Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van de 24
Like Tree5Bedankt
Residence, huwelijk gebroken, grote problemen die dringend hulp nodig!: Hallo iedereen, mijn vriendin is uit Brazilië. Gehuwd in Denemarken in mei 2009. De man heeft voldaan mijn vriendin op een chat forum, en nodigde hen naar Duitsland met valse beloften. Veel heeft gelogen en vele dingen verkeerd. Getrouwd was zoals gezegd in Denemarken. Mijn vriendin
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    09.02.2010

Frage Residence, huwelijk gebroken, grote problemen die dringend hulp nodig!

Hallo aan iedereen,

mijn vriendin is van Brazilië. Gehuwd in Denemarken in mei 2009. De man heeft voldaan mijn vriendin op een chat forum, en nodigde hen naar Duitsland met valse beloften. Veel heeft gelogen en vele dingen verkeerd. Getrouwd was zoals gezegd in Denemarken. Mijn vriendin woont niet meer samen onlangs met de man, het was, maar nog steeds geen scheiding van de beide partijen gevraagd ook geen Trennungsjahr. Officieel, alles is nog steeds ok.

De man begint nu maar voortdurend dreigen met uitzetting, enz. Ik woon met mijn vriendin op het moment in het huis van de man is officieel de huurder. De man en mijn vriendin zijn ALG 2 ontvanger en ik betalen de huur van het appartement op het moment sindsdien heeft zichzelf de man uit het stof en woont momenteel elders. Hij toegegeven de ALG 2 voor hem en voor hen op dit moment en betaald helemaal niets. Ik hou van mijn vriendin heel veel en niet z.zt weet wat ik kan doen, want ik niet een dergelijke situatie weet.

Mijn vriendin heeft grote angst te zijn, u zou willen blijven in Duitsland en live with me. Ze test rechts af de vleermuis met zeer goed bestond en voor deze korte tijd uitstekend spreekt Duits en alles is bereid te doen wat nodig is door de Duitse kant om hier te wonen.

Jetze mijn vragen:

Waar kun je in Berlijn als Brazilianen gratis helpen brengen en Raadpleeg verlof als er verblijfkosten problemen, echtelijke problemen, enz zijn.?

Kan mijn vriendin worden aangewezen, als de man voor echtscheiding toegepast, het is zoals gezegd voor goede 9 1/2 maanden nu getrouwd zo gemakkelijk?

Wat is een Trennungsjahr? Heeft ze gelijk? En graven deze tijd als getrouwd? Volgens mijn info moet het zijn geweest met een Duitse getrouwd met 2 jaar kan hier blijven? Klopt dat?

Als alles die niets helpt, kan ze blijven na Trennungsjahr en definitieve scheiding in Duitsland hier, als ik wil graag met haar trouwen onmiddellijk?

Is ´s uitzonderingen?

Hun huwelijk werd gesloten in Denemarken. Huwelijk werd maar tot nu toe niet in Brazilië gemeld of gelegaliseerd. Het kan nieuwe huwelijk daarom echtscheiding en geplande problemen?

Zo ja, waar moet het huwelijk worden gemeld? Ambassade van Brazilië in Berlijn of ambassade van Brazilië in DänemarK?

Ik zou u, verstrekken als echtscheiding en als het toe te schrijven aan onvoldoende tijd van het huwelijk met haar te trouwen onmiddellijk.

Wat is nog steeds te overwegen? De man wil beëindigen de flat, de vraag is ook wat dan nog komt van haar kant.

Ze heeft ja de MV niet ondertekend omdat dit al decennialang uit zijn zijde. Het is automatisch in de huurovereenkomst en ook aansprakelijk als de vrouw als de man geen betalingen maakt of laten het appartement in de schlecheten staat, zodat de eigenaar schadevergoeding eiste?

Als u automatisch als de vrouw in de huurovereenkomst moet of haar rechten en verplichtingen heeft, kan ze blijven van de man, als huur betalen hiervoor ook in dit appartement wonen bij beëindiging?

Wat is met oude credits van voorafgaande huwelijk van de echtgenoot aan de run kwam? Dit is ook met haftbar? En hoe is nu uit, scheiding niet was overeengekomen. De man nu zonder einde kunt verschuldigd zijn maken en mijn vriendin damt scheuren in haar verpest hun toekomst? Hoe kan ik hen beschermen tegen al deze boosaardige dingen?

SORRY ALS IK ZO VEEL DOEN, MAAR IK WEET DAT IK NIET IN ALLE DEZE DINGEN EN HOOP JUISTE HULP OF ADVIES OF INFO TE KRIJGEN HIER IN UW FORUM.

