Velkommen til forumet, for å gjøre enkle Registrering?
  • Pålogging:

Velkommen til Brasil Forum (norsk).

Velkommen til forumet av Brasil-Web

... i hele Brasil på en side

•  » Stille spørsmål og få svar
  •  » Bilder, Vis og Last opp dine egne
  •  » Ferie eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Finne Brasil i Tyskland

bli med …simple

ja! Jeg ønsker å registrere deg nå!

PS: For registrerte medlemmer Forum er ad-fri!

Side 4 av 12 ErsteFørste 12345678 ... SisteLetzte
Vis resultatene 19 til 24 av 67
Like Tree4takk
Prosessen problemet arbeidstillatelse Brasil: OLA Pezinho, godkjenningen på føderale kontoradministrasjon kreves ikke i min mening. Det ville være en Apostille (-Begaubigung), som er ikke nødvendig for Brasil. Min tid, stempel på de lokale myndighetene til universitetet har arkivert dokumenter slik at bras. Konsulatet hans brasilianske legalization stempel har reist. Til slutt, denne stempel er avgjørende.
  1. # 19
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    første
    Sted
    São Paulo

Standard AW: Prosessen utstedende arbeidstillatelse Brasil

OLA Pezinho,

godkjenningen på føderale kontoradministrasjon kreves ikke tror jeg. Det ville være en Apostille (-Begaubigung), som for Brasil kreves ikke. Min tid, stempel på de lokale myndighetene til universitetet har arkivert dokumenter slik at bras. Konsulatet hans brasilianske legalization stempel har reist. Til slutt, denne stempel er avgjørende. E så-bras i tvil. Ta kontakt med konsular Act.

Lederskap-sertifikatet har gått sitt beste-før datoen sannsynligvis, hvis du visumet i DE vil du plukke opp, derfor din tid å planlegge for våren igjen vitnesbyrd spille gjennom prosessen med F. Du kan plukke personlig posten inkludert godkjenning er justisminister. Det deretter raskere.

Som en forberedelse for ytterligere Dokuemnet for Depachanten-kansst skrive du allerede en CV i portugieisischer språk, så vel som en vakker representasjon selvfølgelig også på portugieisisch, hvorfor din fremtidige arbeidsgiver nødvendigvis må du. Rimelig overdrivelse kan skade som aldri

Spiste logo

Vincent
    Redigert av Vincent (rundt 9 September 2010) 18: 19 (Klokke)

• Reklame

2. # 20
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte

Zitat Originally posted by Pezinho Beitrag anzeigen
    Les i forumet også schonmal om bevis av innhold. Bør jeg har på konsulatet legalisere dem i tilfelle? Hva er et godt bevis, månedlig lønn slip, sysselsetting skatt deklarasjon av the Inland Revenue?
    Oi Pez
    Med bevis av innhold dvs v for en annen smaken av Visto. Hvis vi må spørre en mann for en kontrakt, slik som Richtmeister, en maskin til å bygge opp, eller å ta, så vi må kontrollere at hans lønn i Brasil Det er lavere enn som hans lønn i Tyskland. Loven for forebygging av dumping lønn. For dette vil du ha en Gehaltsbescheinigung. Fordi du vil ha enda en kontrakt med en brasiliansk arbeidsgiver, som faller bort for deg. Arbeidsgiveren må sende Ja kontrakten for ansettelse hos lønn osv.

Hilsen
    Tiradentes

3. # 21
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    18.09.2004

Zitat Originally posted by Pezinho Beitrag anzeigen
    Oi gente

Så etter ´s i planet Brasil. Jeg vil det gi Despachanten dokumenter som bistår selskapet i programmet er sendt. Dette vil starte oversettelsen og forhåpentligvis formulere en smart tekst slik at den lettere har MTE med sin avgjørelse.
    vær forsiktig! Visa etter å skaffe til veie arbeidstillatelse kan utstedes i BRA. Du må gå tilbake til Tyskland, hvor du kan få visum på ambassaden for å gjøre dette.

4. # 22
    Erfarne brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    São Paulo

hei.

