Hei sammen,
Jeg var ved 5.2. 17.2.2012 i Brasil. Under stoppested i Salvador Jeg ønsket å salgsautomat maskiner på flyplassen Ta ut penger Siden jeg bare ville komme frem til midnatt i RIo og ønsket å prøve ikke å sen tid av ATM.
Jeg har brukt en minibank der det dette var også Maestro og Visa-kort gå. Etter skjulte PIN input noen en melding som Maestro-kort ikke fungerer, forsøkt ch så VISA-kort. 1 Uke senere har sikkerhetsavdelingen av kredittkortet bank ringte meg og spurte om jeg har løftet x tusen reais i Salvador på forskjellige banker TECBAN / Citibank. På samme tid tok min tatsächlchen Abuchungen fra Rio og Igazu i stedet som ga for å tenke min Bank.
Mitt Visa-kort jeg har låse og få tilbake pengene fra banken. Jeg ha avkrysset meg normal regningen av Meastrokarte og deretter online det var også ivrig trukket penger. Kortet har jeg låse også i Brasil. Avklaringen er om jeg vil få pengene tilbake.
På Automat slo ingenting meg. På dag har politiet streik i Salvador...
Jeg har meg ekstra i forumet logget for å advare du...Siden forsiktig og hvis deres tid hab foretrekker skal et bankregistreringsnummer.
Hilsen
Alexandra

3takk
Svare med tilbud