Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 2 12 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 7
Pakke/pakke - igjen: Oi har lest meg det siste av alle mulige bidrag og regler for å sende gaver og pakker, fordi jeg ønsker også å sende en gjøkur til São Paulo. Denne klokken har en verdi på like under $100, så over tillatte 50 U$. Jeg er nå
  1. # 1
    Ny bruker
    Bli med dato
    04.09.2008

Frage Pakke/pakke - igjen

Oi

Les meg det siste av alle mulige bidrag og regler for å sende gaver og pakker, fordi jeg selv liker en gjøkur til São Paulo ønsker å sende. Denne klokken har en verdi på like under $100, så over tillatte 50 U$. Jeg er nå bare usikker på hvordan jeg best i stedet for det, fordi jeg ikke ønsker at mottakeren har å betale toll. Bør være en gave tross alt. Det er ikke spesielt vanskelig. Veies har ikke ennå, men det anslås som omtrent 3 kg. Faktisk, jeg tror at det er best å sende dem med DHL-pakken. Hvis jeg erklærer innholdet, kan jeg jukse fordi noen verdien? Så bare 50 U$ angi og håper at du tror meg? Eller jeg bedre angi reell verdi og håper at det ikke ville være aroused interesse?
    Dessverre, jeg kan ikke (ennå) ingen portugisisk, ellers jeg ville har jobbet meg nærmere med her har ofte anbefalt toll-siden. Gibts da noe som resulterer i gjøk Klokker??

Jeg ville ha å sende to flere pakker til andre adresser. Nå, jeg har lest at en pakke ikke er forsikret, en pakke allerede. Er det sant? Har funnet dessverre på DHL området ikke direkte til hva.

Har du noen gang takk for tips eller ideer,
    Alex

• Reklame

2. # 2
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    14. Mai 2008
    Sted
    Salvador Bahia

Standard AW: Pakke/pakke - igjen

[...] fordi jeg ikke ønsker at mottakeren har å betale toll. Bør være en gave tross alt.[...]
    Du kan pre-versteuern der i Tyskland på toll kontoret allerede - eller er jeg galt det?

Hvis jeg erklærer innholdet, kan jeg jukse fordi noen verdien? Så bare 50 U$ angi og håper at du tror meg? Eller jeg bedre angi reell verdi og håper at det ikke ville være aroused interesse?
    Som gave erklærer og ber om at det går. Vi har 18 kartonger som fjerning av varer komme gjennom (i porten på den er skrevet). Ingen består. Wow.

Jeg ville ha å sende to flere pakker til andre adresser. Nå, jeg har lest at en pakke ikke er forsikret, en pakke allerede. Er det sant? Har funnet dessverre på DHL området ikke direkte til hva.
    Pakker er aldri forsikret. Derfor de er billigere og ikke alltid kommer -Det sparer viktigste.
    Hilsener
    -zeta-

3. # 3
    Sensor
    Bli med dato
    12.07.2004
    Sted
    o.f.W.

@ zeta:
    Sitat:
    Du kan pre-versteuern der i Tyskland på toll kontoret allerede - eller er jeg galt det?
    Opprinnelig postet på slutten

du fools du ganske kraftfullt - så noe er bare i din fantasi

buggyman

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20. April 2006

Postmaster General-svarer: pakke ut gjøk klokken og bryte i avisen, deklarasjon: presente sem valor comercial, bør pakken "mistet" - den opprinnelige fakturaen av DHL PRäsentieren for refusjon (BR utenfor tillate). MAXI stempel i utlandet opp til 2 kg kan sende ved å skrive en, er så dekket med ca 30 euro mot tap, Maxibrief i utlandet har en total kanten lengde på 90 cm og dette er allerede en stor boks. Dran tror, sette inn et beløp for toll + 60% skatt, 100 E + 60 E + 35 E Porto... om det er verdt?

5. # 5
    Ny bruker
    Emnet startpakke

Bli med dato
    04.09.2008

Takk noensinne. Så i Tyskland allerede avgiftspliktig er ikke hab jeg fant ut at også. Jeg vil trolig sende små pakker som et brev, så som Gemic antyder at. Valgt til noe som går også. Takk for ideen!
    Når gjøk klokken jeg har fortsatt usikre. Jeg kan sende det umulige som "Bokstaven". Som har sider av 35 x 25 x 20 cm. Jeg krig som ikke i 'n konvolutt. Hva mener du med "Benytter beløpet for tommen"? Hvor å bruke? Men jeg trodde allerede, enten er verdt som.
    Må lytte til noen ganger fortsatt litt meg. Er allerede vurderer om jeg skal henge plakater på universitetet og håper at noen flyr ned som kan ta dem.

Takk igjen!
    Alex

6. # 6
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20. April 2006

Hei - klart, er Maxi bokstaven i utlandet en "kartong/gjort størrelse" og ingen konvolutt. 30 x 30 x 30 cm i størrelsen og vekten av 2 kg. Green toll etikett pinne på det: presente sem valor comercial, Cocoo-se som engelske navnet, men gjennom midten.

Side 1 av 2 12 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Pakken til São Paulo
    Ved Felixes i Forum-kommunikasjon
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2. Februar 2011. 14: 50
  2. pakke
    Ved Unregistriert i Forum-kommunikasjon
    Svar: 6
    Siste innlegg: 5. Mai 2009. 01: 54
  3. Umsatzidentnummer i Pack
    Ved maracaipehawaii i Forum insider tips
    Svar: 6
    Siste innlegg: 30 Januar 2008. 19: 33
  4. Pakke: Informasjon for toll
    Ved Unregistriert i Forum-kommunikasjon
    Svar: 11
    Siste innlegg: 13. Oktober 2007, 13: 33
  5. Pakker fra Rio
    Ved mariboe i Forum-reise til Brasil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 19. Oktober 2004 05: 55

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •