Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
Til den Mayflies Jeg kan si ingenting booking via GOL er problemfri, så lenge som en egnet Kredittkort har. Du trenger på international Kredittkort der sikkerheten ytterligere funksjoner "bekreftet by visa" eller "mastercard secure code". Som er fortsatt relativt ukjent i D, be om banken din om vi kan senere opprette som. Det ikke gjøre min savings bank...
Erfahrungsgemäß sind zur Weihnachtszeit alle Flyreiser Etter Brasil sinfully dyrt. Om den Condor deretter fortsatt fly, hvis du vet som i dag allerede...
Am besten also jetzt schon mit der {T} "günstig" buchen. Dort ist zwar wohl auch der Direktflug nach Recife (min venn i går fløy og rapportert totalt 29 timer reisetid), nå slettet, men du kan fortsatt også mye bagasje ta.
Vi ønsker i November over!
Habe versucht nur Flight zu buchen, aber viel zu teuer, wie ich finde. Bis São Paulo eller Rio kommer en nesten alltid for en smal Thaler, må imidlertid fortsette å Natal. Ingen Bock har zillion ganger hvis du vil endre, og å være 30 timer på veien.
Sind dann letztendlich mal wieder bei "Flybrazil" gelandet. Preis-Leistungs Verhältnis ist ok. 4 Sterne Hotel direkt am Strand mit Frühstück für 1100 . Das ist ungefähr der Preis den wir im letzten Jahr nur für den Flug im Januar bezahlt haben.
Bare brist som har fortsatt "avreise skatt" av 35 Euro i programmet. Gribb vet hva du er.
Jeg tror ganske usannsynlig rimelige flyreiser i desember/januar.
Så siden bestille faktisk bare tidlig hjelper.
Boa domingo!
Mfg Daniel![]()
Moin,
das sind die Gebühren vom Flughafen. Früher musste man die bei jedem Flight extra vor Ort bezahlen. Heut ist das, wie fast überall auf der Welt, im Ticket mit drin. Dafür bekommst du dann diesen kleinen Barcode auf dein Ticket geklebt.
Legg merke til at i henhold til EU-lov den endelige prisen, inkludert skatter og avgifter må angis. Som var ikke tilfelle og du har å på bakken heller jeg gjentar hva ville betale meg av flyselskapet.
Hilsen
Kristne