Doet ieder zijn contact telefoonnummers in Berlijn waar ook "anonieme" kunt u help zonder gelijke alle autoriteiten opvragen gaan?

Ik hoop dat groot ik hier de beste tips en advies in uw Brazilië krijgen kunnen Forum.

Ik dank vele malen voor het geduld om te lezen je mijn vele vragen en antwoorden posten voor mij zoals gezegd hopelijk.

Als u meer inlichtingen nodig, dan laat het het me weten aub.

Dank u voor uw hulp.

Roberto > |o

• Reclame

2. # 2
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    03.02.2010

Standard AW: Verblijf, huwelijk gebroken, grote problemen die dringend hulp nodig!

Zitat Oorspronkelijk Gepost door dasilvax Beitrag anzeigen
    Waar kun je in Berlijn als Brazilianen gratis helpen brengen en Raadpleeg verlof als er verblijfkosten problemen, echtelijke problemen, enz zijn.?
    Oi Roberto, seja bem-vindo! Eerste keer hier oproep. Mannelijke en vrouwelijke spreekt ook Português.

xochicuicatl e.V. (google volgens website)

030 / 2786329 - Office

+ 49 (0) 30 44017690 - Fax

Winstr. 58, Berlijn

Kalm blijven. Kan niet veel gebeuren.

Groeten

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    03.09.2008

Standard AW: Verblijf, huwelijk gebroken, grote problemen die dringend hulp nodig!

Hier misschien ook vragen of er een kantoor in Berlijn is:

Frankfurt am main
    IMBRADIVA e.V.

St. Wojciech weg 36a
    D-60486 Frankfurt / Main
    e-mail: mail@imbradiva.org
    Tel. + 49 (0) 69 / 97 26 42 69 (antwoordapparaat)

Raad van bestuur: Vorstand@imbradiva.org

Voor contact met onze leden in andere steden in Duitsland, neem contact op met het hoofdkwartier in Frankfurt.
    Anders ´s zijn ja zeker nog genoeg van andere voorzieningen in Berlijn, zoals Caritas, Imigrationsberatung, vrouwen schuilplaatsen, etc, etc....

Maar zolang de echtscheiding nog niet uitgesproken moet je vriendin echt zorgen hoeft niet veel. Bovenal is het eerste dat u van de flat af, ongeacht of neemt de man nu kondigt of niet, wie en hoe de huur wordt betaald op uw probleem moeten zijn. Hoe kun je zo dom om te verblijven in dit appartement en de huur, zelfs betalen! > |o

Zo goed als altijd, zolang u in het appartement je moet verwachten zelfs die welke oproepen de politie "still" echtgenoot en geeft ten minste u vanwege van het breken van de vrede, het immers ongeacht of je betaalt de huurder huur of niet nu.

Dan moet u Let wel echtscheiding, zeggen dat je vriendin de echtscheiding indient. Zeker niet wachten dit tot de echtgenoot bereid te is. Dit kan voor altijd, ja zelfs je hebt een idee waar hij momenteel verblijft. De meer tijd verstrijkt zo slechter voor u. De tijdsfactor is uw grote vijand, dus je moet actief zijn.

4. # 4
    Moderator
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Belo Horizonte

Nietigverklaring van het huwelijk omdat slechts 9,5-monatiger duur lijkt niet mogelijk volgens informatie van advocaten. Er zijn slechts een paar uitzonderingen:

Nietigverklaring van het huwelijk sectie 1314 BGB gaat, als:

-een echtgenoot of niet 16 jaar of arbeidsongeschikt
    -Bigamie of huwelijk onder familieleden
    -beide zijn verschenen voordat de Registrar

Er zijn andere redenen een maximum in romans, maar niet in werkelijkheid. In individuele gevallen zou het geval van een "verstandshuwelijk" een PRüfen, maar volgens de beschrijvingen van lijkt die meestal niet het geval. Zo dragen een Trennungsjahr en een regelmatige echtscheiding.

Zolang de echtscheiding nog niet uitgesproken is, heeft je vriendin recht op onderhoud. Hun visum blijft ook van toepassing.
    Gewijzigd door Lemi (9 februari 2010 rond) 12: 57 pm (Klok)
    U kunt zien
    in de lagere klassen.

5. # 5
    Beheerder
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Scandinavische South seas

Moin,
    Het dringend advies van iemand die dit weet.
    Er zijn privé ALGII in Berlijn bepaald ontvanger.

