Ireno, hum.
Hoe kan ik antwoorden op uw verklaring nu
, het prijsbeleid van de exploitanten discothèque ik houd ook helemaal niet, maar ik doe niet de prijzen...
Zeker, wanneer ik in Stuttgart ben, dan het ticketprijzen tussen 10 en 20 kost , dus ik begrijp heel goed uw verklaring.
U gevraagd voor disco's en in Salvador Er zijn niet zo zeer vele nachtclubs, dit is misschien gewoon omdat dat de Bahianos liever naar bars waar livemuziek wordt gespeeld, of op concerten, dus het is niet gemakkelijk te lopen een nachtclub hier in Salvador en overleven in mijn mening. Met hiphop, is iets moeilijk hier, omdat het hier, eigenlijk meestal pagode, bijl en MBP is gehoord.
Maar in de hele links die ik u hier geplaatst, vindt u eigenlijk altijd de prijzen.
Mijn advies is, gaan vragen voor de normale toegangsprijzen in de bars en genieten van de tijd met Braziliaanse muziek, u vindt zeker het gunst. Bars met live muziek hebben meestal een dansvloer en de stemming is zeer goed in de meeste gevallen.
Het weerspiegelt de talrijke evenementen die geen entree, maar alleen met Braziliaanse muziek kosten.

Hoe kan ik antwoorden op uw verklaring nu
Onderwerp starter