Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5
Illegaal in Europa - wat is doen om!: de volgende feiten die we hebben toegepast (gehuwd in Brazilië we hebben) voor de registratie van het huwelijk in Berlijn, helaas dit lang duurt totdat u een feedback te krijgen. In de tussentijd hebben wij een bevestiging van de Consulat do Duitsland in Brazilië dit ontvangen als een sjabloon van autoriteiten, enz.
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    29 Oktober 2007

Standard Illegaal in Europa - doen wat te!

Volgende feiten

We hebben een aanvraag voor de registratie van het huwelijk (we hebben in married) Brazilië ) gemaakt in Berlijn, helaas dit duurt het een lange tijd, totdat u een feedback te krijgen. In de tussentijd hebben we een bevestiging van de Franse consulaat do Duitsland in Brazilië dit ook get sjabloon kan dienen voor de autoriteiten, etc zoals helaas mijn vrouw Braziliaanse vrouw een lange drie maanden in een EU-land, dus is normale illegaal.... I - EU-Burger vind mezelf nog steeds in Brazilië. Ze zullen graag ontvangen van de Aufenthaltsgenehmung

Wat is in dit geval doen om...

Dank u bij voorbaat

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    08.03.2009

Standard AW: Illegaal in Europa - wat te doen!

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Bahia2007 Beitrag anzeigen
    Volgende feiten

We hebben een aanvraag voor de registratie van het huwelijk (we hebben in married) Brazilië ) in Berlijn gemaakt, helaas, dit duurt het een lange tijd, totdat u een feedback te krijgen. In de tussentijd hebben we een bevestiging van de Franse consulaat do Duitsland in Brazilië dit ook get sjabloon kan dienen voor de autoriteiten, etc als helaas mijn vrouw Braziliaanse een lange drie maanden in een EU-land, dus is normale illegaal.... IK- EU Burger ben nog steeds in Brazilië. Ze zullen graag ontvangen van de Aufenthaltsgenehmung
    Ik zou vliegen naar Berlijn en dit in hun eigen handen nemen. Als een EU-burger hebt u ook geen beperkingen te befürcheten. Omdat een illegaal is "U"... hummm. Komen tot grote problemen op u. Frag aan tijden bruiloft of Neukölln, hoe de hele illegale migranten leven. Weet je da beter. Wat betekent "zij" eigenlijk zo lang in D? Taalcursus? Of "zij" in het bladerdeeg werkt? AIII... desculpa... in toerisme... Als de kwestie 2 worden moet.: frag hun Pimp!

Dus de Subreption van de sociale zekerheid?

Dank u bij voorbaat
    De nada, e boa sorte!

Frankie

3. # 3
    Gebruiker
    Join Datum
    20 November 2008

Volgende feiten

We hebben een aanvraag voor de registratie van het huwelijk (we hebben in married) Brazilië ) gemaakt in Berlijn, helaas dit duurt het een lange tijd, totdat u een feedback te krijgen. In de tussentijd hebben we een bevestiging van de Franse consulaat do Duitsland in Brazilië dit ook get sjabloon kan dienen voor de autoriteiten, etc zoals helaas mijn vrouw Braziliaanse vrouw een lange drie maanden in een EU-land, dus is normale illegaal.... I - EU-Burger vind mezelf nog steeds in Brazilië. Ze zullen graag ontvangen van de Aufenthaltsgenehmung

Wat is in dit geval doen om...

Dank u bij voorbaat
    Als u zou in Duitsland wonen, ze zou nog steeds illegaal, kon niet worden uitgezet maar, want dat zou in strijd met de fundamentele wet (bescherming van het gezin). Of het huwelijk in Duitsland werd erkend of niet, maakt niet uit hier. Het staat in de bewijslast zou hier, al dan niet een huwelijk correct is gesloten. Er is geen verplichting om te erkennen gesloten huwelijken in Duitsland uit het buitenland. Dat niet de Illegalenstatus die slechts één moeilijkheid bij een politiecontrole bijvoorbeeld terwijl Het is niet onmogelijk om schoon te maken een Illegalenstatus zonder uitgang. Ik weet uit Portugal dat Brazilianen die er illegaal regelmatig zal worden gelegaliseerd. Dit is natuurlijk bedoeld voor de staat er misschien zelfs een lucratieve inkomstenstroom, inkomen.
    Gewijzigd door Ciclista (30 juli 2010 te) 13: 09 (Klok)

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Hallo Frankie
    Wat zou het Forum zonder mensen zoals dich....... ich kunt Threaderöffner lachen ten minste over iets nog, zeker niet altijd...

Cilcista
    Ik bewonder meer uw reizen naar was en andere Naturrechten (ook in andere draden). Helaas, er zijn de uitvoering ook van wetgeving en de arresten van het Grondwettelijk Hof die helaas dit soms vreemd applicatie regels bevestigen. U gewoon negeren dit. Is enkel stom om dit te doen als een basis voor advies in de zaak. Is alles in het Forum al geschreven.

Daarnaast is er geen formele "erkenning" van buitenlandse huwelijken, de bewoners registratieautoriteit wil zien alleen de vertaalde gecertificeerd huwelijk certificaat en verzenden van formele document controleren op het register kantoor, plaats een kopie van de.

Bahia 2007
    Het gaat in dit geval alleen dat de AE in andere landen worden aangevraagd voor druivenmost, Brazilianen zelfs niet noodzakelijkerwijs, zolang die zou hebben gemaakt in de periode van 90 dagen. Zo wil te beweren te b teruggestuurd en juridisch met u kom dan terug, natuurlijk met A1 in uw zak "is waarschijnlijk" Ja.

Tot en met de AE waarschijnlijk ook betekent dat u permanent wilt wonen in D, hoe anders een FzF (gezinshereniging) kan worden opgegeven.
    Hoe langer het in Schengenland blijft reed erger is het hoe groter het risico van getting caught, bijvoorbeeld wanneer u werkt. U moeten zien dat het zonder lock opmerking uit Europa uit komt. U kunt ook de AB te vragen, wat te doen, die is maar waarschijnlijk riskant.

Groet
    Tiradentes
    Bewerkt door Tiradentes (tot 1 augustus 2010) 12: 57 pm (Klok)

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    08.03.2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Tiradentes Beitrag anzeigen
    Hallo Frankie
    Wat zou het Forum zonder mensen zoals dich....... ich kunt Threaderöffner lachen ten minste over iets nog, zeker niet altijd...
    OLA foyer,

Ik kan op kwesties zoals "Ik / mijn vrouw zijn hier illegaal, maar willen een AE..." alleen het hoofd schudden. Na het veiligstellen van nieuwe lezen door middel van mijn post, vermeld ik dat ik was niet echt vriendelijk naar de PD, maar soms heb ik gewoon mijn woede over zo bloedige stomme vragen lucht (en geen komt met nu alstublieft) "er zijn geen domme vragen...")

Mooi, dat het ten minste u kunt nog steeds glimlachen

Aten

Frankie