Hallo samen
Ik was met de 5,2. 17.2.2012 in Brazilië. Tijdens de tussenstop in Salvador Ik wilde automaten op de luchthaven Geld opnemen Aangezien ik alleen om middernacht zou aankomen in RIo en wilde proberen niet te late tijd van ATM.
Ik heb gebruikt een geldautomaat waar het dit was ook Maestro en Visa kaarten gaan. Nadat een bericht dat Maestro kaart niet werkt-de verborgen PIN een ingang, ch vervolgens geprobeerd de VISA-kaart. 1 Week later heeft de afdeling van de veiligheid van de credit card bank belde me en vroeg of ik heb opgeheven x duizend reais in Salvador op verschillende banken TECBAN / Citibank. Tegelijkertijd nam mijn tatsächlchen Abuchungen van Rio en Igazu in plaats daarvan die gaf om te denken van mijn Bank.
Mijn Visakaart ik hebben vergrendelen en het geld terug te krijgen van de Bank. Ik heb gecontroleerd mijn normale account van de Meastrokarte dan online was er ook ijverig ingetrokken geld. De kaart ik hebben ook vergrendelen in Brazilië. De verduidelijking is of ik zal het geld terug te krijgen.
Op de Automat opviel niets me. Op de dag heeft de politie staking in Salvador...
Ik heb me extra in het Forum om te waarschuwen u aangemeld...Aangezien voorzichtig en als hun tijd hab liever gaan een bankfiliaal.
Groet
Alexandra

3Bedankt
Reageren met citaat