Hej människor,
Jag flyger till slutet av April för första gången Brasilien, rang i Aracaju und freu mich riesig!!! Ich bleibe leider nur zwei Wochen, aber der Flugpreis war einfach unschlagbar
Jag har nu naturligtvis så några frågor:
Det är verkligen enorma och jag kan bestämma själv inte riktigt vad du ska göra. Jag skulle soooo liksom till den Amazon se, men det är värt, för - Låt oss säga - tio dagar (och säsongen) att stiga igen i en inrikes flygning och som Belém att flyga? Och få det kan göra Amazon tours? Har länkar och priser sedan vem som helst?
Om jag stanna i regionen i Aracaju - har någon nen tips om jag själv föredrar norrut eller söderut riktning Salvador vill du flytta? I fallet skulle jag vilja nen Hyrbil ta, som gör någon fortfarande tips (fick ha Opel Corsa för 515,- vid rentalcars.com hittades...) och det finns läger platser på östkusten? Det gör hittade jag tyvärr fortfarande ingenting på nätet.
Und eine abschließende Frage: Ist es tatsächlich mordsgefährlich in Brasiliens Städten (in die ganz großen komm ich ja gar nicht) - vor allem als allein reisende Frau? Ein bisschen Respekt hab ich da schon
Jag tackar er!
Sabrina

4Tack

Svara med offert