Hei folk,
Jeg fly til slutten av April for første gang Brasil, rang i Aracaju und freu mich riesig!!! Ich bleibe leider nur zwei Wochen, aber der Flugpreis war einfach unschlagbar
Jeg har nå selvfølgelig så noen spørsmål:
Det er virkelig stor, og jeg kan bestemme selv ikke helt hva du skal gjøre. Jeg ville soooo som til den Amazon Se, men det er verdt, for - La oss si - ti dager (og sesongen) å stige igjen i en innenlands flygning og som Belém å fly? Og få det kan gjøre Amazon turer? Har koblinger og prisene siden noen?
Hvis jeg bo i regionen i Aracaju - har noen nen tips om jeg selv foretrekker nordover eller syd-retning Salvador du vil flytte? I tilfelle, vil jeg gjerne nen Leiebil ta, som gjør noen fortsatt tips (fikk å ha Opel Corsa for 515,- på rentalcars.com funnet...) og det er Campingplasser på østkysten? Du gjør dette fant jeg dessverre fortsatt ingenting på nettet.
Und eine abschließende Frage: Ist es tatsächlich mordsgefährlich in Brasiliens Städten (in die ganz großen komm ich ja gar nicht) - vor allem als allein reisende Frau? Ein bisschen Respekt hab ich da schon
Jeg takker dere!
Sabrina

4takk

Svare med tilbud