Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 2 van 11 ErsteEerste 123456 ... LaatsteLetzte
Showresultaten 7 tot en met 12 van 61
Like Tree8Bedankt
Nieuwe levensonderhoud? Verkopen bakkerij!: Oorspronkelijk Gepost door dansteiger 1 Forno een lenha (Tedesco Turbo FTT 300 L)...) Er zijn dingen. Salut Shroeder
  1. # 7
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    4 Jan 2007

Standard AW: Nieuwe levensonderhoud? Bakkerij verkopen!

Zitat Oorspronkelijk Gepost door dansteiger Beitrag anzeigen

1 Forno een lenha (Tedesco Turbo FTT 300 L)...)
    Er zijn dingen.

Salut
    Shroeder
    Au royaume aveugles van, Les borgnes sont rois.

• Reclame

2. # 8
    User_11889
    Beoordelingen

Zitat Oorspronkelijk Gepost door shroeder Beitrag anzeigen
    Er zijn dingen.

Salut
    Shroeder
    Gewoon voor info, er is zelfs een aangedreven met diesel (ook met de elektrische Turbo), op basis van een Duitse octrooi versie!

3. # 9
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    4 Jan 2007

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Hebinho Beitrag anzeigen
    Gewoon voor info, er is zelfs een aangedreven met diesel (ook met de elektrische Turbo), op basis van een Duitse octrooi versie!
    Mijn verbazing is veeleer gebaseerd op de naam van de oven dan op de technologie. Die u als een vertaler ook opgemerkt, of?

Salut
    Shroeder
    Au royaume aveugles van, Les borgnes sont rois.

4. # 10
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    10.03.2010

Zitat Oorspronkelijk Gepost door luzin30 Beitrag anzeigen
    Ik noem dat tijd promt... welchen uw recepten hebben achtergrond?
    u bent, zoals u zelf niet een opgeleide baecker zoals heb je schrijven op het idee om te openen een bakkerij? u bent theologe, hoeveel tijd hebt u nodig om lekkere gebakjes, of beter vroeg, heb je je eerder bezig? Ik denk dat het niet zo gemakkelijk om aan te leveren zuurdesem etc. handvat en constante kwaliteit. Uiteraard hebben in ieder geval respect, u het erin geslaagd de lokale wens te voldoen. welke vergunningen nodig u? Misschien u kon beschrijven dit kort omdat een nieuwe toetreders-zal moeten dit alles, wat met kosten zeker veel bureaucratische is aangesloten. maar misschien is het niet zo moeilijk? een dergelijke belasting te werken vanuit het stehgreif, lijkt mij enigszins naïef, vooral ten aanzien van zugereiste te zijn. Misschien kunt u in deze richting voor transparantie.
    Hier zoals meer achtergrondinformatie aan de recepten:
    Mijn vriendin heeft gewerkt als kok in Duitsland in de luxe gastronomie en dus een heleboel kennis gebracht met.
    Voordat de beslissing tot opening van de bakkerij hier, hebben we dicht door Salvador werkte een paar dagen in een Braziliaanse conventionele bakkerij (gewoon vroeg en de kans krijgen!) en er de eerste keer gezien, werk is wat machines, welke recepten voor de zoeken broodjes zijn enz.
    We hoeven niet zelfs dan veel tijd om te leveren van gezonde producten - was zelfs verbaasd toen we eerst gooide in de oven. En nu is er voor de klant opgenomen: de bestaande recepten in het pakket ja!
    En dan hebben we natuurlijk veel zelfs verfijnd en uitgeprobeerd. (Het is geen geheim: met zo veel kun je bananen - die goed, goedkoop en populaire zijn!)
    Voor degenen die niet weten: Braziliaanse brood heeft een ellendig kwaliteit in de meeste gevallen, en ook het bereik laat te wensen over. Dus, het is niet zo moeilijk te verslaan de standaard en hebben snel leckerere en meer creatieve aanbod.
    Ik ben ook op het punt zoals we met het idee kwamen: na enkele weken in Olivenga heeft de lokale brood aan de hals uit hang ons. Nadat de eerste sensor ausstrecken vrienden hebben ook ons aangemoedigd, moe om het idee van het bakken, omdat ze ook waren de andere brood.
    Zoals u schreef: dus we moeten voldoen aan de lokale behoeften. Ons publiek is een mengsel van ' locals ', die de normale sandwiches - kopen omdat we alleen de "aansluiting" verdienen. En het andere deel is de clientèle midden-klasse van Ilhéus en Itabuna, toeristen, Wochenendgaesten, buitenlanders die hier wonen en buitenlanders op vakantie. Cursus, meer luxe producten kopen of soms komen met de hele familie en vrienden over om te ontbijten of vergelijkbaar.
    Vraag me niet wat ik alles wat nodig is in Deutshcland, een soortgelijke bewerking openen. Zeker, het zou er tien keer moeilijker of zelfs onmogelijk. Dus, dienovereenkomstig het draait hier heel gemakkelijk. De Pappnasen van de afdeling"volksgezondheid" weet niet wat zijn de officiële vereisten zelf, zodat kunnen zij die zelfs op uitdrukkelijk verzoek niet vertellen u en later hebben geen controle over. (Ik denk dat die passeert kwam twee keer in drie jaar, maar in principe alleen, om uw handen op de jaarlijkse prijs.) (Maar wie professioneel cite dergelijk bedrijf hier toch al proberen moet, zo schoon en hygiënisch te doen dit, het is over de Braziliaanse standaard en snel geïmponeerd vandaar de ambtenaren van de Gesundheitsmat!)
    En anders mijn vriend die heeft een Braziliaanse paspoort, heeft aangemeld officieel de industrie aan de autoriteit, die was niet een grote gedoe. Wie weet er meer over de vereisten kan hier Ja geven tijden zijn mosterd. Zodra u een Braziliaanse paspoort of ten minste een verblijfsvergunning hebben, moet u geen probleem met daar als een buitenlander. Vervolgens moet enige greep alleen (de helft) regelmatige betalen van uw belastingen, werken het beste - als we - met een Contador die maandelijks en jaarlijks verantwoordelijk is voor deze zaken (belastingaangiften, enz.)... en de pronto!
    Wees niet bang van de bureaucratie in Bahia -alles heel rustig!
    Tot nader order.
    Daniel.