Ik denk dat het appartement werd de echtelijke woning door het huwelijk.
    Dus, kunt u in het appartement verblijven. Iedereen is gezamenlijk en hoofdelijk aansprakelijk tegenover de eigenaar, die kunt kiezen van wie hij zijn geld neemt. Echter moeten beide nummers (ongeveer de helft) zelfs terwijl de Trennungsjahres die hij voor een deel van de huur blijft te komen moet huren.

Echter u wonen samen met u en de huur, die kan je niet meer betalen en hij de speciale u en u tellen als een noodzaak voor de Gemeenschap leiden. ALGII u.U krijgt ze in Ambhängigkeit dan uw inkomen.

Dus uit de darm ik denk soms het dat is niet een goed idee om samen te blijven.
    Maar belangrijke - vragen een professional.

De Trennungsjahr begint vanaf het moment van scheiding tabellen. Eens dat beide de rechter zal de datum als bepaald accepteren. Geef beide een andere datum is dat de rechter gezien de omstandigheden. Ik denk dat de tijden zijn uittreksel uit de echtelijke woning is begonnen met de Trennungsjahr.

Groet
    Christelijke
    De Brasil Web verkocht geen reizen-de Gemeenschap beantwoord vraag en geeft tips voor de reis.
    Onze zoekmachines helpen bij het vinden van de goedkoopste prijs voor:
    Vluchten - Hotels - Auto huren

6. # 6
    Gebruiker
    Join Datum
    29 December 2009
    Plaats
    NRW

Kan mijn vriendin worden aangewezen, als de man voor echtscheiding toegepast, het is zoals gezegd voor goede 9 1/2 maanden nu getrouwd zo gemakkelijk?

Wat is een Trennungsjahr? Heeft ze gelijk? En graven deze tijd als getrouwd? Volgens mijn info moet het zijn geweest met een Duitse getrouwd met 2 jaar kan hier blijven? Klopt dat?
    Het is zo dat een van twee jaar in familie Gemeenschap moet worden aangesloten, dan meestal de Trennungsjahr als een legaal verblijf berekend is.
    Krijgen een onafhankelijk verblijf, kunt u toepassen voor een uitbreiding van de AE vervolgens na 3 jaar. Maar, dit betekent dat u kunt weigeren zijn leven zelf. Dus, geen zelfstandige AE als het valt de staat om te laden.

Iets anders is nog steeds volledig hebben niet twee jaar van de scheiding.

Het is gemeld maar nu niemand. Ik denk dat ze (1) No. 1 heeft hun AE onder sectie 28 AufenthaltG in de pass, dan het huwelijk in familiale Gemeenschap is gebonden aan de AE op het bestaan van. Dit betekent dat de aliens termijnen de AE zal terugkeren. Dit betekent dat u krijg een uitnodiging aan het land verlaten tot op de dag van XY. Krijg je meestal een paar maanden tijd. Een aanspraak op de Trennungsjahr hebt niet.

Als men wil spelen op tijd, dan zou u een beroep doen een tegen de vermindering van de AE in samenwerking met een advocaat. Ze heeft dan een recht te blijven tot een rechterlijke instantie een beslissing heeft genomen.

Je kunt niet voorspellen wat het immigratie kantoor in individuele gevallen beslist. U moet ook niet te lang "Unwissend" laat de vreemdelingen. Niet noodzakelijk, verbetert die de discretie in de officieren.

Met open kaarten, kunt u het merendeel van de tijd de meest.
    De man moet namelijk niets doen, wat betreft de status van vreemdelingen van uw vriend. Ook moet het verslag niets op het immigratie kantoor.

Als alles die niets helpt, kan ze blijven na Trennungsjahr en definitieve scheiding in Duitsland hier, als ik wil graag met haar trouwen onmiddellijk?

Is ´s uitzonderingen?
    Of ze tot de echtscheiding in Duitsland blijven kan, is hoogst onwaarschijnlijk. Hangt af van een vastberaden maar ook op de individuele gevallen.
    Natuurlijk, kunt u proberen de Trennungsjahr te omzeilen. In zeer korte tijden van huwelijk, kan de rechtbank afzien van de Trennungsjahr. In het geval van de getrouwd moet instemmen.

Ik denk dat dat het uw vriend in het belang van haar man, om zo snel mogelijk uit zodat hij geen alimentatie moet betalen. Dit is ook de reden waarom hij wil ervoor zorgen dat zo dat ze zullen worden uitgezet.
    Aangezien ik zie een kans voor u beiden.

Hun huwelijk werd gesloten in Denemarken. Huwelijk werd maar tot nu toe niet in Brazilië gemeld of gelegaliseerd. Het kan nieuwe huwelijk daarom echtscheiding en geplande problemen?
    Zo ja, waar moet het huwelijk worden gemeld? Ambassade van Brazilië in Berlijn of ambassade van Brazilië in DänemarK?
    Dit zou te godsend voor u. Ja wat nog niet was gelegaliseerd, kunt u niet wijzigen. Ik ben niet 100% zeker, maar u bent niet nog in Brazilië nog steeds niet officieel getrouwd.

