De ulike bidragene har fløy over akkurat nå. Jeg selv var nylig i 2007 til studieren for 11 måneder i Brasil 7 Måneder i Fortaleza og 4 måneder, jeg gikk gjennom i hele Brasil.
Jeg kan bare bekrefte at Levekostnader i så noen punkter er høyere enn på stede i Europa.
Som du skrev, at du om 100 000 har (slik at du kan forstå at flere er 100 000 og du forstår måte ingen indikasjon på nøyaktig vil gjerne gjøre) er en stiftelse minst én gang før.
Jeg selv er reist mye i år, antas det at et gjennomsnitt 3 ganger i uken og hadde i Fortaleza en Flate opp på Avenida Beira Mar (si i et trygt boligområde). Dermed hadde jeg en ganske god levestandard som koster meg hver måned omtrent 1 500 .
Dermed rangere jeg du, før du begynner å investere din erspartes når i språket med alle forretningsaktiviteter dem å perfekt, og også minst 8 måneder til mentaliteten, i tillegg til de ulike sozialen Klassen bruker å vite.
Jeg selv har lukket mange bekjente iår (også med svært mange forretningsmenn og politiske ledere) som bekrefter overfor meg, at det ikke er lett å gjøre store penger som en utlending uten forbindelser!
Brasil er virkelig et flott land, og jeg forstår du fullt som det har fanget!
Men jeg har fattet beslutningen om meg selv aldri å tjene penger med en selvtillit sysselsetting i Brasil (å kjøpe en bil er allerede koblet til en insatiable byråkrati alene).
Jeg selv har flaks at jeg er (hjemmekontor) lokalt ubundne ved min dag jobb og kan derfor world's arbeid (fra 2009 i Brasil)) og fremdeles tjene i .
Se, men om du og de gjenværende 6 måneder av Brasil slik at driveren 6 måneder selge egenskapene i Tyskland, som også kan ringe eller følg spissen som lastebil.
Med hensyn til kriminalitet er overdrevet her noen ganger! Brasil er klart et farlig land, men hvis en følger visse regler i spillet, sannsynligheten er lav at det er et offer for voldelig kriminalitet (som mange Brazilians vet aldri noe skjedde som). Statistikk på der betydelig det mer dødsfall i veien transportere det i Brasil, enn det som er skutt eller myrdet.
Som sagt jeg Press tommelknappen du hva du i fremtiden før hast .

6takk
) og fremdeles tjene i .