Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 2 van 2 ErsteEerste 12
Toon resultaat van 7 tot en met 12 van 12
Student op zoek naar WG o app. in Santo André o. SBC (Sao Paulo) voor 6 maanden: @ evchen ik had gedacht dat ik kon met de metro van het centrum tot aan het einde van de schijf in een bus naar de werkgever. Mijn contact was er een paar jaar terug en dagelijks van het centrum van SP tot hoge Paulicéia heeft bereikt. In de afgelopen jaren is geworden
  1. # 7
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    17.02.2012

Standard AW: Student op zoek naar....

@ evchen
    Ik had gedacht dat ik kon met de metro van het centro
    tot aan het einde van de rit in een bus naar de werkgever.
    Mijn contact was een paar jaar terug er en elke dag
    in het bereik van Paulicéia leidt de Center SP.
    De markt in de afgelopen jaren ernstig verslechterd?

@ shroeder
    nooit was in São Paulo, "-is-more" uit Mexico mezelf maar al met de
    Een vriend van stad . Dus na wat ik heb gehoord, is SP weer
    NE getal groter dan CD de México - hierbij ik Stell voordat met het verkeer.

Is niet een geschikt middel om de lijn van de Metro/CPTM te omzeilen files?
    Heeft gewerkt, ten minste in Mexico-stad - mits de bus verbinding
    was eerder niet zelfs in een verkeersopstopping

@ MESSENGER08
    werdes het waarschijnlijk net zo aanvaardbaar.
    Ik heb de indruk, de een op de goedkope
    van het verre kan meer mis gaan als het rechter.

danken zelfs zeer!
    Andreas
    Gewijzigd door ozito (18 februari 2012 aan) 08: 59 (Klok)

• Reclame

2. # 8
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    15.02.2007

Standard AW: Student op zoek naar WG o app. in Santo André o. SBC (Sao Paulo) voor 6 maanden

Metro/cptm

Als u in het centrum en de ochtend woont na São bernado fährst du aangesloten hebben geen problemen omdat je tegen de hauptstrom gaat.

Metro
    behalve cursus moet u in de grote stations overschakelen naar. bijvoorbeeld se of ana rosa of Paraíso. omdat het dat al tijden dat het duurt een lange tijd gebeuren kan om naar de metro. en ik spreek hier niet ongeveer 10 minuten. alleen keer zo dat wil zeggen: een goede vriend van mij leeft in itaquera. bij huis te komen, hij neemt de linha azul en stijgt tot se. Hij neemt er, de linha vermelha na barra funda (verkeerde kant) en blijft op de endstelle in de metro. Als hij schijven terug dan. Er zijn verschillend van de rush hour nauwelijks de mogelijkheid in de trein te komen. tenzij de man heeft lust en tijd voor eeuwig en 3 dagen te wachten.

de cptm is eigenlijk nog erger. Het is gewoon zo vol maar de treinen gaan langer zou uitschakelen. Aangezien er vaak tijden tumulten op de bahnsteig. Maar als u echt tegen de stroom u gaat hebben geluk. Aangezien u u enorm veel stress bespaart.

Auto is een ander verhaal. Ik ga niet naar het zuiden en daarom kan ik niets zeggen. Nochtans weet ik dat op alle punten waar het nauw zal samenwerken te ochtend verkeer die impounds. en wee u breekt langs een bus of een auto. het systeem is zeer gevoelig en als de pannendienst een track slechts een 5-baans straat meestal alles slechts in zeitlupe sluit gaat. één plaats op die anders nooit jam is. Als men vervolgens alle worden! zeer democratisch eigenlijk! rsrsrsrsrs

<-AQUI TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

3. # 9
    Moderator
    Join Datum
    20.03.2004
    Plaats
    Württemberg / São Paulo

Standard AW: Student op zoek naar WG o app. in Santo André o. SBC (Sao Paulo) voor 6 maanden

De Accommodatie Hoe te kiezen voor goede alleen hangen van nacht aan? Je moet denken dan maar goed dat. De dagelijkse service en dat met name de voorwaarden voor dienstverlening, ongeacht welke wijze van vervoer kost vrij veel energie.
    Wij hadden besloten onze (verhuur) huisvesting op dat moment dus dat het was zo dicht mogelijk op het werk (mijn vrouw) en daadwerkelijk iets gevonden aan de andere kant van de weg. Mensen, in São Paulo Dit heeft al wat te komen werken in 5 minuten!
    Twee jaar geleden hebben we gekocht dan "wat hun eigen" ons. Niet helemaal zo dicht, maar slechts 15 minuten lopen.

Groet
    Thomas
    martinho9000 zeg dank u.

4. # 10
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    15.02.2007

Ik ben momenteel ook aan het werk. pure luxe!

<-AQUI TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

5. # 11
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    18.02.2012

Jardins is een van de duurste gebieden in SP. Voor een eenvoudige Kitnete (1RaumWhg met badkamer en kitchenette), R rekening houden met ten minste $1000 plus Condominio (tussen 100 en 400 R$, afhankelijk van prestaties) en eventueel IPTU. Zonder een Fiador, de 1-heeft een onroerend goed of eigendom in de SP en 2 R $ minst. 3000 verdient mE moeilijk is. Er is een zogenaamde Seguro Fiança, maar omdat ik weet van mij niet zo.
    In München kunt u live goedkoop

6. # 12
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    eerste
    Plaats
    São Paulo

Dus volgens Google u tussen 1 h 16 min en 1 h 24 min van Jardins tot St André moet:

Alameda ITU, 1151 - Jardim Paulista, São Paulo, 01421-001 naar Santo André - São Paulo - Google maps

en zijn zeker optimistisch tijden zonder rush hour en regen. 'Onveilige' die dergelijke plaats in São Caetano en St André en de stad liever doen op het weekend is het al genoeg

Aten

Vincent
    Bewerkt door Offmann (20 februari 2012 aan) 22: 33 (Klok)

Pagina 2 van 2 ErsteEerste 12