Of moet u een huwelijk, dat niet meer bestaat nu legaliseren???
    Een snelle echtscheiding en hertrouwen onmiddellijke zou dus niets in de weg, als het Hof wordt afgespeeld. Om dat te doen, moet u een advocaat voor familierecht en vreemdelingen recht cursus.

Wat is nog steeds te overwegen? De man wil beëindigen de flat, de vraag is ook wat dan nog komt van haar kant.

Ze heeft ja de MV niet ondertekend omdat dit al decennialang uit zijn zijde. Het is automatisch in de huurovereenkomst en ook aansprakelijk als de vrouw als de man geen betalingen maakt of laten het appartement in de schlecheten staat, zodat de eigenaar schadevergoeding eiste?

Als u automatisch als de vrouw in de huurovereenkomst moet of haar rechten en verplichtingen heeft, kan ze blijven van de man, als huur betalen hiervoor ook in dit appartement wonen bij beëindiging?
    Als de man je vrouw bij de eigenaar heeft gemeld, kan alleen zij beantwoorden. Als het niet het contract heeft ondertekend, kan hij het appartement beëindigen. Bestaan in hoe ver de rechten voor uw vrouw, ik niet in pacht wet beantwoorden kan, ik weet niet van mij. Als u beide belang hebben, blijven leven in dit appartement dan ik zou onmiddellijk met de eigenaar contacteren, en uitleggen dat u bereid bent te nemen dit huis als een huurder.

Wat is met oude credits van voorafgaande huwelijk van de echtgenoot aan de run kwam? Dit is ook met haftbar? En hoe is nu uit, scheiding niet was overeengekomen. De man nu zonder einde kunt verschuldigd zijn maken en mijn vriendin damt scheuren in haar verpest hun toekomst? Hoe kan ik hen beschermen tegen al deze boosaardige dingen?
    Er zijn er termijnen vaststellen. Einde scheidend is voor schulden en activa, de dag van het huwelijk.
    Het is omdat u scheiding of een andere eigenschap regimes hebben geregeld. Het is in ieder geval, zodat schulden en activa die op elk van de echtgenoten voorafgaand aan het huwelijk waren gemonteerd blijven. Alleen is wat was verworven tijdens het huwelijk gezamenlijke eigendom van beide.
    Een credit is opgenomen tijdens het huwelijk, vervolgens, die voor dit krediet stick hebben ondertekend. Maar hier, ook moet worden aangetoond hoe de financiële situatie aan het begin van de bruiloft was. Er zijn bankafschriften of andere bewijzen?

Wat gebeurt er nadat de ambtenaar van de mens zijn ding is. Omdat uw vriendin niet is gekomen. De dag van het extract is wat te hebben met de ontmanteling of adreswijziging op de ophoudt.

Als hij heeft niet vastgelegd aan zichzelf, kan dit Breng zelfs vervolgens uw vriendin.

De man en mijn vriendin zijn ALG 2 ontvanger en ik betalen de huur van het appartement op het moment sindsdien heeft zichzelf de man uit het stof en woont momenteel elders. Hij toegegeven de ALG 2 voor hem en voor hen op dit moment en betaald helemaal niets.
    Dat maakt mij het meest bezorgd dat het Consortium moeten worden verduidelijkt onmiddellijk mij. Wanneer je vriendin er zich niet aanmeldt en niet verduidelijking van de nieuwe stand van zaken, dan zij vrij stress en geld krijgt, wat haar echtgenoot toegegeven repay moeten, ten minste hun deel.
    Uw vriendin met u woont in een binnenlandse Gemeenschap en heeft geen recht op ALG2, het is geen kwestie die verzameld juridisch opnieuw het geld. Sociale fraude, niet noodzakelijkerwijs verbetering van hun situatie op het immigratie kantoor.

Dus, kunt u de adressen voor een migratie counseling dienst eerst, in de Internet zoeken.
    Er overal zijn advies.

Het is zeer belangrijk dat u laat de advocaat om u te adviseren. Het toepassingsgebied van de autoriteiten is zeer groot. Wanneer de autoriteiten verarscht komen, kan dan worden strak.

Ik erop wijzen dat dit geen juridisch advies eventuele claims is.

Good luck uit Brazilië
    Gewijzigd door Brazil53 (rond 12 februari 2010) 16: 26 (Klok)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte