Oi
Jeg vet ikke om jeg har rett, men jeg har et spørsmål fordi ganger: kjæresten min elsker Raffellos og jeg vil gjerne henne Nutella, som ta hvis jeg over fly. Kan du huden og hvis ja wievliel?
LG
Thomas
Velkommen til forumet av Brasil-Web
... i hele Brasil på en side
bli med …simple
ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!
PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!
Oi
Jeg vet ikke om jeg har rett, men jeg har et spørsmål fordi ganger: kjæresten min elsker Raffellos og jeg vil gjerne henne Nutella, som ta hvis jeg over fly. Kan du huden og hvis ja wievliel?
LG
Thomas
OLA e sejá bem vindo....
Aqui av ta escrito o que vc pode trazer e o que vc não pode trazer:
Viajante chegando ao Brasil o que você precisa saber
Jeg hadde en siste 20 kilo Nutella, alt fra Ferrero og halv Lidl i tilfelle... ikke engang vet om du har lar var... vel, på side, ingenting om chocolatschi er Receita
Du kan ikke ta honning uansett. Fleisch(Produkte) ikke, frø, ikke ikke...
Rio de Janeiro er en skitten by...
Du kan ta, må bare ganger i landet info Brasil Se, hva er grensene for å bringe.
Få Nutella i tillegg også her og prisen er konvertert ganske mye pris i euro i Tyskland.
Det samme gjelder for Raffaelos og man Cheries Ferrero Rocher (sist er bare foran webkamera),
Det er likevel som info:
Ofte stilte spørsmål FAQ
Tysk UD - Brasil: reise og sikkerhet sikkerhetsråd
Wow... hvor du bor jeg ønsker å bo også...
Lidl: som for 1, 79 Euro samsvarer med ca. $4, 50R... i Rio (Lojas Americanas) koscht dat men litt mer...
Jeg vil si at Nutella er to ganger så dyrt i Brasil. Og selv de billigste chocolade her smaker bedre enn det fra matbutikk i RJ. Copenhagen få spiselig... men til hvilken pris?
I Porto Alegre var det også ei god årstid. Men nettet Billige.
Rio de Janeiro er en skitten by...