Oi
Les meg det siste av alle mulige bidrag og regler for å sende gaver og pakker, fordi jeg selv liker en gjøkur til São Paulo ønsker å sende. Denne klokken har en verdi på like under $100, så over tillatte 50 U$. Jeg er nå bare usikker på hvordan jeg best i stedet for det, fordi jeg ikke ønsker at mottakeren har å betale toll. Bør være en gave tross alt. Det er ikke spesielt vanskelig. Veies har ikke ennå, men det anslås som omtrent 3 kg. Faktisk, jeg tror at det er best å sende dem med DHL-pakken. Hvis jeg erklærer innholdet, kan jeg jukse fordi noen verdien? Så bare 50 U$ angi og håper at du tror meg? Eller jeg bedre angi reell verdi og håper at det ikke ville være aroused interesse?
Dessverre, jeg kan ikke (ennå) ingen portugisisk, ellers jeg ville har jobbet meg nærmere med her har ofte anbefalt toll-siden. Gibts da noe som resulterer i gjøk Klokker??
Jeg ville ha å sende to flere pakker til andre adresser. Nå, jeg har lest at en pakke ikke er forsikret, en pakke allerede. Er det sant? Har funnet dessverre på DHL området ikke direkte til hva.
Har du noen gang takk for tips eller ideer,
Alex

Emnet startpakke