Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 14
(Kleine) Zwembad/zwemmen zwembad in de tuin: Ik zou willen installeren me in de komende maanden een klein zwembad in de tuin. Er was al een draad zwembad, maar is gesloten: http://brasil-web.de/forum/29758-swi...auswahl-3.html probleem: de plot heeft de helling en in de achterzijde (ook alleen mogelijk gebied voor het zwembad) geen aansluiting op het riool. Er is voor het regenwater
  1. # 1
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Magazine
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard (Kleine) Zwembad/Zwembad in de tuin

Ik wil mij installeren in de komende maanden een klein zwembad in de tuin. Er was al een draad zwembad, maar is gesloten: http://Brasil-Web.de/forum/29758-swi...Auswahl-3.html

Probleem:
    De plot is de helling en in de achterzijde (ook alleen mogelijk gebied voor het zwembad) geen aansluiting op het riool. Er is een kleine Mauerloch aan de aangrenzende perceel voor het regenwater.

Ik had nu maar eerste plan/idee een klein zwembad met ca 250x350x60cm (quasi een grotere bad) vindt dat men nog meer vaak op kleinere Coberturas. Aangezien ik spar de gehele inspanning met Bomba/filter/chloor enz me op de grootte ook Het hele ding dan omgeven door dezelfde hoge betonnen basis (in het midden van de verzonken bekken en gekoppelde houten dek platen op het beton op de randen).

Het andere idee was om zelfs een dompelpomp te kopen en gebruiken van het water, hoe om te stoppen met velen in Duitsland maken met de plastic zwembad water drenken de tuin.

Een willekeurig hoeveel de limiet is zoiets als (kosten/kosten enz), wit tussen zodat een eenvoudige oplossing en een voortdurend gevulde zwembaden met Bomba/filters enz?

• Reclame

2. # 2
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    17.12.2006
    Plaats
    De wereld rond

Standard AW: (Kleine) zwembad/piscina in de tuin

Zitat Oorspronkelijk Gepost door sefant Beitrag anzeigen
    Ik wil mij installeren in de komende maanden een klein zwembad in de tuin. Er was al een draad zwembad, maar is gesloten: http://Brasil-Web.de/forum/29758-swi...Auswahl-3.html

Probleem:
    De plot is de helling en in de achterzijde (ook alleen mogelijk gebied voor het zwembad) geen aansluiting op het riool. Er is een kleine Mauerloch aan de aangrenzende perceel voor het regenwater.

Ik had nu maar eerste plan/idee een klein zwembad met ca 250x350x60cm (quasi een grotere bad) vindt dat men nog meer vaak op kleinere Coberturas. Aangezien ik spar de gehele inspanning met Bomba/filter/chloor enz me op de grootte ook Het hele ding dan omgeven door dezelfde hoge betonnen basis (in het midden van de verzonken bekken en gekoppelde houten dek platen op het beton op de randen).

Het andere idee was om zelfs een dompelpomp te kopen en gebruiken van het water, hoe om te stoppen met velen in Duitsland maken met de plastic zwembad water drenken de tuin.

Een willekeurig hoeveel de limiet is zoiets als (kosten/kosten enz), wit tussen zodat een eenvoudige oplossing en een voortdurend gevulde zwembaden met Bomba/filters enz?
    Hallo Sefant,

Ik heb een zwembad van 4 x 8 mtr en 1,20 meter diep.Maandelijkse bedragen de kosten ca 300Real.Der zwembad is dagelijks gefilterd voor 4-6 Std.Wenn u de
    doen niet maken die het water zal snel groen.
    De beste oplossing niet uit wat je doet.Black suggereren een goed en wel.Want als die de Wasseramt ondertekenen u voor uw goed water betalen moet.
    Het is in ieder geval de grotere SP.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    23 Oktober 2009

In uw plaats zou ik eerst proberen of u echt een zwembad zo vaak gebruiken, dat het de moeite waard. Dus u koop een opblaasbaar zwembad (ca. 3, 5 m door eters) en probeer het uit, kosten niet veel. Ik heb ooit piscina in het huis en zelden gebruikt, vervolgens de piscina in de condos waarmee ik misschien 1 keer per week (maximaal). Sindsdien weet ik dat een zwembad niet de moeite waard voor mij is. Voor kinderen, die is misschien interessanter.

Piscina master 12.000 L - Nautika - Nautika - Americanas.com.br
    Gewijzigd door popolado (tot 27 augustus 2011) 09: 24 (Klok)

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    08.03.2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door steffen1 Beitrag anzeigen
    De beste oplossing niet uit wat je doet. Black suggereren een goed en wel. Want als die de Wasseramt ondertekenen u voor uw goed water betalen moet.
    Het is in ieder geval de grotere SP.
    Tof wenk!

Zou zelfs een tip voor u, @ steffen1: zwarte, dan u geen belastingen betalen moet, zolang "ze" niet u ook vangen doen werkt. Of zwart, gaan of of of...

Eerlijk gezegd: Ik kan alleen het hoofd over dergelijk advies zoals van @ steffen1 schudden.

Frankie
    Ursinho4711 zeg dank u.

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    23 Oktober 2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door frankieb66 Beitrag anzeigen
    Tof wenk!
    Bouwen putten voor drenken de tuin in de condos waar ik woonde elk een te lezen. Na een, nee een gevraagd, is waarschijnlijk ongewoon. Met de diepte van 16 m vereist al een heleboel apparatuur. Ze maken ogenschijnlijk dat niet verontreinigd water uit de diepte van 2 meter van de fossa is getrokken. Dat is waarschijnlijk niet goed onder controle. Niettemin, ik zou iets meer voorzichtig zijn wanneer gebruikt op een piscina, of moeten we chlorine halt goed...

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    08.03.2009

Zitat Oorspronkelijk Gepost door popolado Beitrag anzeigen
    Bouwen putten voor drenken de tuin in de condos waar ik woonde elk een te lezen. Na een, nee een gevraagd, is waarschijnlijk ongewoon. Met de diepte van 16 m vereist al een heleboel apparatuur. Ze maken ogenschijnlijk dat niet verontreinigd water uit de diepte van 2 meter van de fossa is getrokken. Dat is waarschijnlijk niet goed onder controle. Niettemin, ik zou iets meer voorzichtig zijn wanneer gebruikt op een piscina, of moeten we chlorine halt goed...
    Het was niet over de vraag of een goed nuttig of niet is, maar over het voorstel om te bouwen deze "zwarte" (zonder toestemming) werd gemaakt. Een eigen kunnen natuurlijk een goed een groot ding. Maar slechts keer als als food for thought: als 'iedereen' nach Lust und Laune zou boren wells in dicht gebied bevolkte, zoals het grondwater niveau kon verlagen, die zou kunnen hebben ontzettende gevolgen, bijvoorbeeld dat de vloer ZEGs off, enz... En met betrekking tot het gebruik van putten of zelfs regenwater in D: dit worden kan... inbegrepen haar officieel niet zelfs als Spülwaaser voor het toilet (Ja, er zijn uitzonderingen, maar u moet enkel worden goedgekeurd).

Dus: Niets tegen Wells maar veel tegen tips zoals "machs maar zwart". Zelfs als sommigen niet geloven willen: Brazilië is niet een juridisch vacuüm!

Frankie

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte