Hallo aan iedereen,
mijn vriendin is van Brazilië. Gehuwd in Denemarken in mei 2009. De man heeft voldaan mijn vriendin op een chat forum, en nodigde hen naar Duitsland met valse beloften. Veel heeft gelogen en vele dingen verkeerd. Getrouwd was zoals gezegd in Denemarken. Mijn vriendin woont niet meer samen onlangs met de man, het was, maar nog steeds geen scheiding van de beide partijen gevraagd ook geen Trennungsjahr. Officieel, alles is nog steeds ok.
De man begint nu maar voortdurend dreigen met uitzetting, enz. Ik woon met mijn vriendin op het moment in het huis van de man is officieel de huurder. De man en mijn vriendin zijn ALG 2 ontvanger en ik betalen de huur van het appartement op het moment sindsdien heeft zichzelf de man uit het stof en woont momenteel elders. Hij toegegeven de ALG 2 voor hem en voor hen op dit moment en betaald helemaal niets. Ik hou van mijn vriendin heel veel en niet z.zt weet wat ik kan doen, want ik niet een dergelijke situatie weet.
Mijn vriendin heeft grote angst te zijn, u zou willen blijven in Duitsland en live with me. Ze test rechts af de vleermuis met zeer goed bestond en voor deze korte tijd uitstekend spreekt Duits en alles is bereid te doen wat nodig is door de Duitse kant om hier te wonen.
Jetze mijn vragen:
Waar kun je in Berlijn als Brazilianen gratis helpen brengen en Raadpleeg verlof als er verblijfkosten problemen, echtelijke problemen, enz zijn.?
Kan mijn vriendin worden aangewezen, als de man voor echtscheiding toegepast, het is zoals gezegd voor goede 9 1/2 maanden nu getrouwd zo gemakkelijk?
Wat is een Trennungsjahr? Heeft ze gelijk? En graven deze tijd als getrouwd? Volgens mijn info moet het zijn geweest met een Duitse getrouwd met 2 jaar kan hier blijven? Klopt dat?
Als alles die niets helpt, kan ze blijven na Trennungsjahr en definitieve scheiding in Duitsland hier, als ik wil graag met haar trouwen onmiddellijk?
Is ´s uitzonderingen?
Hun huwelijk werd gesloten in Denemarken. Huwelijk werd maar tot nu toe niet in Brazilië gemeld of gelegaliseerd. Het kan nieuwe huwelijk daarom echtscheiding en geplande problemen?
Zo ja, waar moet het huwelijk worden gemeld? Ambassade van Brazilië in Berlijn of ambassade van Brazilië in DänemarK?
Ik zou u, verstrekken als echtscheiding en als het toe te schrijven aan onvoldoende tijd van het huwelijk met haar te trouwen onmiddellijk.
Wat is nog steeds te overwegen? De man wil beëindigen de flat, de vraag is ook wat dan nog komt van haar kant.
Ze heeft ja de MV niet ondertekend omdat dit al decennialang uit zijn zijde. Het is automatisch in de huurovereenkomst en ook aansprakelijk als de vrouw als de man geen betalingen maakt of laten het appartement in de schlecheten staat, zodat de eigenaar schadevergoeding eiste?
Als u automatisch als de vrouw in de huurovereenkomst moet of haar rechten en verplichtingen heeft, kan ze blijven van de man, als huur betalen hiervoor ook in dit appartement wonen bij beëindiging?
Wat is met oude credits van voorafgaande huwelijk van de echtgenoot aan de run kwam? Dit is ook met haftbar? En hoe is nu uit, scheiding niet was overeengekomen. De man nu zonder einde kunt verschuldigd zijn maken en mijn vriendin damt scheuren in haar verpest hun toekomst? Hoe kan ik hen beschermen tegen al deze boosaardige dingen?
SORRY ALS IK ZO VEEL DOEN, MAAR IK WEET DAT IK NIET IN ALLE DEZE DINGEN EN HOOP JUISTE HULP OF ADVIES OF INFO TE KRIJGEN HIER IN UW FORUM.
Doet ieder zijn contact telefoonnummers in Berlijn waar ook "anonieme" kunt u help zonder gelijke alle autoriteiten opvragen gaan?
Ik hoop dat groot ik hier de beste tips en advies in uw Brazilië krijgen kunnen Forum.
Ik dank vele malen voor het geduld om te lezen je mijn vele vragen en antwoorden posten voor mij zoals gezegd hopelijk.
Als u meer inlichtingen nodig, dan laat het het me weten aub.
Dank u voor uw hulp.
Roberto > |o

5Bedankt