Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4
Medische apparaat met DHL verzenden: Hallo! Ik wil boren in uw kennis. Een medisch hulpmiddel zou volgende week (Iontoforese-therapie apparaat, waarde ca 600€) verzenden Belem. Het is nieuw en direct van de fabrikant. Ik heb hier iets te merken (eventueel in de douaneaangifte) of kan ik deel van de luchtige met DHL op de
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    19.03.2006
    Plaats
    Wuppertal

Standard Medische apparaat met DHL te verzenden

Hallo! Ik wil boren in uw kennis. Een medisch hulpmiddel zou volgende week (Iontoforese-therapie apparaat, waarde ca 600€) na Belém Verzenden. Het is nieuw en direct van de fabrikant. Ik heb hier iets te merken (eventueel in de douaneaangifte) of kan ik installeren onzorgvuldig het deel met DHL op de weg.
    Groet
    Christa

• Reclame

2. # 2
    User_11889
    Beoordelingen

Standard AW: medische apparaat met DHL verzenden

HM, dit is een beetje ingewikkeld, want er een procedure voor vereenvoudigde invoer van goederen tot een totale waarde van zending is (goederen waarde PLUS verzendkosten) $ 3.000.
    Zie hier: Via Remessa post Importao de Bens ou Encomenda gebied Internacional, inclusief para Remessa de compras Realizadas via Internet RTS (regime de Tributao Simplificada)

Dit is meer gedetailleerd beschreven in verschillende documenten onder
    Decreto 2498 / 98: Decreet n ° 2498 / 98

Portaria doen Ministro da Fazenda 156 / 99: Portaria n ° 156 / 99 de 24 de junho de 1999

en Instrução Normativa SRF N º 096, de 04/08/1999: Instruo Normativa SRF n 096, de 04 de agosto de 1999

De vereenvoudigde procedure is echter bedoeld dat iemand van Brazilië geïmporteerd van iets, die, bijvoorbeeld, op het Internet of bij een bedrijf was rechtstreeks besteld en gekocht!

Douaneaangifte is vereist in ieder geval. Zie ook notities op de DHL-website: DHL | Internationale percelen | Percelen Brazilië Veel meer links op de pagina (aandacht)

De berekening van de douanerechten plaatsvindt in het algemeen op basis van de dollar. Onder 50 dollar, worden geen douane, van USD 50 tot USD 500 vereenvoudigd douane-inklaring per post rechtstreeks, de import van 60% belasting verzameld wanneer u ingaan op de de post. $ 500 tot $ 3.000, de ontvanger moet een "formulier invullen voor vereenvoudigde invoer van goederen" en dus aan de lokale of naechstegelegenen tak van de federale Receita verschijnen. Na een grondig onderzoek ook importeren 60% verschuldigde belasting. $ 3.000 Import alleen over een bedrijf met CNPJ ingang en verleende importeren licentie mogelijk. Wirds echt ingewikkeld.

Probleem zal zijn dat het zal worden verzonden door een individu en niet van de productie-bedrijf of een ander bedrijf (welke uebernimmt de verzendkosten). In ieder geval, een kopie van de factuur in het pakket en samen met de douaneaangifte van de inhoud op het pakket.

Hoop dat het zal helpen om het even wat.

3. # 3
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    19.03.2006
    Plaats
    Wuppertal

voor uw snelle en goede info. Christa groeten

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    20.01.2004

Hallo Christa.

Kunga heeft geschreven eigenlijk het meest belangrijk geweest. Misschien hebt u zelfs een persoon Belém, die kan leren nog nauwkeuriger door een Despachante (douane korting).

Als u nog steeds niet zou hebben gekocht, dus kunt u
    Dit bedrijf in São Paulo om te helpen.

Delta medische

Misschien, dit bedrijf distribueert deze apparaten of u kunt u ten minste bustehouders. Referentie-adressen krijgen.

In São Paulo is er niets dat niet bestaat.

Abraço

Brasileiro