Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 1 av 2 12 SisteLetzte
Viser resultatet 1-6 av 8
Ed: Hei Brasil kjærlighet-Web medlemmer, jeg har et spørsmål, og håper du kan hjelpe meg. Min brasilianske forlovede og jeg ønsker å gifte seg. Jeg har gjort alle papirene på registret kontor, og nå mangler enda en lovbestemte forsikring min forlovede at hun er enkelt. Ifølge Standesbeamtin er det hver
  1. # 1
    Hohojannes
    Gjest

Standard Ed

Hei Kjære Brasil-Web medlemmer

Jeg har et spørsmål, og håpe du kanne hjelpe meg.
    Min brasilianske forlovede og jeg ønsker å gifte seg. Jeg har alle avisene der
    Gitt registret kontor, og nå er det ikke ennå en lovbestemte forsikring min forlovede at hun er enkelt. Ifølge Standesbeamtin er det hver tysk konsulatet i Brasil. Så har min forlovede på tysk konsulatet i Salvador kalt og det ble fortalt henne at de ikke vet noe sånt.
    Nå mitt spørsmål: hvor og hvordan kan du be om det, og slik at det er anerkjent i Tyskland? Er en smule sjel ermene, som ikke vet noe sånt.
    Muligens til Info: Jeg bor i Nordrhein-Westfalen, og høyere regionale domstol Hamm er ansvarlig for å la bryllupet.
    Håpe noen allerede fikk denne problem og kunne hjelpe meg.
    Takk på forhånd og har en fin og solrik dag!

Hilsen

Jannes

• Reklame

2. # 2
    Administratoren
    Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    Scandinavian South seas

Standard AW: Lovbestemte forsikring

Moin,
    faktisk, din forlovede trenger et sertifikat av ekteskap ferdigheter.
    Og hun finnes ikke.

Daswegen må være frigjort du fra denne forpliktelsen, noe som gjør retten av appell.
    Du vil ha en lovfestet forsikring.
    Da min kone, laget deretter registret seg - eller annet hver notarius publicus. Han er sikker på om det er nødvendig at tilstrekkelig tysk forstår du. Kanskje det er også portugisisch anschiesender offisielt sertifisert oversettelse fra en oversatt som er anerkjent av retten av appell.

Kanskje bare ringe på OLG og spør hvordan som vil gjerne.

Med oss har det nok som har oversatt en venn av min kone muntlig.

Hilsen
    Kristne

3. # 3
    Hohojannes
    Gjest

Hei Christian.Thiessen!

Mange, mange takk for rask svar.
    Problemet, min forlovede er i Brasil. Vi har søkt om visum bryllupet.
    Tysk konsulatet waretet for respons fra tjenesten innvandring.
    Innvandring tjenesten godtar å bare visa hvis jeg har en registrering av ekteskapet på sivil registret kontor. Register Office vil utstede men inntil logge på tjenesten innvandring, hvis alle avisene er. Er en spøk, fordi jeg har 6 måneder siden når register office etterspørselen, hvilke dokumenter som kreves. Det var ikke noe av denne Eidesstattlichen forsikring. Ja ubrukelig Naja... aufregen.
    Ja Ledigkeitsbescheiningung min har engasjert en gang: av sivil registret kontor, Abschirft og én gang av 2 vitner.
    Ich habe die Ausländerbehörde schon einmal angerufen und nachgfragt, ob es nicht gehen würde, wenn meine Verlobte als Tourist kommt und wird dann heiraten, denn wenn das Visum fertig sein wird, bin ich 23742983748923 euro ärmer, habe alle Dokumente 10x angefertigt, weil sie die Gültigkeit verloren haben usw.
    Leider kam die trockene Antwort, dann muss sie zurück und dort ein Ehegattennachzug-Visum beantragen.
    Hvordan skal dette gjøres nå? Hvis du kan gjøre dette i domstol i en appell deretter må avhengig av Deutschland... doch deretter kan det ikke bo her selv etter de olympiske reglene (i henhold til Immigration Office).
    Det er komplisert

LG

Jonnas

4. # 4
    Ny bruker
    Bli med dato
    14. Juni 2009
    Sted
    BW-Boblingen / D

Zitat Originally posted by Hohojannes Beitrag anzeigen
    Hei Kjære Brasil-Web medlemmer

Jeg har et spørsmål, og håpe du kanne hjelpe meg.
    Min brasilianske forlovede og jeg ønsker å gifte seg. Jeg har alle avisene der
    Gitt registret kontor, og nå er det ikke ennå en lovbestemte forsikring min forlovede at hun er enkelt. Ifølge Standesbeamtin er det hver tysk konsulatet i Brasil. Så har min forlovede på tysk konsulatet i Salvador kalt og det ble fortalt henne at de ikke vet noe sånt.
    Nå mitt spørsmål: hvor og hvordan kan du be om det, og slik at det er anerkjent i Tyskland? Er en smule sjel ermene, som ikke vet noe sånt.
    Muligens til Info: Jeg bor i Nordrhein-Westfalen, og høyere regionale domstol Hamm er ansvarlig for å la bryllupet.
    Håpe noen allerede fikk denne problem og kunne hjelpe meg.
    Takk på forhånd og har en fin og solrik dag!

