Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 4 av 4 ErsteFørste 1234
Vis resultatene 19-20 av 20
Like Tree6takk
Hva ville du gjøre: jeg fløy over de ulike bidragene akkurat nå. Jeg selv var nylig i 2007 til „studieren“ for 11 måneder i Brasil 7 måneder i Fortaleza og 4 måneder, jeg gikk gjennom i hele Brasil. Jeg kan bare bekrefte at Levekostnader i så noen punkter er høyere enn er i
  1. # 19
    Brukeren
    Bli med dato
    29. Juli 2008

Standard AW: Hva ville du gjøre

De ulike bidragene har fløy over akkurat nå. Jeg selv var nylig i 2007 til „studieren“ for 11 måneder i Brasil 7 Måneder i Fortaleza og 4 måneder, jeg gikk gjennom i hele Brasil.
    Jeg kan bare bekrefte at Levekostnader i så noen punkter er høyere enn på stede i Europa.
    Som du skrev, at du om 100 000 € har (slik at du kan forstå at flere er 100 000 € og du forstår måte ingen indikasjon på nøyaktig vil gjerne gjøre) er en stiftelse minst én gang før.
    Jeg selv er reist mye i år, antas det at et gjennomsnitt 3 ganger i uken og hadde i Fortaleza en Flate opp på Avenida Beira Mar (si i et trygt boligområde). Dermed hadde jeg en ganske god levestandard som koster meg hver måned omtrent 1 500 €.
    Dermed rangere jeg du, før du begynner å investere din erspartes når i språket med alle forretningsaktiviteter dem å perfekt, og også minst 8 måneder til mentaliteten, i tillegg til de ulike „sozialen Klassen“ bruker å vite.
    Jeg selv har lukket mange bekjente iår (også med svært mange forretningsmenn og politiske ledere) som bekrefter overfor meg, at det ikke er lett å gjøre store penger som en utlending uten forbindelser!
    Brasil er virkelig et flott land, og jeg forstår du fullt som det har fanget!
    Men jeg har fattet beslutningen om meg selv aldri å tjene penger med en selvtillit sysselsetting i Brasil (å kjøpe en bil er allerede koblet til en insatiable byråkrati alene).
    Jeg selv har flaks at jeg er (hjemmekontor) lokalt ubundne ved min dag jobb og kan derfor world's arbeid (fra 2009 i Brasil)) og fremdeles tjene i €.
    Se, men om du og de gjenværende 6 måneder av Brasil slik at driveren 6 måneder selge egenskapene i Tyskland, som også kan ringe eller følg spissen som lastebil.
    Med hensyn til kriminalitet er overdrevet her noen ganger! Brasil er klart et farlig land, men hvis en følger visse regler i spillet, sannsynligheten er lav at det er et offer for voldelig kriminalitet (som mange Brazilians vet aldri noe skjedde som). Statistikk på der betydelig det mer dødsfall i veien transportere det i Brasil, enn det som er skutt eller myrdet.

Som sagt jeg Press tommelknappen du hva du i fremtiden før hast….

• Reklame

2. # 20
    Ny bruker
    Bli med dato
    10.10.2006

Standard AW: Hva ville du gjøre

Dårlig situasjon, men ikke håpløst. I min mening-barn, min egen kjøtt og blod, gå videre alltid. Høyres er realisert!
    hva Brasil langt som jeg sto i mange år med før gikk dette problemet og som ganske mye på conjugal stoffet. En utsikt over sine kostnader over tid som og fanger opp alt fint å male, så foretrekker seg mentalt. Na ´ og Tyskland er alltid bare dritt. Faktum er at livet i Brasil er ikke en livslang strand ferie, men livet det er hverdags kurset samt her. Med det en stor forskjell mann sine penger, bør du noensinne må arbeide, noen acid å tjene enn her. Nå, jeg vil gå absolutt til Brasil, men bare med en svært god finansiell pute og vurdert når det gjelder at der. Men nordøst ikke del av den sikkert. Bare for helligdager!

Saúde,
    José Lázaro Robles

Side 4 av 4 ErsteFørste 1234

Lignende tråder

1. AF 447 avbrutt. Hva å gjøre?
    Ved Lemi i Forum-reise til Brasil
    Svar: 9
    Siste innlegg: 6. Juni 2009. 14: 29
  2. 18. 28.8 Hva besøker i Rio?
    Ved Unregistriert i Forum-reise til Brasil
    Svar: 10
    Siste innlegg: August 15th, 2007 10: 19
  3. 4. / 5.02. I São Paulo - hva gjør helgen?
    Ved Tuxaua i Forum byer og regioner
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2. Februar 2006. 17: 45
  4. Hvilke 4 x 4 vil du kjøre?
    Ved Frankfrank i Forum utvandring til Brasil
    Svar: 22
    Siste innlegg: 25. Oktober 2005 12: 23 pm
  5. Hvilke 4 x 4 vil du kjøre?
    Ved Frankfrank i Forum utvandring til Brasil
    Svar: 0
    Siste innlegg: 18. Oktober 2005 10: 49 am

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •