Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
Hier zoals meer achtergrondinformatie aan de recepten:
Mijn vriendin heeft gewerkt als kok in Duitsland in de luxe gastronomie en dus een heleboel kennis gebracht met.
Voordat de beslissing tot opening van de bakkerij hier, hebben we dicht door Salvador werkte een paar dagen in een Braziliaanse conventionele bakkerij (gewoon vroeg en de kans krijgen!) en er de eerste keer gezien, werk is wat machines, welke recepten voor de zoeken broodjes zijn enz.
We hoeven niet zelfs dan veel tijd om te leveren van gezonde producten - was zelfs verbaasd toen we eerst gooide in de oven. En nu is er voor de klant opgenomen: de bestaande recepten in het pakket ja!
En dan hebben we natuurlijk veel zelfs verfijnd en uitgeprobeerd. (Het is geen geheim: met zo veel kun je bananen - die goed, goedkoop en populaire zijn!)
Voor degenen die niet weten: Braziliaanse brood heeft een ellendig kwaliteit in de meeste gevallen, en ook het bereik laat te wensen over. Dus, het is niet zo moeilijk te verslaan de standaard en hebben snel leckerere en meer creatieve aanbod.
Ik ben ook op het punt zoals we met het idee kwamen: na enkele weken in Olivenga heeft de lokale brood aan de hals uit hang ons. Nadat de eerste sensor ausstrecken vrienden hebben ook ons aangemoedigd, moe om het idee van het bakken, omdat ze ook waren de andere brood.
Zoals u schreef: dus we moeten voldoen aan de lokale behoeften. Ons publiek is een mengsel van ' locals ', die de normale sandwiches - kopen omdat we alleen de "aansluiting" verdienen. En het andere deel is de clientèle midden-klasse van Ilhéus en Itabuna, toeristen, Wochenendgaesten, buitenlanders die hier wonen en buitenlanders op vakantie. Cursus, meer luxe producten kopen of soms komen met de hele familie en vrienden over om te ontbijten of vergelijkbaar.
Vraag me niet wat ik alles wat nodig is in Deutshcland, een soortgelijke bewerking openen. Zeker, het zou er tien keer moeilijker of zelfs onmogelijk. Dus, dienovereenkomstig het draait hier heel gemakkelijk. De Pappnasen van de afdeling"volksgezondheid" weet niet wat zijn de officiële vereisten zelf, zodat kunnen zij die zelfs op uitdrukkelijk verzoek niet vertellen u en later hebben geen controle over. (Ik denk dat die passeert kwam twee keer in drie jaar, maar in principe alleen, om uw handen op de jaarlijkse prijs.) (Maar wie professioneel cite dergelijk bedrijf hier toch al proberen moet, zo schoon en hygiënisch te doen dit, het is over de Braziliaanse standaard en snel geïmponeerd vandaar de ambtenaren van de Gesundheitsmat!)
En anders mijn vriend die heeft een Braziliaanse paspoort, heeft aangemeld officieel de industrie aan de autoriteit, die was niet een grote gedoe. Wie weet er meer over de vereisten kan hier Ja geven tijden zijn mosterd. Zodra u een Braziliaanse paspoort of ten minste een verblijfsvergunning hebben, moet u geen probleem met daar als een buitenlander. Vervolgens moet enige greep alleen (de helft) regelmatige betalen van uw belastingen, werken het beste - als we - met een Contador die maandelijks en jaarlijks verantwoordelijk is voor deze zaken (belastingaangiften, enz.)... en de pronto!
Wees niet bang van de bureaucratie in Bahia -alles heel rustig!
Tot nader order.
Daniel.
Enige jaren geleden, 5 wanneer ik mezelf meer nauw de ovens betrokken. Heet een Italiaans-Amerikaans familie willekeurig Tedesco (Duits), en sinds de jaren zeventig in Caxias Sul (RJ) eerst werkzaam met pizza en bakkerij ovens en nu ook met andere producten een aanzienlijk wijd in Brazilië heeft gevonden.
Alleen cursus hebt u interesse in het veld - kan worden gevonden nieuwe voor bakkerij- en banketindustrie sector - in de tijdschriften verdeeld gratis, banketbakkerij "Padaria Moderna", die u kan gezien als een laatste versie en alle zurueckliegenden edities of download hier:
Padaria Moderna - Revista