Hilsen

Jannes
    ------------

hallo

for oss skjedde dette 2 år siden:

1. Ledigkeitsbescheinigung i den brasilianske register Office får tak i og oversette til tysk (i Salvador på tysk konsulatet, Mr. Beno Celso Lersch, tel. 071 450 1081) lerschba@lersch.com.brgodkjent)

2. Dokumenter i konsulatet legalisere can

3. Fødselsattest på sivil registret kontor plukke og også oversatt til tysk av tolk

4. Dokumenter kan for konsulatet legalisere

5. Sertifisering fra konsulatet kan være ute, at Mr. Beno Celso Lersch på den kompetente brasil. Myndighetene i staten Bahia Siden 20.03.2003 blant akkreditert som en offentlig offisielle oversettere og tolker registrere nr 26 og for produksjon av amtl. Oversettelser er autorisert.

6. Alle dokumenter som er relatert til registret kontoret i Tyskland på retten av appell for frigjøringen av tilbudet av Ehefähigkeitszeugnisses

Info for deg: vi har til brasil. Gift i Tyskland, som betyr at min kone gjør min etternavn i tillegg til navnet ditt og uten bindestrek som er vanlige i Tyskland!

Nyttig for meg, alltid en personlig intervju på innvandring kontoret ble Übrig-ender. Jeg har aldri fått hva telef tatt vare på.

Jeg håper jeg kunne hjelpe litt!

Lykke til og trekke seg ikke.

Hilsen R.d.P.

5. # 5
    Brukeren
    Bli med dato
    25.07.2010

Zitat Originally posted by Hohojannes Beitrag anzeigen
    Problemet, min forlovede er i Brasil. Vi har søkt om visum bryllupet.

Jonnas
    hallo
    Min kone reiste en normal to år siden (uten ekteskap visa)
    Hun har levert erklæringen på Registrar i mitt hjem på tysk. Deretter alt i domstol i en appell ble sendt, og etter ikke engang to uker registratoren kalt på nytt, fordi alle avisene ble igjen og først da vi fremstilt en utnevnelse. Vi gjorde tidligere, men alt på visum ekteskap er allerede mer komplisert, og det er derfor vi var gift uten. Disse oppstår ingen før heller ulemper. Hele prosessen er bare enklere og fremst raskere.

Lykke til

Jürgen

6. # 6
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    17 April 2009
    Sted
    Essen, NRW; Abreu E Lima, BRA/PE

Bei mir läuft es aktuell so ab mit dieser EV.
    Hat meine Kleine in BRA handschriftlich aufgesetzt (lt. unserer Standesbamtin in Essen/NRW), beinhaltet Familienstand, abgegeben vor einer brasilianischen Urkundsperson. Kann ein Anwalt/Notar sein, meine war im Konsulat in Recife, hat geklappt. Nebenbei wurden die anderen Urkunden legalisiert, waren insgesamt 176RS.
    Var en notarized kopi av en Passport-konto som er gitt i Cartorio med 2 vitner, fordi hun tidligere sender dokumentene i posten meg (jeg sach bare, OLG Hamm), deretter sertifikatet av ekteskapelig status, var fødselsattest og Eheurkunde legaliserte i konsulatet, (hun er skilt) Ditto. Trenger ikke legaliserte skilsmisse dom.
    Det mangler bare denne ynkelig A1-testen, så her er i d ' village PRüfung...
    Ifølge konsulatet papers nå alle OK.
    Å ja, jeg må oversette ennå, når Plörren her er...
    Spurt av det, vet noen nen Billige oversetteren som er godkjent på den OLG Hamm?
    Vil også Googled, men kanskje har allerede en opplevelse.

Hilsen joerch

Side 1 av 2 12 SisteLetzte

Lignende tråder

1. Innkommende forsikring
    Ved joerch i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 3
    Siste innlegg: 22. Juni 2009. 15: 26
  2. Innkommende forsikringsdekningen
    Ved User_16382 i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 8
    Siste innlegg: 16. November 2008 00: 19
  3. Utstyr forsikring
    Ved Arminius68 i Forum-reise til Brasil
    Svar: 0
    Siste innlegg: 10. November 2008 17: 56
  4. auslandsaufenthalt hvilke forsikringer? + osv.
    Ved Anonymous i Forum insider tips
    Svar: 7
    Siste innlegg: 25. August 2004 17: 16
  5. Forsikring
    Ved Anonymous i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 11
    Siste innlegg: 6. Juni 2004. 23: 27

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •