het is zeer moeilijk omdat de zee bij het incident ongeveer 3000 meter diep was. Bovendien, de site van de crash voor de kust van de Braziliaanse Pernambuco":" en weet je wat dat betekent ", zei de Minister met betrekking tot het gebied bekend als haai regio."

Dus ofwel de Minister in Geografie heeft niet keek (stof is 6. efficiëntieklasse... ik willekeurig weet!) of aan wat de spiegel net heeft verzegeld. De plaats is inderdaad zeer ver van de pernambucanischen kust, zelfs noorden van RG do Norte.

Als Spiegel-Leser weiss man also nicht unbedingt mehr ...
    Geändert von Lemi (4. June 2009 um 16: 53 (Klok)
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

• Reclame

2. # 62
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28 Februari 2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door O Baiano Beitrag anzeigen
    Die Maschine ist aber nicht an der NE-Spitze Brasiliens abgestürzt, sondern laut Pressmeldungen genau am Äquator, 30 Grad westliche Breite. Leider sieht man die Breitengrade auf deiner Karte nicht.
    Ik weet dat ook, maar door de zichtbare noordoostelijke tip, kunt u de afstand tot de schlechtwetterfront ongeveer schatten. Ik heb met die van een andere kaart in vergelijking. is slechts mijn mening als zeggen.
    Heeft iemand wie doet niet merk in een bepaalde leeftijd, dat hij is omringd door idioten, merkt het niet om een bepaalde reden

3. # 63
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Oi gente,

Gisteren sprak ik willekeurig op een Festa Junina met een echtpaar, die op de nacht van zondag op maandag in het vliegtuig TAM zat, waarvan Pilot wilt hebben gezien de "brandende delen" van Airbusses AF 447 in de zee.

De oudere heer vertelde me, dat ook op dit Vlucht zware spanning heerste. Het vliegtuig liep ook in sterke turbulentie en hij zei dat mensen unangeschnallte werden geschopt rond en is zelfs licht geblesseerd. Hij en zijn vrouw werden vastgemaakt, zodat niets gebeurd aan hen. De vliegtuigbewegingen moeten maar ongewoon ernstige had zijn.

Verbazingwekkend dat deze gebeurtenissen aan het publiek niet gekomen.
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

4. # 64
    Gebruiker
    Join Datum
    25 Mei 2009

Volgens Nobelprize.org geschenk was een soortgelijk incident in Qantas, dankzij onjuiste gegevens het vliegtuig in een neus duik, dan de gegevens die dit vliegtuig heeft verzonden vergelijkbaar zijn met die dat Air France machine heeft gestuurd.

5. # 65
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28 Februari 2009

@O Baiano

voor zover ik heb gehoord is de tam naar machine een frachtmaschine geweest.

maar geen Onweer?
    Wat de nu?

"Niets punt interpreteren dat Airbus had geadviseerd in extreme onweer voor juni"

Vlucht AF 447: Automatische piloot bleek op Air France machine - nieuws Miscellany - WELT ONLINE
    Heeft iemand wie doet niet merk in een bepaalde leeftijd, dat hij is omringd door idioten, merkt het niet om een bepaalde reden

6. # 66
    007
    007 está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    31 Maart 2008
    Plaats
    Fortaleza / Ceará

Standard Re: AW: Air France crashte

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Götz Beitrag anzeigen
    voor zover ik heb gehoord dat ze moeten TAM machine een frachtmaschine zijn geweest.

maar geen Onweer?
    Wat de nu?

"Niets punt interpreteren dat Airbus had geadviseerd in extreme onweer voor juni"

Vlucht AF 447: Automatische piloot bleek op Air France machine - nieuws Miscellany - WELT ONLINE

Omdat je gehoord verkeerd. Het was een vliegtuig van de TAM op TV hier in Brazilië waren zelfs foto's getoond de verwondingen hebben passagiers vervoerd. Het was ook een storm!

Abraço

James