Takk for svar først. At det kan plukkes visa bare i Tyskland, er også kjent. Fly igjen etter så heldigvis for min nåværende arbeidsgiver Brasil og komme tilbake igjen etter Tyskland selv i oktober. Av November jeg pendel fortsatt litt frem og tilbake. I November, er vårt prosjekt men fullføre og er håpefull at jeg kan deretter søke om mitt visa her og plukke opp i desember.

Vil være av så personlig Mine dokumenter. Er å sende meg via e-post i stedet for dette.

Dessverre, jeg har fortsatt ingen akkreditert skal ved min gamle arbeidsgiver. Jeg håper at skriving av min nåværende arbeidsgiver, som ble opprettet og sertifisert for mitt gjeldende visa kan brukes også til mitt nye visa. Dette brevet skal være i filer av MTE. Kanskje godta du.

Zitat Originally posted by berndm Beitrag anzeigen
    vær forsiktig! Visa etter å skaffe til veie arbeidstillatelse kan utstedes i BRA. Du må gå tilbake til Tyskland, hvor du kan få visum på ambassaden for å gjøre dette.
    Spiste logo
    Pezinho

5. # 23
    Erfarne brukeren
    Emnet startpakke

Bli med dato
    28.10.2003
    Sted
    São Paulo

Oi gente

Her igjen, en rask oppdatering. Har sertifisering av min Arbeitszeugnisses som er mottatt i mellomtiden av Chamber of Commerce. Tidlig i neste uke jeg skal gå deretter til konsulatet og la legalisere meg alle dokumenter.

Nå har byrået gitt meg ordne prosessen Brasil støttes, inkludert følgende på slutten:

(1) En atual empregadora (yyyyy) deverá solicitar o cancelamento gjøre seu visto de trabalho;
    (2): Assim que o cancelamento for protocolado, você deverá voltar lignelse SEU País de origem;
    (3) En xxxxx iniciará seu prosessor de visto;
    ....
    ....

Dette er nå mitt spørsmål er om min nåværende arbeidsgiver må avbryte gjeldende visa, eller om jeg kan gjøre ikke selv av brasilianske konsulat i Frankfurt (som har utstedt opprinnelig også visa)? Uansett, jeg ønsket å avbryte visa fordi jeg stå rett før 183 dager, og ville bli lagt en skatt i Brasiien. Vårt prosjekt er fullført i November. Jeg er for tiden i Tyskland, og var faktisk kommer til å reise (turist visa) i ca. 1 uke tilbake til Brasil
    Spiste logo
    Pezinho

6. # 24
    Erfarne brukeren
    Bli med dato
    første
    Sted
    São Paulo

Moin,

Jeg tror at alltid en som søkte om visum må deretter også oppheve dette. Det brasilianske konsulatet i no utstedt bare visa. Visa utstede myndighet var trolig MTE Det, må deretter inndataene gjøres til Stonierung

Tilstrekkelig "sertifisering" av handelskammer ä gjøre den brasilianske ambassaden fordi? Hva har sertifisert fordi Chamber of Commerce? Signaturer under Dokuemnt sannsynligvis ikke eller?

Spiste

Vincent

Side 4 av 12 ErsteFørste 12345678 ... SisteLetzte

Lignende tråder

1. Brasiliansk post - lengden på problemet?
    Ved GastimBW i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 1
    Siste innlegg: 29 Juli 2008. 16: 29
  2. Permanencia prosess
    Ved cerveijera i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 5
    Siste innlegg: 11. Juli 2008. 01: 45
  3. siste dato til ekteskapet etter å ha gitt av visum?
    Ved jana i Forum ekteskap og familie
    Svar: 2
    Siste innlegg: 1. Februar 2008. 14: 04
  4. Residence tillate og arbeide tillatelse!
    Ved dinadea i Forum for myndigheter - Oficial
    Svar: 2
    Siste innlegg: 17. September 2006 21: 24

Forumregler

• Det er du ikke tillatt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tillatt, til å svare på innlegg.
  • Det er du ikke tillattLaste opp vedlegg.
  • Det er du ikke tillatt, til å redigere ditt innlegg.
  •