Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Viser resultatene 1-4 av 4
Medisinsk utstyr med DHL sending: Hello! Jeg ønsker å trykke inn din kunnskap. Et medisinsk apparat ville neste uke (Iontoforese-terapi enheten, verdien ca 600€) sende til Belem. Det er ny og direkte fra produsenten. Jeg har noe her for å merke (muligens i fortolle) eller kan jeg del av lys-hearted med DHL på den
  1. # 1
    Ny bruker
    Bli med dato
    19.03.2006
    Sted
    Wuppertal

Standard Sende medisinsk enhet med DHL

hallo! Jeg ønsker å trykke inn din kunnskap. Et medisinsk apparat ville neste uke (Iontoforese-terapi enheten, verdien ca 600€) etter Belém sende. Det er ny og direkte fra produsenten. Jeg har noe her for å merke (muligens i fortolle), eller kan jeg installere carelessly delen med DHL på vei.
    Hilsen
    Christa

• Reklame

2. # 2
    User_11889
    Gjest

Standard AW: sende medisinsk enhet med DHL

Hm, dette er litt komplisert, fordi det er en prosedyre for forenklet import av varer opp til en totalverdi for forsendelse (varer verdi pluss frakt) $ 3000.
    Se her: Via Remessa postal Importao de Bens ou Encomenda området Internacional, inkluderende lignelse Remessa de compras Realizadas via Internett RTS (regimet de Tributao Simplificada)

Dette er beskrevet mer detaljert i ulike dokumenter under
    Decreto 2498 / 98: Dekret n ° 2498 / 98

Portaria gjøre Ministro da Fazenda 156 / 99: Portaria n ° 156 / 99 de 24 de junho de 1999

og Instrução Normativa SRF N º 096, de 04/08/1999: Instruo Normativa SRF n 096, de 04 de agosto de 1999

Forenklet fremgangsmåten er imidlertid betydde at noen av Brasil importert fra noe, som for eksempel på Internett eller på et selskap direkte ble bestilt og kjøpt!

Fortolle kreves i alle fall. Se også notater på DHL-webområdet: DHL | Internasjonale pakker | Pakker Brasil Mange flere koblinger på siden (oppmerksomhet)

Av tollsatser beregningen utføres vanligvis på en dollar-basis. Under USD 50 samles ingen toll, fra USD 50 til USD 500 forenklet tollklarering av innlegget direkte, 60% import-mva når du plukke opp på innlegget. $ 500 til $ 3000, mottakeren må fylle ut et "form for forenklet import av varer" og dermed vises på den lokale eller naechstegelegenen grenen av den føderale Receita. Etter en grundig undersøkelse også importere 60% skatt på grunn av. $ 3000 Importer bare om et selskap med CNPJ komme inn og gitt Importer lisens mulig. Wirds virkelig komplisert.

Problem er at det vil bli sendt for én person, og ikke av produksjonsselskap eller et selskap (hvilke uebernimmt frakt). I alle fall, en kopi av fakturaen i pakken, og sammen med fortolle av innholdet i pakken.

Håpe det vil hjelpe noe.

3. # 3
    Ny bruker
    Emnet startpakke

Bli med dato
    19.03.2006
    Sted
    Wuppertal

for rask og god info. Hilsen Christa

4. # 4
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    20.01.2004

Hei Christa.

Hebinho har skrevet faktisk vært den viktigste. Kanskje har du selv en person i Belém, som kan lære enda mer nøyaktig ved en Despachante (toll rabatt).

Hvis du fortsatt ikke skulle ha kjøpt den, så kan du
    Dette selskapet i São Paulo å hjelpe.

Deltaet medisinsk

Kanskje, dette selskapet distribuerer disse enhetene, eller du kan du minst bras. Få referanse adresser.

I São Paulo er det ingenting som ikke finnes.

The hug

Brasileiro

Lignende tråder

1. Sende bankkort ved DHL? Juridiske eller store problemer?
    Ved Wolkenlos i forumet saker pengene i/med Brasil
    Svar: 3
    Siste innlegg: 20. Mars 2011, 17: 14
  2. Svar: 4
    Siste innlegg: 6. Oktober 2009, 02: 45
  3. DHL-pakke
    Ved Buca i Forum utvandring til Brasil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 10. September 2009 00: 57
  4. DHL og innlegget brev
    Ved Arminius68 i Forum-kommunikasjon
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2. September 2008 16: 29
  5. Det sende penger med Western Union
    Ved Anonymous i forumet saker pengene i/med Brasil
    Svar: 4
    Siste innlegg: 16. Januar 2004. 12: 05

Koder

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •