Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Viser resultatene 1-5 av 5
DHL og innlegget brev: Hei, min kone (brasiliansk) og jeg sende ofte noen ting til Brasil. Gaver, en MP3-spiller, parfyme, t-skjorter og andre eller bare ganger bare ne Bursdagskort. Siden aldri, med skikker, det var problemer. Imidlertid kommer det siste (6-9 måneder) til nesten ingenting. Enkel bokstaver og små pakker uten
  1. # 1
    Brukeren
    Bli med dato
    VA

Standard DHL og innlegget brev

hallo

Min kone (Brasil) og jeg frem oftere noen ting Brasil. En MP3-spiller, parfyme, gaver, t-skjorter og andre eller bare ganger bare ne Bursdagskort.
    Det har aldri, med skikker, det var problemer.
    Men kommer det siste (6-9 måneder) til nesten ingenting mer. Enkel bokstaver og små pakker uten forsikring forsvinne helt!
    Også skrive en e-post med bekreftelse for mottak er borte. Og selv om ganger hva er modenhet av premie (luftpost) er utenfor gode eller dårlige.
    Bare premie-pakkene DHL kommer ennå, men hun er det bare 5 kg og med forsikringspremie fra 58 euro.
    Pakke-tjenester som FedEx og UPS har fordi Mondpreise og er ikke et alternativ.
    Hvis du vil sende noe mindre, 1 kilo (Maxi-bokstav), finnes det mekanisk å sikre tilsynelatende ingen måte (ved registrert bare opp til ca 30 euro).

Har du som lignende erfaringer? Eller andre forslag?

< Takk skal du ha

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    27.10.2005
    Sted
    Manaus

Standard AW: DHL og innlegget brev

Zitat Originally posted by Arminius68 Beitrag anzeigen
    Har du som lignende erfaringer?
    Min mor sende regelmessig forskjellige ting, som strekker seg fra prosciutto til en klokke for våre kort.
    Alltid i A4 luft boble konvolutt luftpost.
    De første 2 viser har egentlig aldri kom, siden deretter sender så enkelt (Einwurf-?)Rekommandert post. Ingen problemer, relativt konstant varighet 10 dager.

3. # 3
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20. April 2006

Registrert Salvador lett nås 35 g bildene skal Rio, Speed-up ikke i 8 dager. Er absolutt helt på det som tyveri Raven gearde tar Postsäcke og tilgang. Når registrert, er det en undersøkelse (som kjører i de landene i sanden) mens på innlegget, og betalte 30 euro. Verdien var høyere, tøff hell. 20 kg pakker har ikke kommet unna fortsatt meg men sist jul hadde 200 reais "avgifter" blir utbetalt selv om ingen høy kvalitet ting i pakken var. Jeg sender etter noe mer i posten Brasil.

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    06.07.2008

Oi,

Siden jeg har hatt lignende erfaringer: vanlig brev fra Tyskland (også e-post valget dokumenter) ofte forsvinne. En boble bokstav (med 2 DVD-´s) to ganger på rekordtid men gjort sin vei over Atlanterhavet. Zugegebenermasse var tysk adressen ikke helt standarder kompatibel, men med tysk toll og poststempel, var dette Vis etter 14 dager tilbake i Brasil (tilpasset selvfølgelig ikke i boksen e-post), men innholdet var fremdeles inne. Jeg vil sende nå og ingenting mer.

XAU

5. # 5
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    18.09.2004

Dette er ganske pessimistisk. Jeg har hatt ganske gode erfaringer. Normal bokstaver er alltid ankom, selv etter 4 uker, Tyskland eller Brasil fra. Esbenso med enkel Einschreiben... halte jeg fortsatt gå for det beste alternativet hvis du vil sende dokumenter, er enda raskere enn med DHL, UPS... usw. Med DHL mistet en dokument-levering ganger jeg.
    Pakker fra Tyskland (10 kg) er også i kommet, mesteparten av tiden som 4-6 uker. Bare én (var totalt ca 10), er åpent og delvis blitt plyndret, ikke noe spesielt, men var i den. 20 Kg-pakkene som jeg en gang sendt fra Brasil til Tyskland (2x20kg) kom også. Var men ganske dyrt, og i vanlig post.

Lignende tråder

1. Sende bankkort ved DHL? Juridiske eller store problemer?
    Ved Wolkenlos i forumet saker pengene i/med Brasil
    Svar: 3
    Siste innlegg: 20. Mars 2011, 17: 14
  2. DHL-pakke
    Ved Buca i Forum utvandring til Brasil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 10. September 2009 00: 57
  3. Sende medisinsk enhet med DHL
    Ved christa i Forum-kommunikasjon
    Svar: 3
    Siste innlegg: 4. Juni 2009. 22: 54
  4. Innlegget/subwoofer
    Ved Harald1960 i Forum insider tips
    Svar: 8
    Siste innlegg: 20. April 2005 16: 01

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •