Välkommen till forumet, gör lätt Registrera dig?
  • Inloggning:

Välkommen till Brasilien Forum (Swedish).

Välkommen till forumet Brasilien Web

... hela Brasilien på en sida

•  » Ställa frågor och få svar
  •  » Foton, visa och ladda upp din egen
  •  » Semester eller utvandring
  •  » Skriv din egen blogg
  •  » Hitta Brasilien i Tyskland

gå med i …simple

Ja! Jag vill registrera nu!

p.s.: För registrerade medlemmar, forumet är ad-fri!

Sida 4 av 13 ErsteFörsta 12345678 ... SistaLetzte
Visa resultat 19-24 76
Rios "förklädd" besök: takeo helt rätt! lederhose, tuba och mycket viktigt utan CSU pateibuch du kommer rena inte för bayern. normalt är jag inte en vän av sensoriska frågor som hon ställde Takeo lönegrad här men här har du säga han är riktigt rätt. Jag känner inte till ryans skäl i favela
  1. # 19
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    15.02.2007

Standard AW: Rios "förklädd" besök

Takeo helt rätt! lederhose, tuba och mycket viktigt utan CSU pateibuch du kommer rena inte för bayern.

normalt är jag inte en vän av sensoriska frågor som hon ställde Takeo lönegrad här men här har du säga han är riktigt rätt.

Jag vet ryans skäl inte själva att Favela Gå till vill. mitt sunda förnuft säger mig att det vad nyfikenhet parad med voyeurismus att göra har. kanske, men också idén att mannen själv också en allvarlig ung från en "sociala brenpunkt" från D, och du är på augenhöhe under sin samma flyttar.
    men faktiskt det verkliga skälet går till mig ingenting...

Om du står på det gör bara. dödade kommer du förmodligen inte (spik mig men inte på det ned vänligen). Om du kommer en favela styrs av ka, ADA, TC eller TC puro och varmt som alla du knappast ska slaktas. något som lockar bara COP. en döda gringo är dålig för verksamheten. Du får antagligen bara bort. gör du klart men. i rio, det berörda om du har rånad och misshandlad i en favela inte polisen. den första frågan vi frågar: "vad de gjorde det?" vad gör ni säger att sedan? Kanske du också har otur och tjuren är så vidare det som det finns många och undrar om ni kanske ville köpa narkotika. utan portugisiska kommer säkert roligt för att motivera. Du sedan säga att favela också bara ett normalt kvartal? en anledning gå till mindre det. passera din D, A eller CH kan i världen, många dörrar öppna en... eller han visar en tjänstemän är så rika. minst rikare än jag! och redan har du nästa problem på härdning...

Mein tips om du ärligt och sanningsenligt bor i favela till vet du vill sedan nutz gånger sökfunktionen och Sök efter the adventures of supergringo. Jag uttryckte det en gång till punkten. Gå till copa, fäster du en hora och vänner på du med henne. så om du kommer i favela och även tillbaka.

och då måste du berätta om ryan eller annars en äventyrlig nu läst och tror vad vill dessa typer mig sedan strax före ögon som håller den i Brasilien en årlig 50000 (+/-5000) är mordopfer. som 90% i Rios umgelgt är förmodligen. en av utrustade med kriegswaffen, vissa allvarligt narkotikamissbrukare (och därför inte mycket tätt i PEAR) gangstern kontrolleras favela är ingen romatischer resort med Rustik scharm som kan ses som en menschenzoo! Hela denna debatt om favelatours är en Dorn i ögat på mig ändå. Vad är det för?

socialt inte nedgraderas till museet! Detta är men är verkligen eskimofamilie 1895 en infångad i djurparken och stoppade vilda med ben skjul hår att visa andra nix. samma nivaue! sak den romantiska klischee 68ger och sådana som under av arbetslösa brasilianern som gillar naken dans trots våld, makt, och korruption och feieren saknas. samma koncept är att som en de eftersom den garish har den corrugate för vilda romantisk vistelse för nästan 300 år knappast klara.
    Ändrad genom martinho9000 (till 2: a September 2010) 14: 27 (Klocka)
    Ursinho4711, Fiol och Belinda säga tack.

