Ik wil mij installeren in de komende maanden een klein zwembad in de tuin. Er was al een draad zwembad, maar is gesloten: http://Brasil-Web.de/forum/29758-swi...Auswahl-3.html
Probleem:
De plot is de helling en in de achterzijde (ook alleen mogelijk gebied voor het zwembad) geen aansluiting op het riool. Er is een kleine Mauerloch aan de aangrenzende perceel voor het regenwater.
Ik had nu maar eerste plan/idee een klein zwembad met ca 250x350x60cm (quasi een grotere bad) vindt dat men nog meer vaak op kleinere Coberturas. Aangezien ik spar de gehele inspanning met Bomba/filter/chloor enz me op de grootte ook Het hele ding dan omgeven door dezelfde hoge betonnen basis (in het midden van de verzonken bekken en gekoppelde houten dek platen op het beton op de randen).
Het andere idee was om zelfs een dompelpomp te kopen en gebruiken van het water, hoe om te stoppen met velen in Duitsland maken met de plastic zwembad water drenken de tuin.
Een willekeurig hoeveel de limiet is zoiets als (kosten/kosten enz), wit tussen zodat een eenvoudige oplossing en een voortdurend gevulde zwembaden met Bomba/filters enz?

3Bedankt
Reageren met citaat