5. # 11
    User_11889
    Beoordelingen

Zitat Oorspronkelijk Gepost door shroeder Beitrag anzeigen
    Mijn verbazing is veeleer gebaseerd op de naam van de oven dan op de technologie. Die u als een vertaler ook opgemerkt, of?

Salut
    Shroeder
    Enige jaren geleden, 5 wanneer ik mezelf meer nauw de ovens betrokken. Heet een Italiaans-Amerikaans familie willekeurig Tedesco (Duits), en sinds de jaren zeventig in Caxias Sul (RJ) eerst werkzaam met pizza en bakkerij ovens en nu ook met andere producten een aanzienlijk wijd in Brazilië heeft gevonden.

Alleen cursus hebt u interesse in het veld - kan worden gevonden nieuwe voor bakkerij- en banketindustrie sector - in de tijdschriften verdeeld gratis, banketbakkerij "Padaria Moderna", die u kan gezien als een laatste versie en alle zurueckliegenden edities of download hier:
    Padaria Moderna - Revista

6. # 12
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    10.03.2010

Zitat Oorspronkelijk Gepost door luzin30 Beitrag anzeigen
    Heb ik te maken hebben met mij echt een goede deal, onvermijdelijk met het bakken hier, maar alleen aan hun eigen behoeften, u dekking. Ik ben gevestigd in Campinas en Blumenau, hier in Campinas direct naast de UNICAMP, waar ik heb een huis met mijn vrouw, dat zou een prachtige en veelbelovende onderneming. Helaas ben ik nog niet zo serieus overweegt te verplaatsen dit omdat ik een timmerwerk in Blumenau worden uitgevoerd. Maar, ik zal deze advertentie doorsturen naar een vriend die bereid is te emigreren. Het zou misschien nuttig als u de apparatuur dichter beschrijven zodat machines enz ik kon voorstellen, dat uw bod voldoet aan met grote belangstelling.Het is jammer dat het te vroeg voor mij
    En luzin30? Wat heeft uw emigreren bereid vriend uit het idee geweest?
    Welkom bericht!

Groeten, Daniel.

Pagina 2 van 11 ErsteEerste 123456 ... LaatsteLetzte