<-AQUI TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

• Reklam

2. # 20
    User_11889
    Gäst

Zitat Ursprungligen postat av martinho9000 Beitrag anzeigen
    .. .en av utrustade med kriegswaffen....
    Du måste säga men också berätta att i Brasilien redan betraktas en 45 som en "vapen i kriget". Så inte tror termen motsvarar 150 mm haubitsar eller 20 mm dubbel Flaks etc.. Också allt 7.63 mm har kvaliteten på miltiaerische, i Brasilien omfattas av definitionen av "Vapen i kriget", oavsett om en pistol Mauser eller en G3, osv.

3. # 21
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    27.10.2005
    Rum
    Manaus

TE bör delta i projektet med initieras av Lula "Rio Top Tour", panelen utelämnas sedan.
    De stora biverkningarna, be sina tour guide eller Favela-Boss.

Fortsätt läsa

4. # 22
    Erfarna användare
    Ansluta till datum
    20 Apr 2006

SR Presidente Lula du inte har under din tid i Office lyckats Rios i din
    Att avskaffa mark och var och en av era landsmän en förnuftig hem skapa
    och nu du propagierst en "Flaggskepp".Favela"åtföljt av ett hundratal"
    Soldater... är turister genom att "down in the city" av Strauchdieben
    underlättar....

5. # 23
    User_14856
    Gäst

Zitat Ursprungligen postat av ryan Beitrag anzeigen
    Hej
    Jag skulle vilja i Rio de Janeiro, Brasilien en Favela besök. Men jag skulle vilja göra med någon av de guidade turerna. Om du är "förklädd", skulle ni kan gå men relativt säker i Rios. Med förklädnader, jag menar inga dyra kläder, så Vänd floppar, slits smutsig T-Shirt och byxor. Eftersom jag är redan några veckor i solen, skulle jag inte käseweiss. Eftersom i Brasilien många etniska grupper levande, skulle jag hellhäutiger men egentligen inte sticker ut som något.
    Är inte ofarliga naturligtvis, men gånger en annorlunda upplevelse. Vad menar du? Där kunde jag går det?
    Hälsning
    Ryan
    Ditt inlägg är verkligen svårt att beat (ensam heck med färg, liksom den smutsiga och rivna underkläder) på fördomar...

Problemet med berättelsen är inte kläder eller prägel. Du är det!
    Ditt ansikte, din växel, ditt beteende. Dessa saker och signaler finns som svikit du och säger alla brasilianska: Gringo!

6. # 24
    Användare
    Ansluta till datum
    14.03.2010

Du har helt så att han märker omedelbart. Även en brasiliansk som kommer skulle inte därifrån vara där. Från ett besök på en Favela som kontrolleras av kommandon som skulle jag också vilja råda mot, men är möjligt om det kända hade också medfölja den. Det finns också fortfarande UPP Rios (varför hatt nämns som verkligen ingen?). Dona Marta cyklade hög med hissen och ingenting har hänt mig.

Och alla "vill ha vad eftersom i favela?"-Schreier:

Var du men alla ens någonsin i en favela eller inte? Ni var bara nyfiken att besöka en favela i Rio för första gången och nu undrar du om någon vill göra samma sak?

Sida 4 av 13 ErsteFörsta 12345678 ... SistaLetzte

Liknande trådar

1. Skillnaden. "mancal" och "rolamento"
    Genom Kito Forum språk - Idiomas
    Svar: 1
    Senaste inlägget: 21 December 2004, 15: 21

Forum regler

• Det är du tillåts inte, skriva nya teman.
  • Det är du tillåts inte, att svara på inlägg.
  • Det är du tillåts inteSkicka bifogade filer.
  • Det är du tillåts inte, redigera dina inlägg.
  •