Ikke for å nevne penger til læring materialet, uten BrasilianerIn den teoretiske vil neppe være. Er sauteuer og i portugisisk (PT som testing språk er valgt) fremdeles er hvis sauteuer. (Selv opplevd med min kone 2002 i Regensburg).
Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
Ikke for å nevne penger til læring materialet, uten BrasilianerIn den teoretiske vil neppe være. Er sauteuer og i portugisisk (PT som testing språk er valgt) fremdeles er hvis sauteuer. (Selv opplevd med min kone 2002 i Regensburg).
Jeg vet skader du ikke hva du? Også, jeg hadde å imitere teorien i Rio, alle i portugisisk. 0 Feil i 8 minutter.
PORRA, hvis du ønsker å integrere, deretter kan du også er litt streng. Læring har ennå ikke skadet...
Rio de Janeiro er en skitten by...
Kritikken var den første gratis cruising 6 måneder noen kan være, og så plutselig sier, nå må du gjør testen men. Av sikkerhet-aspektet gjenkjenner jeg ikke minst meningen. Tvert imot, tror jeg, en brasiliansk FS bør gi aldri for å sitte i Europa. (Jeg kjenner folk som ikke visste hva mener trekanter med topp ned - ikke morsomt!)
Siden jeg gi deg... høyre, noe som gjør over her som over det gjør noe fornuftig hvis, bør en deretter forhånd den PRgjøre forplantning, eller kan fortsette som i England som en elev (som faktisk fortsatt eksisterer?)...
Rio de Janeiro er en skitten by...
Hei hei
Fordi jeg ikke klaget også å lære. Selvfølgelig, er det også viktig å vite de respektive trafikkregler.Slette helt. Men når det gjelder og jeg vil sitte fra første dag ikke i en bil. Rein fra logikken i henne.
Jeg antar du er enig med me... eller?
Først av alt, takket være ana_klaus. Nå kan om følelse eller tull sikkert kjempe. Spesielt, jeg forstår ikke du trenger en oversettelse til å oversette hva er fordi på førerkort? Og hva brukes det politimannen i D, hvis han har en oversettelse, men likevel ikke mulig å tildele klassen lisensen?